Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Grønhagen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 22 jun 09, 14:44

Må si det er merkelig mye negativitet rundt en person som er sykemeldt!!  Kan ikke folk respektere at folk har et privatliv. Ikke sikkert at Grønhagen vil ut med dette!! Si feks. ( dette er verken rykte eller en påstand) Vi opplever hele tiden personlige tragedier blant venner og familier. Det kan være sykdom som kreft eller andre alvorlige sykdommer. Mange opplever tragedier som alkohol og stoff. Noen må slite seg gjennom forskjellige psykiske lidelser.. som missbruk og andre forferdelige ting som desverre oppstår i enkelte familier.

Dette er forsatt bare et eksempel: Si hvis du eller andre i din nære familie hadde vært utsatt for noe av dette, Ville du da delt det med andre offentlig??

Jeg vet ikke hvorfor Grønhagen er sykemeldt. Men han har sikkert en grunn for det. Når han velger å tie om dette må folk bare respektere det. Sannheten kommer sikkert frem. Men spiller det noe rolle? Uansett hva det enn måte være så er mannen erklært sykemeldt. Dvs mannen er syk på en eller annen måte!  RESPEKTER DET!!!

Folk setter slike ting opp mot hverandre. " Faen hvorfor beholdt vi ikke Tor Kristian Karlsen" Ifjor når det var et spørsmål støttet de fleste oss Grønhagen. Når resultatene uteblir så blir pipa en annen. Litt typisk Fredrikstad folk. Det har vært mye stang ut i år, der det var stang inn ifjor!!  Vi var uheldig med skader og annen drit rundt seriestart. Ikke lett arbeidsoppgave for Grønhagen det. Ihvertfall ikke når mannen har sikkert helt andre ting å tenke på det private plan.

FOTBALLEN BETYR SVÆRT LITE NÅR MAN KOMMER TIL SLIKE TING!!

Skjønner at treneren har sitt fotball ansvar oppe i dette. Men han er ihvertfall ærlig. Sykemelder seg og sier ifra. "Jobben blir for tung på dette tidspunkt" .

Ikke glem at denne mannen tok oss til seriesølv. Vi har også vunnet cupen. Og vi spiller europacup i år. Han er den treneren på lenge i fredrikstad som har tørt å åpne kjeften! Alltid hyggelig mot supportere og presse. Tør å sette stjerner på benken når de spiller dårlig!!  Sier ifra selvom man heter Kvisvik, Wherman eller Gashi. Han beklager til fansen når laget har spilt dårlig osv. Han er et menneske han også. Begrenset matriale å jobbe med. Vi har ikke et så godt lag som vi tror. Det ser vi år :-( . Vi hadde veldig mye stang inn ifjor. Det har også vært veldig mye skader. Heller ikke så lett å jobbe når halve stallen syter til enhvertid! Faen det er jobben deres. Er du ikke fornøyd så finn deg en annen jobb.

Men samtidig så må jeg si at hvis det viser seg at sykemeldingen gjelder andre ting som har å gjøre andre mennesker vondt å lignende. Så tar jeg sterk avstand fra det. Men når ledelsen støtter grønhagen så regner jeg med at det ikke er noe sånt!!  Det blir bare spekulasjoner!  Men ville bare nevne det.

Jeg vil ikke at denne tråden skal være et hett diskusjonstama. Det fins det en annen tråd til!!

Jeg vil at denne tråden skal være en støtte til treneren vår GRØNHAGEN :-).

Ta deg den tiden du trenger til å komme deg på beina igjen. Uansett om det måtte være sykdom eller annen personlige årsaker.

JEG STØTTER GRØNHAGEN 100 % .


