Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: LSK-FFK (13. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jun 09, 00:51
Endret: 14 jun 09, 18:01
Endret av: FFK1903

jeg vil ha dem samme som startet kampen mot start...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 jun 09, 17:00

Opprinnelig postet av keiko99

jeg vil ha dem samme som startet kampen mot start...

Enig i startellver`n som starta. De starta meget bra i starten av første omgang.Da 2. omgang starta kom Start mere med. Men etter en rolig start fra FFK side i starten av omgangen slo de seg løs og starta en fin offensiv.Start kom snart mere med så fort FFK starta med å legge seg litt bakpå. Hadde Start starta med sin offensiv tidligere i starten av kampen ville nok kampen mellom Start-FFK sett litt anderledes ut. Men tross alt ; da Start starta hjemreisen sin var det mange blide Startfjes å se tross alt, for sesongen til Start har jo startet meget godt.CoolSorry Keiko, men måtte bare finne på no Sealed. Ikke noe kødd til deg.InnocentVenter på litt dritt fra Hotter`n og Lex. Ha en fin dagpå Mjøsi.Et godt tips; dette havner i kurven uten gardering Tongue out


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 jun 09, 17:02

Men jeg glemte å si ; sikker på FFK seier.♥


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jun 09, 17:19
Endret: 02 jun 09, 17:20
Endret av: Bob Page

Opprinnelig postet av keiko99

jeg vil ha dem samme som startet kampen mot start...

 

Enig. Hvis de viser samme glød og spillerglede som mot Start, lager vi mos av LSK... Håper de er litt snillere i spillestilen slik at vi ikke får enda et avrevet kne eller liknende...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jun 09, 17:28

Er Borges tilbake? I såfall vil jeg bytte han med Gashi eller Ramberg.. De er jo så ustabile begge to, at det er vanskelig å si hvem som har dagen da..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 02 jun 09, 18:19

Borges inn for Ramberg... Ellers samme lag.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 jun 09, 22:53

Opprinnelig postet av shaggy

Borges inn for Ramberg... Ellers samme lag.

Uten tvil! Ingen spilte seg ut av laget sist, men innsats på trening er også en variabel i vurderinga for trenerne.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 jun 09, 08:19

Borges bør inn for Ramberg, normalt så spiller RAmberg dårligere på bortebane


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 03 jun 09, 12:02

Borges må starte. Ramberg må benkes pga hans innsats på de forhenløpende bortekampene. Det kan også nesten tilskrives Kvisvik, men etter sist kamp blir han noe vanskelig å benke.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 jun 09, 12:12

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av shaggy

Borges inn for Ramberg... Ellers samme lag.

Uten tvil! Ingen spilte seg ut av laget sist, men innsats på trening er også en variabel i vurderinga for trenerne.

Syns Ramberg gjorde en ganske god kamp jeg... Spesielt i 1 omgang. Men Gashi viste jo at han kan sende en pasning hvis han titter opp, men så viste han jo fortsatt at det skjer hvert skuddår.
Så jeg er faktisk i tvil hvem jeg skulle ha benka, men skulle jeg bestemt meg nå, hadde jeg benka Gashi

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 jun 09, 13:43

Opprinnelig postet av TurnipZ

Borges må starte. Ramberg må benkes pga hans innsats på de forhenløpende bortekampene. Det kan også nesten tilskrives Kvisvik, men etter sist kamp blir han noe vanskelig å benke.

Syns egentlig at vi bør se ann hvordan LSK spiller, eller har spilt de siste kampene, før vi setter inn Borges mot de. Har ikke lyst til å få han skada. Resten av gjengen har vært ute en vinterdag før mot LSK, og bør vite hva de ev. møter... En ting er sikkert, vanskelige valg med så mange gode midtbanespillere.. Bare spissene hadde hatt samme kvalitet...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 03 jun 09, 13:59

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns egentlig at vi bør se ann hvordan LSK spiller, eller har spilt de siste kampene, før vi setter inn Borges mot de. Har ikke lyst til å få han skada. Resten av gjengen har vært ute en vinterdag før mot LSK, og bør vite hva de ev. møter... En ting er sikkert, vanskelige valg med så mange gode midtbanespillere.. Bare spissene hadde hatt samme kvalitet...

