Husk meg
Brukernavn
Passord

Keepersituasjonen

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 18 jul 09, 10:59

Jeg tipper Anne er keeper selv jegCool

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 09, 14:46
Endret: 18 jul 09, 14:49
Endret av: Lemmy

Utifra måten hun ordlegger seg, virker hun ikke gammel og kanskje ikke som ei jente heller?

Mod(Lemmy): Diskuter keepersituasjonen vår, ikke Annes kjønn, alder etc. Det kan dere eventuelt ta på PM. Dette gjelder ALLE!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 18 jul 09, 17:37

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg tipper Anne er keeper selv jegCool

Traff spikeren, men er nok verken lasse eller erik,

Kan heller ikke skjønne at hvem jeg er er vesentlig, og om dere ser hva jeg skriver om de respektive så vil kanskje enkelte av dere se at jeg muligens har litt greie på det, i motsettning til patrioten som kun har en mening om at eventuelt spilere er dårlige uten og kunne si hva de har gjort feil, hva de burde ha gjort annerledea, ikke hvordan de er plassert i forhold til ball, hvem de er innom på veien, avstander, hvor returer går, eventuelt hva som skjer om de ikke går i felt. Står de på riktig ben, er de i bevegelse et annet sted.

Som jeg har skrevet tidliger, kom med det konstruktive så tar jeg en diskusjon, men gidder ikke diskutere me de som kun kaommer med meninger som går ut på at en ikke liker person.

Sitterer patrioten : Lasse er bare dårlig,

 En litt merkelig påstand da de fleste andre i fotballnorge ser han som et av de største talentene i landet. om du kommer og forteller hva han gjør galt det samme gjelder Erik. ja da skal jeg ta en diskusjon med deg men ikke på det grunnlaget du utaler deg. Det blir bare tåpelig.

Så om du ser bort fra de feilene som de gjør grunnet alder og lite rutine på dette nivået så kan du kanskje fortelle meg hva begge har gjort galt i kampene???  Det greier du nemelig ikke for til det er kompentagsen på keepere for dårlig..

Slett om dere vil, nå fikk jeg sagt det, men dette gjelder alle som kommer med kritikken, ta diskusjonen på det konstruktive.

 


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 jul 09, 10:17

Det blir endringer i keepersituasjonen snart. Følg med, følg med...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 20 jul 09, 10:36

Opprinnelig postet av jambo

Det blir endringer i keepersituasjonen snart. Følg med, følg med...

Har hørt rykter om det samme, og synes det blir for dumt. Før denne seongen, og forrige, så visste man at Staw og Bråthen var urutinerte. De har, etter min mening, ikke vist mangel på andre ferdigheter enn erfaring så langt. Hvis det ikke er pga av skader så bør man etter min mening "stick to the plan". Alle keepere som blir kastet til ulvene i ung alder skal gjennom dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 jul 09, 11:11

Opprinnelig postet av jambo

Det blir endringer i keepersituasjonen snart. Følg med, følg med...

Når og hvem?

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 09, 11:14

Opprinnelig postet av jambo

Det blir endringer i keepersituasjonen snart. Følg med, følg med...

tror bare det er du som har sett deg lei av dette og ønsker det.. sorry, men dette vil ødlegge helt for våre unge keepere. er det noe dem trenger er det kamper og tilit ikke en som kommer og tar plassen dems. hva er poenget med og svi av så mye penger. skulle vi hatt en keeper måtte det vært en som har ett navn ikke bare hente noe for og tro det hjelper.

hva med og heller henta en som kan skåre mål i stedet.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 jul 09, 11:21

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av jambo

Det blir endringer i keepersituasjonen snart. Følg med, følg med...

tror bare det er du som har sett deg lei av dette og ønsker det.. sorry, men dette vil ødlegge helt for våre unge keepere. er det noe dem trenger er det kamper og tilit ikke en som kommer og tar plassen dems. hva er poenget med og svi av så mye penger. skulle vi hatt en keeper måtte det vært en som har ett navn ikke bare hente noe for og tro det hjelper.

hva med og heller henta en som kan skåre mål i stedet.

Hallo, Keiko noen hjemme??? Hva vet du om å svi av mye penger? Hva vet du om vedkommende har et navn eller ikke? Hva vet du om hva våre egne keepere faktisk synes om dette? Hva vet du om hva som er tilgjengelig når det gjelder noen som kan bøtte inn med mål? Kanskje kan vi da heller bruke noen penger på å tette igjen i andre enden...


insider

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jul 09
Innlegg: 1

Lagt til: 20 jul 09, 11:47

Idag er det mange som mener mye gitt :)


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 jul 09, 12:17

Da kan du Keiko, og alle andre lese her.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 09, 12:21

velkommen til klubben.. greit og ødlegge litt for lyn som har han og Aalesund som ville kjøpe han, men jeg mener at detta ødlegge for våre unge keepere. vi er desperate nå. mener vi trenger spiss frem for keeper

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 jul 09, 12:22

Ja du har rett Keiko, de fleste lag trenger spissene sine frem for keeper. Blir ikke mange mål av å ha dem bak.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 09, 12:25

vi for se om det vil hjelpe. lyn sliter og dem har hatt han

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 jul 09, 12:28

Opprinnelig postet av jambo

Ja du har rett Keiko, de fleste lag trenger spissene sine frem for keeper. Blir ikke mange mål av å ha dem bak.

Må se det sjøl vel.. Vi har sjanse på sjanse på sjanse på sjanse men klarer ikke å omsette dem i mål, Everton bommer og bommer og bommer.. Har vi råd til å la han spille? Jeg er enig med Keiko, vi trenger en spiss som scorer mål..

