Husk meg
Brukernavn
Passord

Justice for the Thorshov 5..

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 jun 09, 13:40

Flott innlegg Lars 29. Veldig godt skrevet!! Er helt enig med deg.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jun 09, 13:44

Opprinnelig postet av Lars 29

Alt det du skrev 

Meget bra innlegg. Saklig og fornuftig som jeg skulle sagt det selv.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 09, 16:11

Flott innlegg Lars 29. Veldig godt skrevet!! Er helt enig med deg. konge bra innlegg....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 jun 09, 16:13
Endret: 08 jun 09, 16:14
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av keiko99

Flott innlegg Lars 29. Veldig godt skrevet!! Er helt enig med deg. konge bra innlegg....

Hmmm, så mistenkelig ut som mitt innlegg. Helt til den siste setningen som starter med liten forbokstav og ord delings feil. Wink (Sorry Keiko, måtte bare. Ikke ment som mobbing.)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 09, 17:03

når jeg mener det samme som deg blir det likt.. bare at jeg skrev litt mere med ord delings feil. (kjenner lars 29 jeg) Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 jun 09, 20:00

Opprinnelig postet av keiko99

det var ett svar til plankekæll..

Åja, husker ikke at han spurte om du kjente han, jeg. Gir det status å kjenne han?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 09, 20:10
Endret: 08 jun 09, 20:11
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Martin_
Ånei, jeg tenkte kanskje at støttehjelpen din skrev det for deg mens du var ute og funderte på hvorfor FFK-vimpelen din snurrer seg rundt flaggstangen når det blåser?

... og dette fra en person som klager på alle andre når det gjelder drittslenging. Er dette virkelig måten å heve en debatt på? Noen prøver faktisk å komme med seriøse innlegg, men disse blir glatt oversett.

Til samtlige: Kosepraten kan fortsette på PM, "debatten" fortsetter her.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 jun 09, 20:15
Endret: 08 jun 09, 20:39
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av FFK1903

... og dette fra en person som klager på alle andre når det gjelder drittslenging. Er dette virkelig måten å heve en debatt på? Noen prøver faktisk å komme med seriøse innlegg, men disse blir glatt oversett.

Til samtlige: Kosepraten kan fortsette på PM, "debatten" fortsetter her.

Det finnes ingen debatt. Den er lagt død for lenge siden. Er det givende å debattere med seg selv eller?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 09, 20:31

Opprinnelig postet av schpa84
Det finnes ingen debatt. Den er lagt dødfor lenge siden. Er det givende å debattere med seg selv eller?

Nei, men sikkert greit med flere sider dokumentasjon neste gang noen kommer med kritikk om drittslenging og åpenhet :) Det var også en grunn til at debatt ble satt i anførselstegn, for det blir gjerne ikke en debatt hvor noen kommer med spørsmål som ingen svarer på. Eller, politisk debatt nærmer seg jo.

Men, kosepratinnlegg blir i hvert fall slettet fremover, og hvis det ikke kommer noe nytt i debatten, så dør den ut av seg selv.


vinnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jun 09
Innlegg: 2

Lagt til: 08 jun 09, 20:45

tror det hadde vært smart av deg å stenge denne tråden NÅ! er du ikke moderator? kan nesten virke som om du vil at det skal være krangling mellom BRH og alle andre. jeg forholdermeg helt nøytral i denne saken men jeg syns det blir for dumt av deg og la denne diskusjonen fortsette når du vet man ikke kommer til enighet og at de fleste som deltar bare vil skape enda mer diskusjon og hisse opp for morro skyld. og når du i tillegg BIDRAR SELV til å hisse opp med egne innlegg, da er det natta!!

 

på forhånd TAKK for stengt tråd


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 jun 09, 21:54

Opprinnelig postet av Lars 29

Fullstendig feil Bønna. Dere har skapt dere et dårlig rykte ene og alene selv, med deres oppførsel og talentløse medie strategi fra dag en.

Den 4 mai 2006 var BRH offisiellt i gang(Ny ultrasgruppe! Brigade Rødhvit 06!). 22 dager senere(26.5.06) truer en "utbrytergruppe" stadion-idyllen. I løpet av de 22 dagene var BRHs eneste "kriminelle" handling å samle likesinnede gutter/menn til å bidra litt ekstra på tribunen ved hjelp av synging og hopping. Ikke en forutinntatt holdning sier du?  Sladdede bilder var først tilfellet etter at vi var Fredrikstads nye "voldsromantikere", drittunger, bøller osv.

Der har vi grunnen til at vi, tross all motgang, fortsatt står standhaftige som gruppe 3 år senere. Vi lærer så lenge vi går, noen ganger av egne feil, noen ganger av andres, men en ting er sikkert, å bruke ffksupporter.net som en informasjonskanal ut til folket burde være uaktuelt.

Apropo Zoran. Det er en skam at han har blitt behandlet som han har blitt. Når en kar som har gitt så jævlig mye av seg selv for å få tribunelivet i Fredrikstad til å nå sitt maksimale potensiale bare får dritt i retur, så skjønner jeg at det kan koke over, det kan hende med alle og enhver som har litt ryggrad og faktisk jobber for å virkeliggjøre en visjon, det være seg på PH-tribunen, arbeidslivet eller livet generelt. Så ikke kom draende på kulturforskjeller og div annet svada.

Takk for meg i denne omgang, jaggu klarte dere å lure meg til å lire av meg noen setninger.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 jun 09, 23:12

Jeg beklager at jeg var ansvarlig for å få debatten/diskusjonen til å bli en kampanje mot keiko99, det har jeg bedt om unnskyldning for. Det var aldri min hensikt. At noen biter på agnet er jo trist, men ikke uventet.

MEN; debatten vedr. BRH, utestengelser osv kommer vi dessverre ikke videre med her inne. Årsaken er at vi lever på forskjellige planeter der vi har forskjellig syn på normer og regler. Mer enn dette gidder jeg ikke å si, dem som vil lese mellom linjene får bare gjøre det.

Sånn, takk for meg i denne "debatten".



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24