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jun 09, 16:07

vet ikke hva du jobber med, men en ting er sikkert. Om en nøkkelperson/leder i næringslivet blir sykemeldt på ubestemt tid, så vil man både se etter midlertidige-, og også sondere mer varige, løsninger relativt raskt. At supportere, som i denne sammenheng kan sees på som kunder/ansatte/eiere tar del i spekulasjoner rundt dette er også naturlig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 09, 17:39

Valget til Grônhagen om og ikke komme med noe oversak gjør ikke saken lettere og han for ingen støtte fra meg.. hva er det som er så viktig meg og ikke gå ut og si: jeg er suk p.g.a.  ............................  jeg har sagt til FFK at TFA skal lede laget uten og ha noe kontakt med meg.  i stedet velger Grönhagen noe helt annet som ikke jeg kan støtte

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jun 09, 19:13

Opprinnelig postet av kanogvetalt
vet ikke hva du jobber med, men en ting er sikkert. Om en nøkkelperson/leder i næringslivet blir sykemeldt på ubestemt tid, så vil man både se etter midlertidige-, og også sondere mer varige, løsninger relativt raskt. At supportere, som i denne sammenheng kan sees på som kunder/ansatte/eiere tar del i spekulasjoner rundt dette er også naturlig.

Det var vel det som skjedde da Mokkelbost ble sykemeldt i klubben? Det tar bare en liten evighet før man fikk på plass en erstatter. Han var vel sykemeldt helt til han var ferdig i klubben?


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 22 jun 09, 22:03

Her kan man følge en oppfordring tydeligvis Undecided

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 23 jun 09, 15:22

En ting er i alle fall sikkert. Skal man først ha noe som helst vansker med helsen på noe vis, fysisk eller psykisk, så er det ganske enkelt ingenting som slår et realt benbrudd - med stor hvit gips over hele. Alle ser det, alle forstår det, alle har har sympati, og ingen stiller idiotiske spørsmål.

Hva man ikke bør ha er depresjon, fibriomyalgi, eller noe annet som ikke synes så godt utenpå. For da vil folk flest ikke se det, og da vil svært mange ikke forstå det, og ikke tro på det. Det man ikke ser, det finnes ikke, for mange blant oss.

Selv har jeg ingen problemer med å tro på at Grønhagens sykemelding er godt begrunnet, og jeg synes det er veldig upassende å slenge dritt om treneren vår akkurat nå, eller å spekulere i det ene eler det annet. Det burde være mer enn godt nok å si:

God bedring, Anders Grønhagen!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 jun 09, 15:37

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

En ting er i alle fall sikkert. Skal man først ha noe som helst vansker med helsen på noe vis, fysisk eller psykisk, så er det ganske enkelt ingenting som slår et realt benbrudd - med stor hvit gips over hele. Alle ser det, alle forstår det, alle har har sympati, og ingen stiller idiotiske spørsmål.

Hva man ikke bør ha er depresjon, fibriomyalgi, eller noe annet som ikke synes så godt utenpå. For da vil folk flest ikke se det, og da vil svært mange ikke forstå det, og ikke tro på det. Det man ikke ser, det finnes ikke, for mange blant oss.

Selv har jeg ingen problemer med å tro på at Grønhagens sykemelding er godt begrunnet, og jeg synes det er veldig upassende å slenge dritt om treneren vår akkurat nå, eller å spekulere i det ene eler det annet. Det burde være mer enn godt nok å si:

God bedring, Anders Grønhagen!

Synlig og ikke synlig sykdom er tøffe saker. Litt åpenhet om meg selv; hatt MS siden 1995, ble dømt til rullestol og livsvansker innen 2000 av diverse nevrologer. Tok tak med KUN naturmedisiner etter undersøkelser i utlandet. Forsatt godt oppreist og fungerende i det daglige liv. Mitt største problem har alltid vært at "jøss , er du sjuk ????? ,det ser ikke sånn ut" . Så hvis Grønhagen har de "samme" smerter døgnet rundt, kan jeg muligens bikke over på hans sinde. Hjelp fra det offentlige med naturmedisiner kan du lete lenge etter. Noen vil sikkert si her inne nå "hue til 1947 modell trenger også medisiner"Laughing


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 23 jun 09, 21:09
Endret: 23 jun 09, 21:10
Endret av: Kilden

 Nå er ikke akkurat "sykdommen" hans så synelig heller, da problemene ligger mest psykisk.