Samtidig så er Kenny velkommen i klubben, han kan avlaste de to andre litt :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 09, 12:32
Endret: 20 jul 09, 12:33
Endret av: keiko99

Det du sier FFKgutt1 er som jeg sier og ole brum: ja takk begge deler. nå fikk vi keeper og la oss håper vi for spiss...

du trekker frem Everton.. hva med tegan. eneste posetive jeg kan se med han er sølv medlajen han var med og gav oss både før og etter det gråt jeg over hvor dumme vi var som henta en spiss som kurven peka nedover på. 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 jul 09, 12:33

Opprinnelig postet av keiko99

vi for se om det vil hjelpe. lyn sliter og dem har hatt han

Noen ganger tenker du ikke så langt som nesa rekker engang.

dersom du ser litt lengre enn enden av capsen din vil du skjønne at det ikke er grunnet dårlig keeperspill at Lyn ligger der de ligger. Et godt og ganske aktuelt eksempel er jo Lyn mot FFK på stadion. Her holder han Lyn i kampen til de grader, mye fordi han blir skutt god, men for en keeper er selvtilliten alt, og de redningene han serverte denne aftenen var tatt fra øverste hylle Keiko, men det skjønner vel du også???

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 jul 09, 12:36

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av jambo

Ja du har rett Keiko, de fleste lag trenger spissene sine frem for keeper. Blir ikke mange mål av å ha dem bak.

Må se det sjøl vel.. Vi har sjanse på sjanse på sjanse på sjanse men klarer ikke å omsette dem i mål, Everton bommer og bommer og bommer.. Har vi råd til å la han spille? Jeg er enig med Keiko, vi trenger en spiss som scorer mål..

Samtidig så er Kenny velkommen i klubben, han kan avlaste de to andre litt :)

Seriøst??? Ser du ikke ordspillet? Ha spissene sine frem for keeper, og ikke bak...

Uansett er det her like mye snakk om å spare våre egne mot all kritikken som kommer når vi ligger der vi ligger på tabellen. Klubben ønsker vel her å ta affære før de blir ødelagt for livet. Det er tøft å etter kamp etter kamp få de spørsmålene de får. Derfor er det kanskje en genistrek å la de slippe mer ut sesongen, for så å gå på med nytt mot neste år. Når vi ikke har penger til å skaffe oss noen som "bøtter" inn med mål, så er dette et genialt trekk.

Og Keiko... Jeg kan garantere deg at Lyn ikke ligger der de ligger pga. denne karen. Det hadde vel vært mye mye værre hadde de ikke hatt han bakerst. Altså keeperen bak for spissene.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 09, 12:39

Til KeJ: vi missbruker sjangser.. rart du ikke ser det da Wink

ja vi fikk en keeper, men jeg kan ikke se det er løsninga på alt. ja han ble banens beste da FFK tok i mot lyn, men hvem skal skåre om han slipper inn mål ?

kommer måla lettere av at vi for en sånnen keeper ?

blir alle bedre av dette ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 jul 09, 12:44

Opprinnelig postet av keiko99

Til KeJ: vi missbruker sjangser.. rart du ikke ser det da Wink

ja vi fikk en keeper, men jeg kan ikke se det er løsninga på alt. ja han ble banens beste da FFK tok i mot lyn, men hvem skal skåre om han slipper inn mål ?

kommer måla lettere av at vi for en sånnen keeper ?

blir alle bedre av dette ?

Keiko jeg beklager dette, men du er f... meg nedsnødd om det er slik du ser det. Hva med alt det negative Staw og Braathen nå slipper å oppleve??? Kanskje slipper vi inn litt færre mål i snitt med den nye karen. Fortsetter vi å score som før, ja så vil vi ta flere poeng. Vi må ikke slippe inn færre og SAMTIDIG score flere. Det holder med en av delene. Scorer vi ett og slipper inn ett, istedenfor 2, så er det ett poeng ekstra i lommen. Og det UTEN at vi har scora flere, genialt ikke sant Keiko?


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 jul 09, 12:59

Opprinnelig postet av keiko99

Til KeJ: vi missbruker sjangser.. rart du ikke ser det da Wink

ja vi fikk en keeper, men jeg kan ikke se det er løsninga på alt. ja han ble banens beste da FFK tok i mot lyn, men hvem skal skåre om han slipper inn mål ?

kommer måla lettere av at vi for en sånnen keeper ?

blir alle bedre av dette ?

Hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle la meg provosere av deg Keiko, men jeg tror fanken ikke jeg har styrke nok til det.

Ta på deg sko, gå en runde rundt huset og kom inn og gå gjennom postene dine, du må vel skjønne at du provoserer på deg gråstein med enkelte av postene dine?

Ingen her som sier at alt blir bedre med ny keeper, ingen som ikke ønsker seg ny spiss heller, men de flere av oss poengterer er at keepersituasjonen i klubben p.t ikke har vært optimal. Ved å få inn en keeper som kan vise til gode resultater og relativt stabilt spill over tid, ja så har man skaffet seg en trygget i de bakre rekker som frem til nå i år har vært fraværende.

Jeg har tidligere påpekt at Piroja har virket mer rusten enn tidligre i år, personlig er jeg helt overbevist om at det skyldes samarbeidet i bakre firer. En god keeper har overblikk, han kan dirigere spillerne med jernhånd. De to urutinerte keeperne til FFK har dessverre ikke den myndigheten pr dags dato og har i mine øyne mer enn nok med å tenke på seg selv, så jo jeg tror at mye kan være løst med en autoritær keeper bakerst, en som kan piske fireren og midtbanen litt rundt, få de til å plassere seg korrekt osv.

Terje Svendsen, en god gammel traver, var en sånn keeper som dirigerte fra spissene på topp til bakerste mann. For en pondus og autoritet. Tar du en prat med Jerry så kan han også fortelle deg litt om dette...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24