Husk meg
Brukernavn
Passord

Utesteder Fredrikstad (les: Den store avsporingstråden)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 05 jul 09, 12:51

Ettersom sjakkinteressen tydligvis er stor her på forumet, syns jeg at FFKsupporter.net skal dekke sjakk NM når det kommer til Fredrikstad.

 

PS! Send en skribent som har høyere IQ enn skonummer, (les: en som har peiling på sjakk) er så mye dårlige referater ute å går.

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

Jeg sier som marle: Syntes det er skremmende lite selvsensur på folk om dagen...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 jul 09, 13:01
BrannBrann : FFKFFK

 

Det er kamp i morra folkens. Har dere glemt det? Det er vel kanskje den som skal stå i fokus nå.

Sjakk venner kan vel for faen snakkes på PM....

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 jul 09, 13:05
Endret: 05 jul 09, 13:06
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Ramp

Ettersom sjakkinteressen tydligvis er stor her på forumet, syns jeg at FFKsupporter.net skal dekke sjakk NM når det kommer til Fredrikstad.

 

PS! Send en skribent som har høyere IQ enn skonummer, (les: en som har peiling på sjakk) er så mye dårlige referater ute å går.

Det er faktisk et av satsningsområdene våres for 2009 og spesielt 2010. Forumet skal få et nytt svart-hvitt-rutete design, og det vil nå bli mer og mer fokus på sjakk. Sjakk-NM er planlagt lenge, og det er pliktig oppmøte for alle moderatorer. Alt skal dekkes! De store sjakkprofilene, spenningen under kampene og selvfølgelig reaksjoner etter ferdigspilte kamper.

Skribenter med høyere IQ enn skonummer blir derimot verre.. Kanskje Schpa vil være med? Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jul 09, 13:10

Pass på selvbildet deres a gutter, det er dårlig nåWink


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 jul 09, 13:19

Opprinnelig postet av Lemmy
Det er faktisk et av satsningsområdene våres for 2009 og spesielt 2010. Forumet skal få et nytt svart-hvitt-rutete design, og det vil nå bli mer og mer fokus på sjakk. Sjakk-NM er planlagt lenge, og det er pliktig oppmøte for alle moderatorer. Alt skal dekkes! De store sjakkprofilene, spenningen under kampene og selvfølgelig reaksjoner etter ferdigspilte kamper.

Skribenter med høyere IQ enn skonummer blir derimot verre.. Kanskje Schpa vil være med? Laughing



Det ryktes at en ny ultrasgruppering er i ferd med å formes rundt sjakkmiljøet i Fredrikstad, så da har vi noe å diskutere på det nye sjakk-forumet også. Burberry capsene byttes lett ut med sjakkrutete capser, og navnet er foreløbig Brigade SvartHvit (BSH 09).

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 jul 09, 13:29

Ultras-miljøer trengs også rundt sjakken. Det har utviklet seg til å bli en svært kommersiell sport, og vi trenger en motpol.

Har enda ikke fått med meg reglene om blussing rundt sjakkarrangementer, men jeg får sjekke reglementet deres litt senere. Kanskje noe FFK1903, den mest rutinerte av oss, vet? Det ville hvertfall blitt utrolig stusselig uten bluss! Forresten forferdelig mye juletrær og tanter som følger med på sjakk om dagen...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jul 09, 13:39

Opprinnelig postet av schpa84
Ok, han heter Svein Bjørnland og har vel vært med i klubben en del år

He he, såpass ja... Han var vel i en årrekke den beste spilleren der - og er sikkert en av de beste ennå. Bodde/bor vel på Dammyr?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jul 09, 13:45

Opprinnelig postet av Lemmy
Kanskje noe FFK1903, den mest rutinerte av oss, vet? Det ville hvertfall blitt utrolig stusselig uten bluss! Forresten forferdelig mye juletrær og tanter som følger med på sjakk om dagen...

Etter blussulykken i 1986 så er blussing dessverre forbudt. Zurich sjakklubb måtte stenge da det tok fyr i alle brikkene som var lag av tre pluss en av deltagerne som uheldigvis var utstyrt med treskalle.

NM blir for øvrig liveoverført fra Fredrikstad stadion for interesserte. For å sprite det hele opp er Eggen kommentator og alle tømmer glasset sitt hver gang en eller annen flytter ei brikke. Man blir fort lett brisen av slike etter 12 timer.

