Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 44 25

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 09, 20:28

Hvis Martin Andresen nå får sparken/trekker seg som VIF trener, kunne det vært noe å henta?

Jeg trur han er en spiller som kan passe veldig godt sammen med Borges på midten.

Greit han ikke er ung og kan selges videre, men han er en spiller som kan være med å redde oss i år.

Håper Høili og co vurderer det hvis det kan bli aktuelt..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 aug 09, 20:31

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvis Martin Andresen nå får sparken/trekker seg som VIF trener, kunne det vært noe å henta?

Kødder du? Svaret er NEI.

Uansett, skulle han få sparken som manager fortsetter han nok som spiller i Vålerenga. Akkurat det hadde nok vært det beste for Vålerenga.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 aug 09, 20:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Uansett, skulle han få sparken som manager fortsetter han nok som spiller i Vålerenga. Akkurat det hadde nok vært det beste for Vålerenga.

Tror nok ikke det faktisk, han går nok et annet sted hvis det skjer.
Men enig med deg, IKKE hit!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 09, 20:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

 Uansett, skulle han få sparken som manager fortsetter han nok som spiller i Vålerenga. Akkurat det hadde nok vært det beste for Vålerenga.

Så du mener vi har så mye bedre lag enn VIF siden du mener det er bra for VIF å beholde han, men vi må for all del ikke hente han...?

Og hvis han får sparken som trener, så fortsetter han så klart ikke som spiller i klubben!!! Det skjønner vel til og med du..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 aug 09, 20:45

Opprinnelig postet av ffkmufc

Og hvis han får sparken som trener, så fortsetter han så klart ikke som spiller i klubben!!! Det skjønner vel til og med du..

Skal han få sparken som spiller da? Ingen av oss vet hva som står i kontrakten til Andresen uansett.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 aug 09, 20:45

Nei, vi har et dårligere lag enn Vålerenga slik jeg ser det. Og Martin har vært skrekkelig i år, faktisk på nivå med våre midtbanespillere. Jeg vil ikke ha han til FFK. Og hvor mye ville det kostet tror du? Alt for mye i forhold til Martins kvaliteter.

Jeg er usikker på hva som er prosedyrene hvis Vålerenga skulle sparket manageren Martin, jeg tror nemlig ikke det har en dritt å si for spilleren Martin. Mulig jeg tar feil.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 09, 20:47

Det har blitt sagt tidligere at hvis han får sparken som trener, så kan han også finne ny klubb som spiller..Smile

Jeg trur vi kunne trengt han på midten..

Greit at dere er uenigeSmile


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 aug 09, 20:50

Opprinnelig postet av ffkmufc

Det har blitt sagt tidligere at hvis han får sparken som trener, så kan han også finne ny klubb som spiller..Smile

Det er godt mulig. Jeg har aldri hørt noe slikt hvertfall.

Men hva om Martin hadde briljert på midtbanen til Enga da, men laget ikke hadde fått gode resultater. Skal de da sparke manageren Martin og samtidig sparke spilleren Martin? DET hadde hvertfall vært helt på trynet. Smile


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 09, 20:56

Hadde vært helt på tryne for Enga ja. Men ikke for Martin.

Syns ikke det er rart i det hele tatt at han har en klausul på det i kontrakta si..


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 aug 09, 20:57

Samme f... han kommer ikke til FFK!!!

---------------------------

Heia FFK


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 23 aug 09, 21:00

Blir av spilleren du visste kom æ Lex..?

---------------------------

You`ll never walk alone...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 aug 09, 21:05

Blir de enig med spilleren er det ingen som venter på Martin, det kan jeg love deg.

---------------------------

Heia FFK


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 23 aug 09, 21:10

Opprinnelig postet av Lex

Blir de enig med spilleren er det ingen som venter på Martin, det kan jeg love deg.

Lover du...Lex Luthor..??

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 aug 09, 21:11

Opprinnelig postet av Lex

Blir de enig med spilleren er det ingen som venter på Martin, det kan jeg love deg.

Da blir de nok ikke det....


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 aug 09, 21:20

det blir ikke spiss, men sannsynlig de andre lagdelene som forsterkes , alle ser jo hvor skoen trykker.

Se på dagens kamp mellom stabekk og vif, der har de midtbanespillere som bruker fart og understøtter både angrep og forsvar. Det er totalt mangel på det i vårt lag, eneste som springer er Gashi.  de andre småjogger i begge retninger.


Hompachaka

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 11

Lagt til: 23 aug 09, 21:23

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hadde vært helt på tryne for Enga ja. Men ikke for Martin.

Syns ikke det er rart i det hele tatt at han har en klausul på det i kontrakta si..

Jeg husker Martin sa en gang at hvis han fikk sparken som manager var det uaktuelt å fortsette i VIF  som spiller.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 aug 09, 22:00

Opprinnelig postet av Lex

Blir de enig med spilleren er det ingen som venter på Martin, det kan jeg love deg.

Trur ikke på det før jeg får se det. Sundgot røk, og nå er det 8 days left, we are facing thunders and flash of hell.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 24 aug 09, 10:52
Endret: 24 aug 09, 10:54
Endret av: Dokka

Hvem er dette?

FFK jobber fortsatt hardt med å forsterke stallen til serieinnspurten. Familien Høili har gitt klarsignal for kjøp av en navngitt skandinavisk toppspiller.

 

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 aug 09, 13:04

Odd har sagt nei til LSK angående Bjørkøy. Håper ikke det er han vi nå henter tilbake...


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 24 aug 09, 13:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Odd har sagt nei til LSK angående Bjørkøy. Håper ikke det er han vi nå henter tilbake...

 

Er han en skandinavisk toppspiller??? NEPPE!!!!

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!



Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 44 25

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3