Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Bodø/Glimt (16.serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 28 jun 09, 22:18

Opprinnelig postet av JanF.

Bedrøvelig kamp...

Skapte INGENTING i løpet 90 min. Og det er ikke første gang i år..

Spille uavgjort mot ligaens aller dårligste lag(synes jeg) hjemme er jo katastrofe..

Skapte vel sjanser ved Barsom og Piroija, men BG var knallgode defensivt. FFK fikk ikke rom i det hele tatt. Hjalp dem selvfølgelig at de fikk 2 lettkjøpte mål takket være Bråthen og Wehrman. Hadde FFK scoret først ville det nok sett annerledes ut.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 28 jun 09, 22:21

Opprinnelig postet av bateman

Ramberg  1  Rett og slett fordi han ikke gidder å løpe én eneste gang i kampen!! Forferdelig provoserende oppførsel!!

Ramberg gikk da på flere løp på venstresiden idag, iallefall i førsteomgang...

 


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 28 jun 09, 22:23

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Skapte vel sjanser ved Barsom og Piroija, men BG var knallgode defensivt. FFK fikk ikke rom i det hele tatt. Hjalp dem selvfølgelig at de fikk 2 lettkjøpte mål takket være Bråthen og Wehrman. Hadde FFK scoret først ville det nok sett annerledes ut.

Det første målet synes jeg Thommasen skal ta endel av skylden for også, lar jo BG-spilleren stå å sikte seg inn lenge uten press, han presser jo ikke før en av de andre ber han løpe ut...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 jun 09, 22:24

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av hasse33

Wehrman, Everton, Raio, Borges og Kvisvik var brukbare, men fy f så mye tversover og bakover pasninger...meget dårlig beveglse i laget. Var de litt høyt oppe etter seieren over storlaget Lyn montro??

Veldig uenig når det gjelder Wehrman. Synes han var direkte svak, med mange feilpasninger og var slapp defensivt.

Ingen overraskelse at du mener det. Jeg mener Wehrman var vår klart beste spiller, han var direkte god i mine øyne. Spiller til en klar 6'er på min personlige børs.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 28 jun 09, 22:43

Vil først og fremst fremheve Barsom som kampens dårligste, i tillegg til å være like egoistisk, blærete, sutrete og selvsentrert som vanlig.

Håper for den guden fyren er så glad i sin skyld at han flytter til Sverige fort som f..., for nå er jeg drittlei av å se primadonnataktene til den ekstremt overbetalte svensken.

Kan nok virke litt i overkant av drittslenging mot en spiller, men jeg føler at han fortjener det, og jeg er vel ikke alene om det her på forumet...

 

Er enig i at det er liten bevegelse i laget i dag, men resten får faktisk godkjent av meg  - med Piiroja, Wehrman, Thomassen (selv om disse to må ta på seg litt av skylda for hvert sitt baklengsmål), Kvisvik, Borges og Everton som relativt gode.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 jun 09, 22:43

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av hasse33

Wehrman, Everton, Raio, Borges og Kvisvik var brukbare, men fy f så mye tversover og bakover pasninger...meget dårlig beveglse i laget. Var de litt høyt oppe etter seieren over storlaget Lyn montro??

Veldig uenig når det gjelder Wehrman. Synes han var direkte svak, med mange feilpasninger og var slapp defensivt.

Kødder du med meg?!?! SYnes ikke det er første gang jeg skriver det til de forskrudde innlegga dine, men om du mener Kasey var SVAK, da skal jeg faen meg spandere briller på deg! Så du returløpa han tok mot slutten av kampen? Ene taklinga etter å ha løpt 60 meter var årets takling! At han har 1 eller 2 pasningsfeil når han har SÅ mange ballberøringer er vel absolutt langt over godkjent?! 

En spiller som Ramberg har jo en feilprosent på 80%, men han mener vel du var god?
Nei, faen heller, nå klarte du å gjøre meg ENDA mer irritert! Kasey var banens desiderte ener idag igjen. Har du et annet problem med ham bør du ikke la det gå ut over objektiviteten!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jun 09, 23:12

Kasey Wehrman hadde mange gode taklinger og løp, men han hadde også så ekstremt mange upresise oppspill og pasninger at jeg konstant rev meg i håret. Hørte på forhånd at Aune ville bruke Wehrman som midtstopper fordi han har en god pasningsfot som de kunne utnytte mot et lag som lå lavt. Det var ikke veldig vellykket, for å si det mildt. Wehrmans pasningsfot var i dag på Piiroja-nivå, og da blir det ekstra vrient når det heller ikke er noen bevegelse foran ballfører...


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 jun 09, 23:21

Positivt:

  • Sommer
  • Wehrman (spiller seg inn i første-ellever)
  • Bra trøkk på tribunen
  • Vant 200 kroner av en patriot

Negativt:

  • Keeperspill blir igjen utslagsgivende
  • At FFK enda ikke vet hvordan man skal spille mot lag som legger seg ultradefensivt
  • Bevegelse (henger egentlig sammen med forrige punkt)
  • At vi ikke klarer å slå et annet bunnlag på hjemmebane

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jun 09, 23:35
Endret: 28 jun 09, 23:39
Endret av: FFK1903

For en frustrerende kamp å være vitne til. Nesten så det fristet og løpe utpå banen og vise hva innsats er. Rundt 30 grader bør ikke gjør at spillerne blir så stillestående. Uten sammenligning for øvrig: Jeg som ikke er toppidrettsutøver klarer fint å spille tennis i 4-5 timer under samme forhold uten stor problemer og har gjort det mange ganger. Det er bare å drikke litt mer!

