Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 44 28

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 26 aug 09, 21:28
Endret: 27 aug 09, 09:09
Endret av: Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Nei..ikke sant.

Men da burde de kanskje beholdt han som hadde oversikten ....eller..??

Nå var det han som ville gå når han ikke fikk alt som han ville da men...ingen som tvang han til det.  Jeg nekter jo ikke for at det hadde vært fint å hatt TKK i klubben. Men han var jo ikke akkurat noe mindre arrogant og enerådende enn andre i ledelsen.

Det er du helt sikker på at er sannheten??? For den versjonen jeg har hørt fra flere sikre hold er en helt annen. Den handlet om en sportsjef som fikk i oppgave å fjerne en viss trener på en skånsom måte. Så tok Onkel Skrue en telefon til en annen skrue som "kaller" seg Sirkusdirektør Runar Arnardo Henriksen. Rett etter den samtalen ringte Arnando til sportsjefen å innkalte til et møte litt senere den dagen. Der gikk det opp for sportsjefen at Arnardo og supperådet ( les styret ) hadde snudd på flisa og visst sitt sanne feige ansikt etter telefonen fra Onkel Skrue. Etter møtet hvor sportsjefen følte seg knivstukket i ryggen, reiste han tilbake til London hvor han levde lykkelig i alle sine dager.

Snipp, snapp, snute, så var dette eventyret ute...Wink

---------------------------

You`ll never walk alone...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 26 aug 09, 21:29

Jeg tror ikke det er noe juridisk som taler imot det, men det er kanskje værre å få med eiende klubb på det, uten at dette er noe jeg vet alt for mye om...


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 26 aug 09, 21:33

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg tror ikke det er noe juridisk som taler imot det, men det er kanskje værre å få med eiende klubb på det, uten at dette er noe jeg vet alt for mye om...

Tror det er mulig. Går an på FM iallefall. Forsåvidt interessant spiller, men litt gammel kanskje?

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 26 aug 09, 21:38

i en perfekt verden så er han for gammel, i dagens situasjon så er alder (rutine) bare et pluss...


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 26 aug 09, 21:43

Opprinnelig postet av TheDude

i en perfekt verden så er han for gammel, i dagens situasjon så er alder (rutine) bare et pluss...

Ja kunne vi fått han billig eller på lån ut sesongen hadde han sikkert vært en nyttig tilvekst.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 09, 22:46

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Nei..ikke sant.

Men da burde de kanskje beholdt han som hadde oversikten ....eller..??

Nå var det han som ville gå når han ikke fikk alt som han ville da men...ingen som tvang han til det.  Jeg nekter jo ikke for at det hadde vært fint å hatt TKK i klubben. Men han var jo ikke akkurat noe mindre arrogant og enerådende enn andre i ledelsen.

Det er du helt sikker på at er sannheten??? For den versjonen jeg har hørt fra flere sikre hold er en helt annen. Den handlet om en sportsjef som fikk i oppgave å fjerne en viss trener på en skånsom måte. Så tok Onkel Skrue en telefon til en annen skrue som "kaller" seg Sirkusdirektør Runar Arnando Henriksen. Rett etter den samtalen ringte Arnando til sportsjefen å innkalte til et møte litt senere den dagen. Der gikk det opp for sportsjefen at Arnando og supperådet ( les styret ) hadde snudd på flisa og visst sitt sanne feige ansikt etter telefonen fra Onkel Skrue. Etter møtet hvor sportsjefen følte seg knivstukket i ryggen, reiste han tilbake til London hvor han levde lykkelig i alle sine dager.

Snipp, snapp, snute, så var dette eventyret ute...Wink

Synes ikke han virker så lykkelig i bloggene sine jeg, synes han virker bitter jeg;)  

Og konstaterer at det er nok en av dere som har sikre kilder på sannheten, men den er selvsagt annonym. Samtidig som du og flere andre klager på at klubben er lukket. Er så selvmotsigende at jeg blir helt matt. 

"protect the innocent"

 


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 aug 09, 09:00

Jeg syns vi burde følge med på denne karen Hugues Wembangomo, "Ygg"

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 27 aug 09, 09:01
Endret: 27 aug 09, 09:03
Endret av: RC2

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Nei..ikke sant.

