Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 44 5

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 jul 09, 18:17

Opprinnelig postet av Patrioten

Vil nekte lag å kjøpe spillere

Nettavisen. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2668980.ece

Kanskje FFK er innenfor den kategorien?

Det gjelder uansett ikke ennå, så vidt jeg forstår gjelder dette klubber som gambler på at økte intekter skal betjene avdragene på spilleren. Selv om vi budsjetterer med spillersalg, er vi vel ikke så gale?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jul 09, 20:25

Opprinnelig postet av keiko99

å du mener ikke Aalesund osv ?

Helt ærlig så tror jeg faktisk Ålesund sin økonomi går på utsiden af FFK sin..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 09, 21:48

Det bare hørtes ut som at patrioten mente at det bare var FFK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 18 jul 09, 15:38

Opprinnelig postet av keiko99

Det bare hørtes ut som at patrioten mente at det bare var FFK

Egentlig ikke Tongue out

Dessuten har nok Aalesund laaangt bedre økonomi enn FFK. Etter hva jeg forstår er AaFK faktisk den eneste TL-klubben som drives forsvarlig for tiden.Undecided

 

Men en slik regel er jeg faktisk positiv til. Så lenge fotballederne gang på gang viser sin inkompetanse, vil slike regler gagne norsk fotball.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 18 jul 09, 18:02

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Patrioten

Vil nekte lag å kjøpe spillere

Nettavisen. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2668980.ece

Kanskje FFK er innenfor den kategorien?

Det gjelder uansett ikke ennå, så vidt jeg forstår gjelder dette klubber som gambler på at økte intekter skal betjene avdragene på spilleren. Selv om vi budsjetterer med spillersalg, er vi vel ikke så gale?

Joda så gale er de, de bruker penger de ikke har meget ofte og får problemer den dagen noen vil ha de, så der er de ikke bedre en den klubben som de vil ha mer penger av.

så om det kommer nye spillere i FFK i høst vil jeg bli meget overasket for det er ganske enkelt ikke penger til det. Mulig banken blir sur også om deres garantier de har stilt grunnet likviditetsproblemer blir brukt til spillerkjøp.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 jul 09, 19:00

Til meg var det en som sa at de skulle selge unna stallfyllet og deretter skulle Høili og co. spytte i med noen mill. til nye spillere.

Hva som er stallfyll hvet jeg ikke...

---------------------------

Heia FFK


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 18 jul 09, 20:00

Opprinnelig postet av Lex

Til meg var det en som sa at de skulle selge unna stallfyllet og deretter skulle Høili og co. spytte i med noen mill. til nye spillere.

Hva som er stallfyll hvet jeg ikke...

Levon, men han er jo bare på lån, og Tegström. Men å ha én spiller som "stallfyll" er vel relativt bra, sammenlignet med alle andre klubber og hva vi tidligere har hatt...

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 09, 20:59

Opprinnelig postet av Lex

Til meg var det en som sa at de skulle selge unna stallfyllet og deretter skulle Høili og co. spytte i med noen mill. til nye spillere.

Hva som er stallfyll hvet jeg ikke...

Jeg har også har hørt FSI vil kjøpe nye spillere, men først må vi kvitte oss med to,tre spillere.

Hvem er det som kjøpe stallfyll disse dårlige økonomiske tidene?

Skal de kjøpe noen så er det vel kvalitet?

 

 

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 jul 09, 21:09

Med tanke på innkjøpspolitikken til flere av de norske klubbene, så er det vel ikke helt usannsynlig at det er flere klubber som skulle sikle etter for eksempel Gardar eller Tegström?

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 09, 21:24

Opprinnelig postet av Lemmy

Med tanke på innkjøpspolitikken til flere av de norske klubbene, så er det vel ikke helt usannsynlig at det er flere klubber som skulle sikle etter for eksempel Gardar eller Tegström?

 

Hvorfor det?

De har jo ikke prestert noe i år.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 jul 09, 21:33

Nei. Men for mange av de norske klubbene så holder det å ha et navn som er kjent, så er man attraktiv.

