Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Molde - Fredrikstad: 21 juni

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 09, 17:35

Opprinnelig postet av Gardarson

Hva med Wallace? Han må da være klar til denne? En evighet siden de sa at han kom til å være klar over helga... Dessuten trente han jo med maske forrige uke. Han har ikke fått seg en annen smell?

Ute med strekk. Ny skade. Står litt om det her:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=12471&side=10

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 jun 09, 04:58

Opprinnelig postet av Holters

Ute med strekk. Ny skade. Står litt om det her:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=12471&side=10

 

''GREM'' Når skal skademarerittet ta slutt ?

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 09, 07:57

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Gardarson

Hva med Wallace? Han må da være klar til denne? En evighet siden de sa at han kom til å være klar over helga... Dessuten trente han jo med maske forrige uke. Han har ikke fått seg en annen smell?

Ute med strekk. Ny skade. Står litt om det her:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=12471&side=10

Hva med Gardar, er han fortsatt skadet?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jun 09, 08:37

patrioten.. forsatt strekk skade på gardar

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 09, 08:43

Opprinnelig postet av keiko99

patrioten.. forsatt strekk skade på gardar

For håpe at den ikke blir like langvarrig som sist.


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 18 jun 09, 21:00

Trener`n var meget positiv i sin omtale av Elvestad etter Ranheimkampen. Han sa bl.a. noe sånt som "håper vi får se mye til han framover".  Noen synspunkter? Kan han plutselig være i startelleveren mot Molle? Har sjøl ikke sett 2. lagskamper.

---------------------------

dommær a' dommær!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 18 jun 09, 21:07

Opprinnelig postet av Grasrota

Trener`n var meget positiv i sin omtale av Elvestad etter Ranheimkampen. Han sa bl.a. noe sånt som "håper vi får se mye til han framover".  Noen synspunkter? Kan han plutselig være i startelleveren mot Molle? Har sjøl ikke sett 2. lagskamper.

Hadde  vært spennende å la ham prøve seg på det nivået.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 jun 09, 00:11
Endret: 19 jun 09, 00:11
Endret av: Fjedjik

Opprinnelig postet av Grasrota

Trener`n var meget positiv i sin omtale av Elvestad etter Ranheimkampen. Han sa bl.a. noe sånt som "håper vi får se mye til han framover".  Noen synspunkter? Kan han plutselig være i startelleveren mot Molle? Har sjøl ikke sett 2. lagskamper.

Jeg tror det er muligheter for at Elvestad får starte, han vil gjøre en god jobb som defensivt anker på midtbanen. Mulig det er litt tidlig å slippe han til fra start, uten at han har kjent nevneverdig på nivået. Hvis ikke han velges må nok Borges trekkes tilbake som defensivt anker på midten. Etter at Borges ble flyttet frem har forsvaret fått alt for mye problemer. Ramberg er desverre ikke trygg nok i den rollen. Jeg forventer at ikke de velger å bruke Kasey- Det hadde vært et alternativ, hvis formen hans er god.

Forøvrig er Kvisvik tvilsom til Molde kampen, han har problemer med nakken :-(.......men plassen hans kan ivaretas av Barsom.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 09, 00:23

Opprinnelig postet av Patrioten

For håpe at den ikke blir like langvarrig som sist.

snakka med gardar i dag. han er klar til søndag så da tok jeg tommelen opp og sa: det var kjempe fint og lykke til

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 jun 09, 08:34

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Patrioten

For håpe at den ikke blir like langvarrig som sist.

snakka med gardar i dag. han er klar til søndag så da tok jeg tommelen opp og sa: det var kjempe fint og lykke til

Næhhh !!!   Fortell mer...fortell mer...vær så snill ?  Surprised

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 jun 09, 08:39

Folkens - det har vært sagt før, men: Drit i å mobbe keiko99, æ! Han fortalte nettopp at Gardar sa at han var klar til søndag. Det er nyhet nok for meg!

---------------------------

Hater hat!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 jun 09, 08:43

Opprinnelig postet av Magnum

Folkens - det har vært sagt før, men: Drit i å mobbe keiko99, æ! Han fortalte nettopp at Gardar sa at han var klar til søndag. Det er nyhet nok for meg!

Enig, holdt på å skrive det selv, men du kom før meg. Gjelder forøvrig ikke bare innleggene mot keiko99, det gjelder generelt synes jeg. Skulle ønske folk flest kunne drive litt mer selvsensur og kutte ut slike små meldinger med bare "dritt" i, gjelder sikkert meg selv ved noen annledninger også.