Foretrekker Borges fremfor Ramberg pga duellstyrke, spesielt i lufta.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 jun 09, 14:45

Borges har så absolutt ikke spilt seg ut av laget. Ramberg og Gashi spilte godt mot Start, så det er ikke så enkelt å ta ut laget nå. Hvis vi skal kjøre på med 4-4-2 vil jeg ha inn Borges for Ramberg. Hvis vi skal spille 4-5-1 vil jeg ha Borges sentralt, med Gashi og Ramberg på indreløper. Éverton som spiss pga arbeidskapasiteten.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 jun 09, 18:46

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns egentlig at vi bør se ann hvordan LSK spiller, eller har spilt de siste kampene, før vi setter inn Borges mot de. Har ikke lyst til å få han skada. Resten av gjengen har vært ute en vinterdag før mot LSK, og bør vite hva de ev. møter... En ting er sikkert, vanskelige valg med så mange gode midtbanespillere.. Bare spissene hadde hatt samme kvalitet...

Hvis du har sett spillestilen til Borges og hvordan han ofte slenger seg inn i taklinger, så er det vel akkurat en slik type vi trenger mot LSK. Han er ikke redd for å gå inn i taklinger den gutten derCool Ramberg bør benkes, da Gashi med sitt temperament og tøffe spillestil kan bli viktig.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 jun 09, 20:37

Vi får håpe at FFK fortsetter i samme spor som de vanligvis har prestert borte mot Lyn da Berg var trener der. Jeg håper ikke fortsetter slik vi har hatt en tendens til å gjøre i mange kamper, nemlig å bli kneblet av voldsom innsats i korte perioder der vi blir hardt straffet, for derettter å nesten totalt dominere spillet uten uttelling. Gardar må ta ansvar og score mål og så får vi håpe på at Everton endelig putter sitt første for sesongen (Forrige gang også borte mot LSK). Borges og Askar skal få lov til å imponere ytterligere de også.

 

                                      Staw

PAC          Martinsen           Piroija            Thomassen

Askar         Borges              Gashi                 Kvisvik

                    Gardar              Everton

 

Jeg tror dette er det mest sannsynlige laget. Det er mulig at han foretrekker Barsom til denne kampen ettersom han var meget frisk i duellspillet mot LSK forrige gang på Åråsen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jun 09, 20:43

Mest sansynlig velger Grønhagen Ramberg, da vi vant sist. Borges kommer fra 2 kamper, og en lang reise tett oppimot kampen, får kanskje en trening med laget før kampen...


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 jun 09, 20:50

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns egentlig at vi bør se ann hvordan LSK spiller, eller har spilt de siste kampene, før vi setter inn Borges mot de. Har ikke lyst til å få han skada. Resten av gjengen har vært ute en vinterdag før mot LSK, og bør vite hva de ev. møter... En ting er sikkert, vanskelige valg med så mange gode midtbanespillere.. Bare spissene hadde hatt samme kvalitet...

Hvis du har sett spillestilen til Borges og hvordan han ofte slenger seg inn i taklinger, så er det vel akkurat en slik type vi trenger mot LSK. Han er ikke redd for å gå inn i taklinger den gutten derCool Ramberg bør benkes, da Gashi med sitt temperament og tøffe spillestil kan bli viktig.

Helt enig. Mot et fysisk LSK så trenger vi litt power på midten, derfor tror jeg Ramberg fort blir litt lettvekter...

Hadde lagt opp til 4-5-1 i denne kampen :

Staw

PAC     Martinsen     Piiroja     Thomassen

Askar     Borges     Barsom     Gashi     Kvisvik

Everton

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 jun 09, 20:53

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Mest sansynlig velger Grønhagen Ramberg, da vi vant sist. Borges kommer fra 2 kamper, og en lang reise tett oppimot kampen, får kanskje en trening med laget før kampen...

Mener du at Borges ikke er tilbake før ca den 12.06  ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jun 09, 21:04

Uten at jeg har sjekket, er det vel stor sansynlighet at Costa Rica spiller natt til torsdag, da det er en internasjonal landskamp dag. Nå kan det jo hende dem bare spiller en kamp, og da går den i helgen..


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 jun 09, 21:07

Costa Rica møter USA i natt og Trinidad & Tobago natt til søndag norsk tid.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3