Når en tråd angående utesteder kommer til å diskutere sjakk, da snakk vi off topic og langt ut på viddene da... :o)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jul 09, 13:48

Opprinnelig postet av Lex
Det er kamp i morra folkens. Har dere glemt det? Det er vel kanskje den som skal stå i fokus nå.

Sjakk venner kan vel for faen snakkes på PM....

Heller én tråd hvor slikt blir samlet, fremfor at det er PM-prat i de seriøse trådene. Om denne tråden avbelaster alle andre tråder for småsnakk, så er dette en suveren tråd. Dessuten er vi litt mer på glid i Åpent forum. Her skal tross alt utenom FFK egentlig diskuteres, så det mest malplasserte innlegget er jo egentlig ditt Wink


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 05 jul 09, 14:11

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Ramp

Ettersom sjakkinteressen tydligvis er stor her på forumet, syns jeg at FFKsupporter.net skal dekke sjakk NM når det kommer til Fredrikstad.

 

PS! Send en skribent som har høyere IQ enn skonummer, (les: en som har peiling på sjakk) er så mye dårlige referater ute å går.

Det er faktisk et av satsningsområdene våres for 2009 og spesielt 2010. Forumet skal få et nytt svart-hvitt-rutete design, og det vil nå bli mer og mer fokus på sjakk.

    Hvorfor ikke kline til og revolusjenere brettet.  La det være rødt og hvitt.  Cool


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 05 jul 09, 14:24

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av schpa84
Ok, han heter Svein Bjørnland og har vel vært med i klubben en del år

He he, såpass ja... Han var vel i en årrekke den beste spilleren der - og er sikkert en av de beste ennå. Bodde/bor vel på Dammyr?

Jepp, det stemmer detCool Han bor fortsatt i dammyr og er vel forsatt en av de beste. Han er visst nok den som har vunnet flest klubbmesterskap i Fredrikstad. Tror han sitter i styret i sjakklubben, og er veldig ivrig i sjakkmiljøet. Er en del pokaler der hjemme i dammyr kan du si. Bodde der noen år selv

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 jul 09, 14:58

Opprinnelig postet av eliot

Hvorfor ikke kline til og revolusjenere brettet.  La det være rødt og hvitt.  Cool

 

nei nei nei, da snakker vi brått Damm og det må ikke forveksles...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 jul 09, 15:01

Opprinnelig postet av FFK1903

Når en tråd angående utesteder kommer til å diskutere sjakk, da snakk vi off topic og langt ut på viddene da... :o)

Jeg syns i grunn vi har gjort en formidabel innsats her 1903, er faktisk villig til å snakke om legendarisk innsats...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 05 jul 09, 15:28

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av eliot

Hvorfor ikke kline til og revolusjenere brettet.  La det være rødt og hvitt.  Cool

 

nei nei nei, da snakker vi brått Damm og det må ikke forveksles...

    Kan ikke brikkene være røde og hvite da?Wink


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 jul 09, 16:52

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av eliot

Hvorfor ikke kline til og revolusjenere brettet.  La det være rødt og hvitt.  Cool

 

nei nei nei, da snakker vi brått Damm og det må ikke forveksles...

    Kan ikke brikkene være røde og hvite da?Wink

det hadde vært konge Smile

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 05 jul 09, 16:59

Cool

[/quote]    Kan ikke brikkene være røde og hvite da?Wink

[/quote]

det hadde vært konge Smile

[/quote]    Plankehaugen kan jo stille med hest.Laughing


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 jul 09, 18:59

FYI:

Jeg befinner meg ikke lenger på det tidligere nevnte hotellet i Göteborg, så dere kan slutte å sende pizzaer og eskortepiker nå! (Det var for all del hyggelig, men av en eller annen grunn forventa de å få betaling av meg).

Jeg befinner meg nå i Skagen, hvor jeg skal oppholde meg den nærmeste uka. Jeg trur kanskje ikke jeg skal spesifisere adressa noe nærmere, men det er ikke et hotell, så det er ikke noe vits i å plage de stakkars hotellansatte i Skagen og omegn for min skyld. Wink

Jeg kan jo nevne at en av naboene her har et usikra trådløst nett med SSID "default". Men jeg trur ikke det heller vil kunne bidra til noen nærmere stedfesting - det er mange av dem...

(Skulle dog ønske det hadde vært god nok - og stabil nok - linje for web-TV, men pytt pytt).

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24