Klarer vi å kutte ut "janglinga" får vi ett mer interresant forum med høyere kvalitet tror jeg. Dog ikke like underholdende for våre motstander supportere. Vel, dagens off-topic fra meg.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jun 09, 13:50
Endret: 19 jun 09, 13:51
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Næhhh !!!   Fortell mer...fortell mer...vær så snill ?  Surprised

Bare for å spørre: Hva er egentlig galt med å komme med den opplysningen? At han ofte er entusiastisk får så være, og liker man det ikke, så får man heller ignorere det. At Keiko har sin skrivemåte irriterer kanskje noen, at det i ettertid av disse innleggene ofte kommer flere innlegg som skal klage på dette, er jeg sikker på irriterer ganske mange flere.

Dette var ikke spesielt til deg, men generelt her inne. Er man misfornøyd med en person, så ta dette opp på PM. Er man uenig med en person, så diskuteres det i forumet. Det burde ikke være vanskelig å skille disse to tingene.

Så, tilbake til Molde-kampen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 09, 20:34

Synd at Tegstrøm ikke skal spille, han scoret to mål mot Molde i fjor og så scoret han to mål på torsdaf, skjønner ikke hvordan kriterier trenerteamet har for å ikke starte med han, når han har målene inne. Viktig pysisk dette.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jun 09, 21:10

han er alt for ustabil og i cupen så viser han at det er forskjel på tippeliga og 2 div. nei jeg vile heller ha everton som klarer og dra på seg 3 til 4 spillere. everton må bare få til passet seg norsk spille stil.. gi everton tid.. la tegan gå

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 jun 09, 21:49

Opprinnelig postet av keiko99

han er alt for ustabil og i cupen så viser han at det er forskjel på tippeliga og 2 div. nei jeg vile heller ha everton som klarer og dra på seg 3 til 4 spillere. everton må bare få til passet seg norsk spille stil.. gi everton tid.. la tegan gå

Har FFK i hele tatt noen spiss som fyller rollen til et tippeligalag med ambisjoner ?

Jeg sier nei. Men det viktigste i morgen er vel ikke å ha spissen, men å ha forsvaret som kan demme opp for Motha, og Mama og Papa, det er vel der utfordringen ligger i morgen. FFK kan nok score ett mål eller kanskje to, men når forsvaret og keeper lekker som en sil så blir det vel 4 baklengs. Tegan, Trulsen eller Everton blir nesten kun et "kosmetisk" spørsmål.

Jeg håper, men har mistet trua. FFK er ikke bedre enn 12. plass i øyeblikket.

Enig med de her som vil stoppe hetsingen av Keiko, har ikke alle uttalerett da ? Å kalle en forumdeltaker som naiv, og insinuere at han er dum sier mer om personen som uttaler seg enn om Keiko. Sett heller pris på engesjementet.

Imidlertid, FFKsupperter.net har langt igjen til de når bånn-nivået til debattforumet i SA, det er tragisk det.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 09, 23:35

Håper på dette laget:

Staw

Czwartek - Piiroja - Martinsen - Thomassen

Askar - Gashi - Borges - Kvisvik

Gardar - Everton

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jun 09, 23:43

Jeg håper på dette:

Staw

Czwartek   Martinsen   Piiroja   Thomassen

Askar   Gashi   Elvestad   Kvisvik

Borges   Èverton


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 09, 23:51
Endret: 20 jun 09, 23:52
Endret av: Costanza

Vil legge til at min oppstilling tar utgangspunkt i at arbeidsfordelingen mellom Gashi og Borges må være annerledes enn den har vært tidligere. Det vil si at Gashi skal ha et tydeligere defensive arbeidsoppgaver og dermed la Borges få slippe til høyere i banen. Er overbevist om at Borges kommer mer til sin rett som offensiv midtbanespiller enn som midtspiss i 4-4-2. Har valgt Gashi foran Ramberg fordi jeg mener Gashi er best av de to i det defensive.

Ellers mener jeg alltid Gardar Johansson skal være 1 av 2 på topp så lenge han er noenlunde friskmeldt. Tegström og Barsom banker på døra, men er spillere som kanskje er vel så viktig å ha i bakhånd som innbyttere.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 jun 09, 00:56

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg håper på dette:

Staw

Czwartek   Martinsen   Piiroja   Thomassen

Askar   Gashi   Elvestad   Kvisvik

Borges   Èverton

Enig bortsett fra PAC. Synes han er milevis unna formen han en gang hadde. Vil heller flytte Askar ned på høyreback og sette inn Barsom på høyrekant istedet. Barsom klarte seg bra i cupkampen, og hadde mange gode kombinasjoner med Kvisvik på motsatt side. Men PAC blir for nølende. Askar kommer derimot som en tornado langs kanten - ivrig på overlap. Trenger også en kapteinstype som vet å si i fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3