Diego Guastavino er vel en av de som er veldig aktuelle for Brann, og har han prestert i år? Nei, etter min mening. Har han i det hele tatt prestert før? Nei, etter min mening.

Se på FFK. Kjøpte en Gashi som underpresterte i Brann til de grader. Og i tillegg var han dyr..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 jul 09, 10:48

Bjørn Helge Riise er klar for Fulham i følge VG.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 09, 11:09

Herregud, hva er det Fulham tenker på? Han må vel være blandt de absolutt mest oppskrytte spillerne i Tippeligaen...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jul 09, 12:27

Opprinnelig postet av Lemmy

Herregud, hva er det Fulham tenker på? Han må vel være blandt de absolutt mest oppskrytte spillerne i Tippeligaen...

Helt uenig.. Når han er skadefri er han veldig god synes jeg. Helt klart blant de beste i tippeligaen. Om han er god nok for Fulham er jeg usikker på. Og de tar en sjanse når de kjøper en så skadeplaga spiller


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 09, 13:44

Opprinnelig postet av Lemmy

Herregud, hva er det Fulham tenker på? Han må vel være blandt de absolutt mest oppskrytte spillerne i Tippeligaen...

I år har han vært en av de absolutt beste i Tippeligaen. Seks mål og en drøss med assist sier noe om det. Klinket inn et fantastisk frispark i Stavanger sist, og har hatt noen utrolig gode innlegg/frispark som har resultert i mål.

I tillegg er han nå på et bra fysisk nivå, og presterer bra i stort sett alle kampene han spiller.

Jeg er totalt uenig med deg.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 jul 09, 14:06

Opprinnelig postet av Lemmy

Herregud, hva er det Fulham tenker på? Han må vel være blandt de absolutt mest oppskrytte spillerne i Tippeligaen...

Har du virkelig sett BH Riise i år? Han er jo selve grunnlaget for LSKs moderate suksess.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 jul 09, 16:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Lemmy

Herregud, hva er det Fulham tenker på? Han må vel være blandt de absolutt mest oppskrytte spillerne i Tippeligaen...

I år har han vært en av de absolutt beste i Tippeligaen. Seks mål og en drøss med assist sier noe om det.

Tja, han har 2 assist ihvertfall! ;) Men uansett tror jeg nok han kan gjøre en god figur i Fulham.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jul 09, 16:49

Det var overraskende for meg at han har kun 2 assist, men da må han nesten ha vært tredje sist på ballen ved noen anledninger. Jeg synes han er involvert i stort sett halvparten av alle scoringene til LSK.

Uansett, jeg håper han gjør braksuksess i Fulham. Kjempefint med ennå flere nordmenn i større ligaer. Dette er veien å gå for norsk fotball, vi må få våre beste spillere ut i større ligaer!! Helst NÅ!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 jul 09, 09:46

Opprinnelig postet av f-b.no

- Kommer dere til å bidra med mer penger utover Kenny Stamatoupulos?
- Det er et vanskelig spørsmål å svare på, svarer Høili lattermild.
Leder i Fredrikstad Spillerinnvest, Anders Beer utelukker ikke at det kan bli stilt midler til nye forsterkninger.
- Men akkurat for øyeblikket er det helt åpent hvordan spillerstallens utseende vil bli seende ut etter at overgangsvinduet stenger.
- Men å forsterke med en spiss har kanskje vært tema?
- Under det siste møtet i Spillerinvest deltok ikke jeg, men en god spiss ønsker vel alle seg.

Lukter spiss lang vei her. Noen som har noe info? Evt. hvem kan være realistisk og hente?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 21 jul 09, 09:50

Hvis man skal nevne en spiss som det kan være realistisk å få for en billig penge, og som man har hørt om, så er vel Kim Holmen ett navn.

Hvis man skal tro på en som det er realistisk å hente, og som garanterer mål, så kommer ikke jeg på noen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 44 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3