Tviler også sterkt på om det kommer en innrømmelse i det offentlige, vis problemene hans er slik jeg har blitt fortalt av troverdige kilder. For å si det på en pen måte, Grønhagen er ikke en avholdsmann. Regner derfor med at vi aldri får vite helt sikkert hva som feiler han, ettersom han selv ikke vil komme ut med det og han selv synes dette er pinlig.

Men samme hva som måtte feile Grønhagen... God bedring!

 

 

 

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 23 jun 09, 22:04

Opprinnelig postet av Kilden

 Nå er ikke akkurat "sykdommen" hans så synelig heller, da problemene ligger mest psykisk.

Tviler også sterkt på om det kommer en innrømmelse i det offentlige, vis problemene hans er slik jeg har blitt fortalt av troverdige kilder. For å si det på en pen måte, Grønhagen er ikke en avholdsmann. Regner derfor med at vi aldri får vite helt sikkert hva som feiler han, ettersom han selv ikke vil komme ut med det og han selv synes dette er pinlig.

Men samme hva som måtte feile Grønhagen... God bedring!

 

Herlig tråd skrive lavmålssladder av verste sort om trener`n i gett. Denne skulle du lagt i tråden "Sladrekjærringer diskuterer Grønhagen."

Kan bare benytte anledningen sjøl til å takke Treneren for mang en fin fotballstund med laget. Uansett hva som ligger bak alt dette og hvordan det til slutt ender, ønsker jeg lykke til og god helse på alle mulige måter!

---------------------------

dommær a' dommær!


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 jun 09, 14:42

Opprinnelig postet av keiko99

Valget til Grônhagen om og ikke komme med noe oversak gjør ikke saken lettere og han for ingen støtte fra meg.. hva er det som er så viktig meg og ikke gå ut og si: jeg er suk p.g.a.  ............................  jeg har sagt til FFK at TFA skal lede laget uten og ha noe kontakt med meg.  i stedet velger Grönhagen noe helt annet som ikke jeg kan støtte

 

Syns Grønnis har full rett til å ikke gå ut med sykdommen sin. Og det er ikke alle sykdommer man har lyst til å gå ut med, av ulike grunner. Hadde du Keiko99, syns det var ok å gå ut med det jeg vet du sliter med feks ? 

Egentlig merkelig at Grønnis legges så for hat, når Morgan ble rost opp i skyene når rettsaken hans pågikk, Morgan som faktisk var skyldig.

Eneste ankepunktet som jeg har er at Henriksen kanskje burde ha sett dette tidligere...

 

God bedring Grønnis, og kom snart tilbake...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 24 jun 09, 15:30

Kan ikke dere som ikke klarer å respektere trådstarters mening med tråden heller la være å skrive noe!!!!!!!

Dette var en tråd for å STØTTE Grønhagen.

 

De som ikke ønsker det, kan la være å skrive her.

Jeg støtter Grønhagen.

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 jun 09, 16:27

Ønsker Grønhagen god bedring, og håper virkelig at alle dere som så og si "geni forklarte" han i fjor, gir deres fulle støtte også nå til Grønhagen. Det er nå han trenger den.!!!

Håper virkelig at dere ikke bare "snur kappa etter vinden".

Deter imotgang man trenger støtte.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jun 09, 07:34

Jeg har hørt de mest fantastiske historier om treneren vår. Det gjør at jeg blir lei meg på vegne av Anders. Ingen fortjener å bli rammet av slike ting, sier Raymond.

    Kvisvik snakker ut i Demokraten. Burde vel være verd å høre på...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 09, 07:49

Jeg har rykter om at han er til avening i forhold til alkoholen, kanskje det er det Raymond mener?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 27 jun 09, 10:14

Raymond tenker nok mer på ryktene, enn hva Grönis faktisk går igjennom.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24