Resten lar jeg kampreferatet stå for: Uavgjort i heteslaget

Til de med god hukommelse: Hvor lenge siden er det FFK har scoret en avgjørende scoring på overtid, som har gitt enten ett eller tre poeng? Jeg kan vel egentlig ikke komme på noen overtidsmål overhodet. Dette hadde vært dagen å gjort dette på.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 09, 23:45

Avgjørende scoring på overtid, cupkampen mot Ranheim.

Men husker ikke seriekamp, så cupen gjelder vel ikkeWink

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jun 09, 23:47

Opprinnelig postet av dracula
Men husker ikke seriekamp, så cupen gjelder vel ikke

He he, mente serie ja, da jeg husket cupkampen. En av to hjerneceller fungerer da i hvert fall!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 jun 09, 23:48

Opprinnelig postet av FFK1903

Til de med god hukommelse: Hvor lenge siden er det FFK har scoret en avgjørende scoring på overtid, som har gitt enten ett eller tre poeng? Jeg kan vel egentlig ikke komme på noen overtidsmål overhodet. Dette hadde vært dagen å gjort dette på.

Tegans 2-1 scoring borte mot Molde i fjor som gjorde at sølvet ble sikret. Ellers er det vel rimelig skralt. Usikker på om det var på overtid, men det kan uansett ikke vært mye om å gjøre. Deilig var det uansett!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 09, 23:53

Tegan bare vimser i offside hele siden.. send han ut av klubben.. skjønner ikke hva vi skulle med en spiss som da vi henta han var på vei ned...  Greit han sikra sølvet, men ellers har det ikke vært mye å rope hurra for...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jun 09, 23:57

Opprinnelig postet av Plankekæll
Tegans 2-1 scoring borte mot Molde i fjor som gjorde at sølvet ble sikret. Ellers er det vel rimelig skralt. Usikker på om det var på overtid, men det kan uansett ikke vært mye om å gjøre. Deilig var det uansett!

Det er det nærmeste man kanskje kommer? Ble scoret i det 88. minutt i følge siste.no.

Egentlig litt rart at dette nesten ikke har skjedd.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 jun 09, 23:57

Opprinnelig postet av keiko99

Tegan bare vimser i offside hele siden.. send han ut av klubben.. skjønner ikke hva vi skulle med en spiss som da vi henta han var på vei ned...  Greit han sikra sølvet, men ellers har det ikke vært mye å rope hurra for...

"Heldigvis" har han kontrakt ut neste sesong... Blir ikke lett å "bli kvitt" han etter sesongen er jeg redd.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 09, 00:17

såppas ja... var det Grönhagen som kjøpte han inn eller var det siste inn kjøp fra K.t.Eggen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 jun 09, 00:22

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Plankekæll
Tegans 2-1 scoring borte mot Molde i fjor som gjorde at sølvet ble sikret. Ellers er det vel rimelig skralt. Usikker på om det var på overtid, men det kan uansett ikke vært mye om å gjøre. Deilig var det uansett!

Det er det nærmeste man kanskje kommer? Ble scoret i det 88. minutt i følge siste.no.

Egentlig litt rart at dette nesten ikke har skjedd.

  • Tegan scoret på overtid mot Godset i 2-0 seieren hjemme 15. mars i år.
  • Kvisvik avgjør borte mot Viking i år den 20. april med sin 2-1 scoring i det 89. spilleminutt.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 jun 09, 00:23

Opprinnelig postet av keiko99

såppas ja... var det Grönhagen som kjøpte han inn eller var det siste inn kjøp fra K.t.Eggen

Tegström kom inn sommeren 2007, Eggen sluttet i FFK etter 2006-sesongen.

 


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 29 jun 09, 00:30

Opprinnelig postet av Truger

Vil først og fremst fremheve Barsom som kampens dårligste, i tillegg til å være like egoistisk, blærete, sutrete og selvsentrert som vanlig.

Håper for den guden fyren er så glad i sin skyld at han flytter til Sverige fort som f..., for nå er jeg drittlei av å se primadonnataktene til den ekstremt overbetalte svensken.

Kan nok virke litt i overkant av drittslenging mot en spiller, men jeg føler at han fortjener det, og jeg er vel ikke alene om det her på forumet...

Dette har jeg sagt helt siden han kom. Å velge han som lagets kaptein var helt håpløst. Å la han spille er enda mer håpløst.

Borges er stallens desidert beste spiller. Gremmes enda over at Karlsen måtte gå istedetfor Grönhagen.

Forøvrig feigt spilt av laget fra Bodø.


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jun 09, 00:42
Endret: 29 jun 09, 00:49
Endret av: Freddy G-Paulsen

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av keiko99

såppas ja... var det Grönhagen som kjøpte han inn eller var det siste inn kjøp fra K.t.Eggen

Tegström kom inn sommeren 2007, Eggen sluttet i FFK etter 2006-sesongen.

 

 

Mener det var Morgan som henta Tegan.. Uansett så syns jeg det var helt feil å starte med Tegan i dag. Gardar burde starta i stedet... En litt artig sak, Jeg og Keiko99 stod å snakket sammen som vanlig før Lynkampen og han var veldig positiv til utaket av Tegan, mens under kampen rev han seg i det håret han ikke har og skjellte ut Tegan etter noter ;-)

 

Litt seriøst nå,, jeg mener vi har et keeperproblem. FFKs satsning på to unge keepere kan vise seg å sende oss rett ned i adecco.. Synd at vi ikke hadde råd til å forlenge med Ørlund. Kanskje vi burde hentet inn Tommy Runar igjen, denne gangen permanent, hvis vi ikke har råd til noe bedre.  Han gjorde da ok kamper for oss i fjor

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3