Husk meg
Brukernavn
Passord

Michael Jackson er død

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 jun 09, 15:19

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Morro. Legene sier at MJ har vært død lenge. Det er bare kroppen som har vært reanimert de siste 10 åra (derfor han ser så råtten ut) Han var død en liten stund i dag, men nå er han reanimert igjen. Han går nå rundt på sykehuset som en zombie og sier "kiiiiiiiiiiiiids! kiiiiiiiiiiiiids".

 

RIP MJ..

(R.I.P = Recycle, It's Plastic)


Tulling......

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 09, 15:37

Cool

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 jun 09, 15:51

Opprinnelig postet av hasse33

Michael Jackson har aldri vært noen konge !!! Greit nok han har laget noen meget bra skiver (Thriller etc), men hva så....Vi snakker om en mann som hadde omgang med småbarn, bleka huden sin og utførte haugevis av plastiske oprasjoner. MJ var en tragedie fra A til Å...selv om han har skrevet og spilt inn mye god musikk.



Du er en større tragedie enn Michael. Kongen over alle konger! Harald kan gå å legge seg! Noen bra skiver? Her snakket vi slager etter salger.

"Vi snakker om en mann som hadde omgang med barn": Han ble frikjent i retten. Det var bare noen løker som var ute etter penger og oppmerksomhet. 

RIP Michael Jackson. Han vil alltid være en legende.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 jun 09, 20:22

Et par virkelig smakløse innlegg som absolutt burde vært fjernet av moderator...Registrerer fullstendig mangel på folkeskikk og vett når enkelte her inne presterer å håne en mann som nettopp er erklært død. MJ ble aldri funnet skyldig i noen av rettsakene, er man ikke uskyldig til det motsatte er bevist? Han er og blir kongen av pop, kanskje den enkeltspersonen i verden som har betydd mest for folk...

Selvsagt registrerer jeg som alle andre at MJ mistet grepet de siste årene, men det fratar ham ikke symbolet som tidenes artist. Vi kan ha ulike oppfatninger, men i dette tilfellet er det forkastelig hva enkelte presterer å lire av seg, vitner om umodenhet...Det er musikken til MJ som vil leve videre, og godt er det!

RIP MJ

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 jun 09, 20:41

Siden han uansett besto av 90 % plastikk, kan man jo donere bort kroppen hans til LEGO. På tide at unga får leke med han til en forandring.

Baklager til de som føler seg støtt.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 09, 22:45
Endret: 26 jun 09, 22:47
Endret av: FFK1903

Mod: Må vi virkelig gå inn i nesten hver tråd snart for å fjerne spydigheter, hevnaksjoner, drittslenging og provokasjonsforsøk? Det må da gå an å ta noe seriøst i hvert fall. Og om man ikke liker ting, så i hvert fall pakk meningene pent inn i steden for å gjøre det til opplagte forsøk på å provosere andre. Enkelte innlegg får i så måte egentlig bare bli stående som eksempel på hvordan en tråd ikke bør utvikle seg.

Jeg registrerer også at enkelte som rakker ned på nivået her inne, selv er med på å dra dette langt ned på kvalitetsstigen...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 09, 22:56

hvilken sang vil dere trekke frem som favoritt sang ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 26 jun 09, 22:59

 

Veldig trist!

RIP Michael Jackson. En legende har gått bort!

 

---------------------------

BRH


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 jun 09, 23:00

Opprinnelig postet av keiko99

hvilken sang vil dere trekke frem som favoritt sang ?

Thriller og Billy Jean!! Smile

Men han hadde et par hundre andre hits også, så den var ikke lett. Men Thriller er min favoritt tror jeg.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 26 jun 09, 23:00

Opprinnelig postet av FFK Forever

 

Veldig trist!

RIP Michael Jackson. En legende har gått bort!

Og til dere som slenger dritt om Mj... Beat it!

 

---------------------------

BRH


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 09, 23:05

Thriller, Billy Jean og  Black Or White

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 jun 09, 01:14

Jeg har hørt at de skal smelte ned kroppen hans for å lage leker til sykehusbarna. Så kan de leke med Michael Jackson for en gangs skyld.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 09, 02:13

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jeg har hørt at de skal smelte ned kroppen hans for å lage leker til sykehusbarna. Så kan de leke med Michael Jackson for en gangs skyld.

