Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen sykemeldes på ubestemt tid

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 16 10

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 jun 09, 08:28

Det er mye som blir kalt sykdom i disse tider...Surprised

---------------------------

You`ll never walk alone...


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 18 jun 09, 08:31

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Det er mye som blir kalt sykdom i disse tider...Surprised

Kreft blant annet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jun 09, 08:40

f-b.no: "Det er ikke noe høydramatisk rundt denne sykemeldingen"

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 09, 08:40

Nå er en annen person i FFK systemet sjuk også, hva er det som skjer?

FFKs hjemmeside. http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2095/372/


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 09, 08:46
Endret: 18 jun 09, 08:48
Endret av: Patrioten

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 jun 09, 08:56

Opprinnelig postet av Jello B

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Det er mye som blir kalt sykdom i disse tider...Surprised

Kreft blant annet.

Sant nok......

Men er det rart en lurer da, når de var så åpne om kreften sist.....og nå sier de ingenting.

Hvis det er kreften igjen, så hadde det vært smart å vært like åpen igjen om det, for så å bedt om ro.....

Uansett hva det er, så ønsker alle Grønnis det beste på et personlig plan.

Men sånn det er nå, så har klubben rotet det til igjen ved å være så hemmelighetsfulle og unnvikende.

Jeg registrerer at Grønnis selv har bedt om taushet om sykemeldingen.....Men jeg skjønner ikke logikken i det..!

---------------------------

You`ll never walk alone...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 jun 09, 09:19

Gashis intervju på TV2 i går ga vel svaret på problemet


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 jun 09, 09:21

Og du kan kanskje gi svaret på spørsmålet om hva Gashi sa på TV2? Wink

(I det minste en link hadde vært bra).

---------------------------

Hater hat!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 jun 09, 09:29

Sånn jeg tolket Gashi, så virket det som om han var "lei" Grønnis og hans sykemeldinger....

Virket litt småfrustert / sur...Yell

Ligger nok mye i at spillergruppa både på A-laget og juniorlaget er misfornøyd..!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 jun 09, 09:31

Det kom vel ganske tydelig  frem at det ikke var noe "hast" med å få tilbake Grønhagen

 


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 18 jun 09, 10:45

Opprinnelig postet av Jello B

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Det er mye som blir kalt sykdom i disse tider...Surprised

Kreft blant annet.

Nå tenkte vel Ziggy på ting som ikke er direkte knyttet opp mot en fysisk lidelse. At Kreft kan kalles sykdom vet vi alle. Men det er en del andre "lidelser" hvor man vel ikke er helt enige om det kan kalles sykdom eller ikke, og som kanskje er vel så aktuelle i denne sammenhengen...


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 18 jun 09, 10:51

Patrioten, du er jammen litt av en patriot...kanskje du burde vurdere og bytte navn.


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 jun 09, 15:16

Opprinnelig postet av Patrioten

I føle FB skal Grønnis til kontroll med sjukdommen sin i dag, det lover ikke akkurat godt, siden han er sjukemeldt på ubestemt tid, kan vel tyde på at noe er galt?

Det er ganske vanlig at man er på etterkontroll etter en kreftoperasjon, så det bør ikke bety at kreften er tilbake eller har spredd seg. Ei veninne av meg var på 6 mndkontoller i flere år etter at hun ble frisk...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 jun 09, 15:24

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av Jello B

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Det er mye som blir kalt sykdom i disse tider...Surprised

Kreft blant annet.

Sant nok......

Men er det rart en lurer da, når de var så åpne om kreften sist.....og nå sier de ingenting.

Hvis det er kreften igjen, så hadde det vært smart å vært like åpen igjen om det, for så å bedt om ro.....

Uansett hva det er, så ønsker alle Grønnis det beste på et personlig plan.

Men sånn det er nå, så har klubben rotet det til igjen ved å være så hemmelighetsfulle og unnvikende.

Jeg registrerer at Grønnis selv har bedt om taushet om sykemeldingen.....Men jeg skjønner ikke logikken i det..!

