Husk meg
Brukernavn
Passord

Utesteder Fredrikstad (les: Den store avsporingstråden)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Dan123

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 09
Innlegg: 3

Lagt til: 29 jun 09, 22:01
Endret: 03 jul 09, 10:49
Endret av: Holters

Hei FFK-supportere!

 

Jeg skal til Fredrikstad neste weekend og lurer i den forbindelse på hvilke utesteder/nattklubber i byen er de beste. Regner med noen av dere er erfarne :)

 

Takk for svar!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 09, 22:21

http://www.fredrikstad.tigertiger.no/ er i hvertfall et sted du kan sjekke


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 jun 09, 22:32

Hele bryggepromenaden ,pluss gata overfor er full av plasser å gå på. Gamlebyen i Fredrikstad er jo også verdt et besøk...mange hyggelige drikkesteder der også :-)


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 29 jun 09, 23:49

Det er egentlig bare tre utesteder som er av skikkelig kvalitet hvis musikk, stemning og jenter er i fokus:

West End

La Boheme

Dragen Pub

 

Alle disse har en flott stemning hvor du kan sjekke byens fineste damer til fet musikk!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 jun 09, 00:51

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Det er egentlig bare tre utesteder som er av skikkelig kvalitet hvis musikk, stemning og jenter er i fokus:

West End

La Boheme

Dragen Pub

 

Alle disse har en flott stemning hvor du kan sjekke byens fineste damer til fet musikk!

Vel og merke hvis man liker brune steder med fastgrodd klientell, men for all del du kan få flere underholdene stunder der både hva musikk, stemning og damer angår.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 09, 01:10

Opprinnelig postet av ‰-kungen
Alle disse har en flott stemning hvor du kan sjekke byens fineste damer til fet musikk!

Minner meg om fyren som skulle ha norsk heavy metal og fikk tips om D.D.E.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jun 09, 10:08

Ahh... Hvor er det link til denne? Husker godt han som ble anbefalt D.D.E. Utrolig bra.......

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jun 09, 10:20

Fant jeg fant...

 

Tar med en om norsk kultur også, når jeg først skal gå utenfor trådens tema:

Norway is famous for its music. Black metal owns all minds in Norway. The bestestestest band of all bands is called DDE, which means Devil's Death Ensemble. They have songs called "Her blir det liv" (Resurrect the dead), "Vinsjan på kaia" (Hanged by Satan), "Vi skal sjå sola ned i havet" (Bringing down the sun), "Rai Rai" (Kill Kill) and "E6" (Road to hell). They are written in an Old Norwegian language called "Norrønt" (Norse) and are extremely scary. On stage the vocalist always walks around naked with only corpse paint on. DDE are the only European band visible from the moon. Go DDE! Rai Rai! The most evil and sly band in all the history of Norway is called The Ole Ivar's, and is known to burn at least five churches each day, or else they get abstinences and might become blind or even die. Some would say that DDE is more evil, but that's just bullshit. Ole Ivar's is the true evil in disguise ... but they're not trying to hide it (if they are, they clearly suck at it). One thing that is often pointed out is that all Norwegian Black Metal music is actually all the same with only minor changes in pitch and album cover layout. Therefore it is a sound and economic strategy to only buy one single CD with Norwegian Black Metal, as it will contain all songs already written, as well as all songs still to be written.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 30 jun 09, 11:13

Får komme tilbake til det opprinnelige spørsmålet, så er det vel stort sett bare å gå langs bryggepromenaden. Eneste typiske nattklubben som er igjen er vel Tiger Tiger.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 30 jun 09, 15:36

Jeg må si jeg fniser litt av at trådstarter ber om fine damer med fet musikk og det blir foreslått la bohem, dragen og west end.... *sukk*

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Dan123

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 09
Innlegg: 3

Lagt til: 30 jun 09, 19:10

Hehe, ba jo ikke om noe konkret i utgangspunktet.

brune puber er selvsagt bra det også!:) Men lukter vel at det blir promenaden en tur. I 30 graders varme frister det mer enn å sitte inne i en svett pub og drikke guinness!