Synd å vite at det står supportere som deg blant oss i plankehaugen...Makan til lavmål skal man lete lenge etter...Gå i deg selv, hva om resten av oss skulle håne døden til gutta i ntm?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 09, 02:15

Opprinnelig postet av keiko99

Thriller, Billy Jean og  Black Or White

Helt vilt å skulle velge ut favorittsang...!! At en mann kan skape så mange nm1 hits er utrolig, folk uavhengig av rase, kjønn eller alder "digget" musikken til MJ. Earth song eller Billy Jean er de første jeg tenker på dog...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 27 jun 09, 02:47

Favorittene mine er Don't stop 'til you get enough og Billie Jean, men han har utallige mange flere hits som jeg har tilbedt som en gud oppgjennom oppveksten. Jeg håper musikken hans lever videre i mange år; du skal lete lenge etter en større artist de siste 20 åra! Hvil i fred.

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 27 jun 09, 02:59
Endret: 27 jun 09, 03:01
Endret av: MLarsen

KING OF POP: Michael Jackson R.I.P. En legende er borte. Hører på Don't Stop `Til You Get Enough akkurat i dette øyeblikk, den og Billie Jean er en av mine faoritter


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jun 09, 06:52

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jeg har hørt at de skal smelte ned kroppen hans for å lage leker til sykehusbarna. Så kan de leke med Michael Jackson for en gangs skyld.

Synd å vite at det står supportere som deg blant oss i plankehaugen...Makan til lavmål skal man lete lenge etter...Gå i deg selv, hva om resten av oss skulle håne døden til gutta i ntm?

Vitser om MJ er laget i årevis, så hvorfor er det så galt nå ?

Opprinnelig postet av FFK1903

Mod: Må vi virkelig gå inn i nesten hver tråd snart for å fjerne spydigheter, hevnaksjoner, drittslenging og provokasjonsforsøk? Det må da gå an å ta noe seriøst i hvert fall. Og om man ikke liker ting, så i hvert fall pakk meningene pent inn i steden for å gjøre det til opplagte forsøk på å provosere andre.

Jeg viste ikke at det bare var de med de "rette" meningene får lov til å poste her på forumet...Foot in mouth

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jun 09, 10:26

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen
Jeg viste ikke at det bare var de med de "rette" meningene får lov til å poste her på forumet...Foot in mouth

Jeg "tror" du skjønte poenget med det innlegget. Det handler om respekt for både han som har takket for seg, og de som er fans her inne av fyren. Flere spørsmål kan sendes på PM.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 27 jun 09, 14:20

Utrolig hva enkelte klarer å lire av seg av usmakeligheter her inne....

Michael Jackson er uansett en av tidenes største, greit nok å ikke like personen, men vær voksne nok til å holde usmakelige kommentarer for dere selv, en legende er død!

MJ er en mann som har betydd utrolig mye for folk over hele verden i mange mange år


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jun 09, 15:02

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Vitser om MJ er laget i årevis, så hvorfor er det så galt nå ?

Jeg viste ikke at det bare var de med de "rette" meningene får lov til å poste her på forumet...Foot in mouth

Bare poster et lite innlegg du skrev i tråden om Grönhagens sykemelding:

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

La nå den mannen få fred. Som jeg skrev, diagnosen til en sykemelding er en ting mellom legen og pasienten. Ingen andre har krav på å få vite den. Og hvis det stemmer det som Gashi har sagt, må han vel være den mest føleseskalde jævelen jeg har vært borti. Er man syk er man syk. Dette kunne like gjerne skjedd Gashi sjøl eller noen i hans familie...

Vet ikke hvem som må være den mest "følelsesløskalde jævelen" her, jeg?

Dette kunne like gjerne skjedd deg sjøl eller noen i din familie...

Personlig så må jeg innrømme at Jacksons død ikke har gjort meg spesielt trist. Har aldri likt musikken hans. Men likevel syns jeg det er respektløst å skrive dritt om døde mennesker.

Og med mindre du har veldig lav EQ skjønner du at det er stor forskjell på vitsene om Michael Jackson nå og da han levde...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24