 

La nå den mannen få fred. Som jeg skrev, diagnosen til en sykemelding er en ting mellom legen og pasienten. Ingen andre har krav på å få vite den. Og hvis det stemmer det som Gashi har sagt, må han vel være den mest føleseskalde jævelen jeg har vært borti. Er man syk er man syk. Dette kunne like gjerne skjedd Gashi sjøl eller noen i hans familie...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 18 jun 09, 15:32

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

La nå den mannen få fred. Som jeg skrev, diagnosen til en sykemelding er en ting mellom legen og pasienten. Ingen andre har krav på å få vite den. Og hvis det stemmer det som Gashi har sagt, må han vel være den mest føleseskalde jævelen jeg har vært borti. Er man syk er man syk. Dette kunne like gjerne skjedd Gashi sjøl eller noen i hans familie...

Siden folk reagerer som de gjør. Ref uttalelsene til Gashi og Barsom, så har det kanskje ikke slått deg enda at det er SVÆRT sterke mistanker om at denne sykmeldingen er humbug fra ende til annen, og at det IALLEFALL ikke har noe med Kreften å gjøre? Folk uttaler seg ikke slik om en mann de vet er syke, da har selvsalgt alle full respekt. I dette tilfellet så er det mange som tydeligvis må ha ting med teskje. Det er nok mange som gjerne skulle publisert den egentlige årsaken, slik man antar at man kjenner den, men det kan man selvsagt ikke NETTOPP av hensyn til Grønhagen og det å vise ham respekt. Det var noen som prøvde seg i natt, men innlegget ble slettet.

Mistankene er med andre ord MEGET sterke om at dette ikke handler om Kreft eller andre sykdommer. Men siden du må ha det med teskje, noe du ikke kan få pga. hensynet til Grønis, så får du nesten bare fortsette å hisse deg opp over folk som blir oppgitt over mannen og hans problem.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 18 jun 09, 15:32

Nå hadde TV2 klippet istykker intervjuet med Gashi også da. På TVØstfold snakket han mer, og der hørtes han IKKE sur og bitter ut. Det hørtes også ut som det var samme intervjuet.

TV2 klipper intervjuet slik at vi som seere skal tolke ting på vår egen måte.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 jun 09, 15:37

Noen som har link til intervjuet med Ardian Gashi?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 jun 09, 16:01

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Opprinnelig postet av Patrioten

I føle FB skal Grønnis til kontroll med sjukdommen sin i dag, det lover ikke akkurat godt, siden han er sjukemeldt på ubestemt tid, kan vel tyde på at noe er galt?

Det er ganske vanlig at man er på etterkontroll etter en kreftoperasjon, så det bør ikke bety at kreften er tilbake eller har spredd seg. Ei veninne av meg var på 6 mndkontoller i flere år etter at hun ble frisk...

Nå behøver ikke du være så veldig eplekjekk og komme med utredninger for oss...Wink

De fleste av oss kjenner noen som har / har hatt kreft, desverre...!!

Kreft er en styggdom som rammer veldig mange personer og det er veldig tragisk for de det gjelder.

Men saken er at dette er et supporterforum for en klubb som betyr så mye for så mange. Da er det helt naturlig at dette blir diskutert i det lange og det brede, fra det seriøse til det banale....

---------------------------

You`ll never walk alone...


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 jun 09, 16:37

Tor-Kristian Karlsen hadde liveblogg på tv2sporten.no idag, og svarte der på et spørsmål om hva slags trenertype FFK burde se etter dersom det viser seg at Grönhagen må gi seg. Svaret var ikke overraskende en noe annerledes trener enn svensken:

"en trener som viser interesse i byprosjekt, junior og orker å investere blod, svette og tårer i fredrikstad fk."

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 09, 17:14

I følge Vg jakter FFK på en hjelpetrener, så det tyder på at Grønnis vil være ute en god stund.

Hvem bør vi prøve å knytte til oss?



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 16 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3