Takker for svar


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 jun 09, 23:53

Opprinnelig postet av Rey

Får komme tilbake til det opprinnelige spørsmålet, så er det vel stort sett bare å gå langs bryggepromenaden. Eneste typiske nattklubben som er igjen er vel Tiger Tiger.

 

mhmm, om du er ute etter jenter med høyere, eh kremt, skonummer enn iq så Cool

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


klausGUMP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 21

Lagt til: 01 jul 09, 00:33

Det er vel akkurat det man er ute etter når man bare er i Fredrikstad for en weekend.. Wink

---------------------------

Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.
- Confucius


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 jul 09, 00:59
Endret: 01 jul 09, 01:00
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av Dan123

Hei FFK-supportere!

 

Jeg skal til Fredrikstad neste weekend og lurer i den forbindelse på hvilke utesteder/nattklubber i byen er de beste. Regner med noen av dere er erfarne :)

 

Takk for svar!

Jeg kan anbefale tiger tiger og buddha barSmile Eneste greie utestedene synes jeg, og sky bar. Bra musikk og bra liv:P

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 jul 09, 01:03

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Rey

Får komme tilbake til det opprinnelige spørsmålet, så er det vel stort sett bare å gå langs bryggepromenaden. Eneste typiske nattklubben som er igjen er vel Tiger Tiger.

 

mhmm, om du er ute etter jenter med høyere, eh kremt, skonummer enn iq så Cool

Er du frekk eller. Har mange venninder som henger der, og til opplysning er jeg ingeniørstudent og det kreves vel større IQ enn skonummer for å ta fatt på slike studier. Mange jenter med IQ som kan feste vettu

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jul 09, 06:19

Opprinnelig postet av schpa84

Opprinnelig postet av KeJ

mhmm, om du er ute etter jenter med høyere, eh kremt, skonummer enn iq så Cool

Er du frekk eller. Har mange venninder som henger der, og til opplysning er jeg ingeniørstudent og det kreves vel større IQ enn skonummer for å ta fatt på slike studier. Mange jenter med IQ som kan feste vettu

 

du har helt klart rett, det er noen som nærmer seg bh-størrelsen også Cool

Need I say more?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 jul 09, 08:44

Det sier vel mer om deg og dine fordommer, enn det gjør om IQen til jenter. Ingenting i veien med min IQ. Man kommer ikke inn på civilingeniørstudiet  på landets beste universitet, og scorer 149 på IQ-testen . Da må jeg jo eventuellt bruke 149 i sko, og tror det blir vanskelig å få tak i.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


klausGUMP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 21

Lagt til: 01 jul 09, 23:41
Endret: 01 jul 09, 23:45
Endret av: klausGUMP

IQ på 149 ja... Er det iberegnet alders- og kjønnspoeng?

Hva er forøvrig "landets beste universitet"? Tuneteknikeren?

Sist, men ikke minst, sivilingeniør staves da ikke med "c". Du som har 6 i norsk burde vite bedre!

---------------------------

Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.
- Confucius


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 jul 09, 23:47
Endret: 01 jul 09, 23:50
Endret av: schpa84

Hehe, vet vel det, men var vel ikke helt edru når jeg skrev innlegget. Landets beste er NTNU, ikke Tuneteknikeren. Der har de ikke studiet sivilingeniør, bare bachelor. Det med alders- og kjønnspoeng gidder jeg ikke kommentere engang. Du har tydeligvis problemer med ditt eget selvbilde, som uttaler deg på en slik barnslig måte i en alder av 27.

 

Dessuten er det internasjonale ordet civil, og skriver mye oppgaver på engelsk, var nok derfor det var en glipp. Hva ligger din IQ på da? Glupe Klaus?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 jul 09, 23:51

Opprinnelig postet av schpa84
Jeg kan anbefale tiger tiger og buddha barSmile Eneste greie utestedene synes jeg, og sky bar. Bra musikk og bra liv:P

 

Enig så enig!!  Laughing

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3