Men da burde de kanskje beholdt han som hadde oversikten ....eller..??

Nå var det han som ville gå når han ikke fikk alt som han ville da men...ingen som tvang han til det.  Jeg nekter jo ikke for at det hadde vært fint å hatt TKK i klubben. Men han var jo ikke akkurat noe mindre arrogant og enerådende enn andre i ledelsen.

Det er du helt sikker på at er sannheten??? For den versjonen jeg har hørt fra flere sikre hold er en helt annen. Den handlet om en sportsjef som fikk i oppgave å fjerne en viss trener på en skånsom måte. Så tok Onkel Skrue en telefon til en annen skrue som "kaller" seg Sirkusdirektør Runar Arnando Henriksen. Rett etter den samtalen ringte Arnando til sportsjefen å innkalte til et møte litt senere den dagen. Der gikk det opp for sportsjefen at Arnando og supperådet ( les styret ) hadde snudd på flisa og visst sitt sanne feige ansikt etter telefonen fra Onkel Skrue. Etter møtet hvor sportsjefen følte seg knivstukket i ryggen, reiste han tilbake til London hvor han levde lykkelig i alle sine dager.

Snipp, snapp, snute, så var dette eventyret ute...Wink

 

Arnando? Mener du Arnardo? Tongue out

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 09, 10:25

jeg vet det har vært pratet om her viking henter lyn spiller Davy Claude Angan

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 aug 09, 10:30

Hva har det med FFK å gjøre ???

---------------------------

You`ll never walk alone...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 aug 09, 10:40

Kanskje at vi burde vært der og!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 27 aug 09, 12:05

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hva har det med FFK å gjøre ???

Regner med at Keiko mener at vi burde prøve oss på han vi og, det mener i alle fall jeg vi burde.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 27 aug 09, 13:36

Ingen som har noen ideer om hvilken spiller som kan bli klar i dag?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 27 aug 09, 13:52

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ingen som har noen ideer om hvilken spiller som kan bli klar i dag?

_ _ _ _ _ _ _ _ _       _ _ _ _ _     _ _ _ _ _


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 27 aug 09, 13:52

Martin Wiig eller Hoås...


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 09, 13:59

Opprinnelig postet av Modric

Martin Wiig eller Hoås...

hehe, det er nok ikke noen av dem, men er litt skeptisk til denne nye fyren som ffk er i forhandlinger med...trur det er mange andre som blir fornøyd med han :)


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 27 aug 09, 14:00

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ingen som har noen ideer om hvilken spiller som kan bli klar i dag?

Hvis Nordlie kommer blir det vel en midtstopper,han ga vist FFK noen tilbakemeldinger på at nøkkelen til å kunne gjennomføre sitt offensive mønster var å få inn en god "markeringstopper"en spillende sådan, for å utfylle duellstyrken til Raio.


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 27 aug 09, 14:03

Opprinnelig postet av Modric

Martin Wiig eller Hoås...

Det var en spøk...tror jeg...litt usikker på om jeg håper...for helt å avfeie en som bøtter inn mål i 1 div er kanskje feil, men er fortsatt litt usikker på om han evner å ta nivåforskjellen i fra 1 div til eliteserien. (Wiig mener jeg)


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 27 aug 09, 14:05

Var en liten spøk, men som du sier, Wiig har gjort det godt for Sarpsborg 08 denne sesongen, og kanskje ikke den aller dyreste invisteringen FFK kunne ha gjort...

Ellers har jeg ikke peiling på hva slags spiller det kan være, er alt for mye rot til å håpe romene om noe som helst!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 aug 09, 14:09
Endret: 27 aug 09, 14:10
Endret av: Holters

Aldri i verden om Martin Wiig går til FFK med Tom Nordlie som trener. Fyren ønsket seg bort fra Odd Grenland og deres 4-3-3 til FFK da vi spilte 4-4-2. Like etterpå la vi om til 4-3-3, slik at Wiig ble misbrukt og malplassert på vingen. Nå har han endelig kommet til en klubb der han får ha en partner ved sin side, og dermed utnyttet sine ferdigheter best mulig. Da går han ikke tilbake til en potensiell 4-3-3 klubb.

Angan er vel heller ikke en spiller som passer inn i 4-3-3.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 44 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3