Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør vi beholde (Pressekonferansen)?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 28 mai 09, 20:30

 

[/quote]

Skal man hente en erstatter som bruker ett par år på å tilpasse seg, og drite i det snaue året man har "invistert" i Everton? Skal man hente en spiss som garanterer umiddelbar suksess? Høres fint ut ,men den spilleren har ingen TL klubber råd til.

[/quote]

 

Personlig har jeg sansen for Everton som spiller, og det ergrer meg at han ikke skårer mer, men at man har investert ett år i han er ikke noe argument.  Sunk cost!

Det som teller er jo hva han gjør fremover.  Dersom han til nå ikke er aklimatisert, så blir han det nok dessverre aldri.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 mai 09, 20:31

Det er da ingen tvil at Everton er en meget god fotballspiller??? Gi fyren tid og det vil løsne (den dagen Grønnis klarer å få satt formasjonene bedre enn det de er i dag)

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 20:57

Hvem vet om Everton blir så veldig dyr å kjøpe?
Jeg tror tvert i mot at prisen på han er lavere nå enn når han kom, finanskrisen har også kommet til Brasil.
Han er sikkert ganske uinteressant for andre europeiske klubber, og han er ikke god nok for Serie A og Gremio.
Og ikke minst har han nå kortere tid igjen av kontrakten sin med Gremio, uten at jeg vet hvor lang.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mai 09, 21:41

Kasey Wehrman sier til TV 2 at han vil gå ned i lønn for å få ny kontakt. Jeg håper virkelig de setter seg ned for å komme frem til en avtale hvis Wehrman er blitt såpass positivt innstil og tatt de økonomiske realitetene inn over seg. For klarer vi å få Wehrman tilbake i slag, har vi Tippeligaens beste spiller i den posisjonen. Og han kan fint holde fjorårets nivå i tre-fire sesonger til.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 mai 09, 21:42

I følge TV2-sporten er Kasey villig til å gå ned i lønn for å fornye kontrakten med Fredrikstad. Han nærmest "trygler" om å få bli (sa Leersven)


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 28 mai 09, 22:18

Opprinnelig postet av aavdst

I følge TV2-sporten er Kasey villig til å gå ned i lønn for å fornye kontrakten med Fredrikstad. Han nærmest "trygler" om å få bli (sa Leersven)

 

Interessant.

Dersom dette stemmer, er jeg positivt overrasket.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 22:23

Hadde vært godt om han blir, og tipset mitt som nærmest ble latterligjort  av mange her inne slår til igjenTongue out


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 28 mai 09, 23:02

Hvis Kasey kommer seg i form og ikke er en belastning innad i spillergruppa, og samtidig kan gå kraftig ned i lønn, er nok en ett-årskontrakt på sin plass.

Barsom og Gerrbrand ser ut til å velge Sverige, og jeg synes både PAC og Kvisvik bør tilbys ett-årskontrakter!

Elvestad og ikke minst Shabani bør det satses videre på, og Levon bør definitivt sendes hjem (tviler på at den ikke slår inn...)

Everton fortjener kanskje litt mer tid, så om styret har satt jeg ut en mening om han allerede vil det overraske meg. Han kan bli årets flopp, og han kan bli årets hit utover høsten.

Lalawele vet jeg minimalt om, men så han en juniorkamp forrige helg, og han ser ut til å ha et enormt tempo og grei teknikk.

Har troa på at når disse kontraktspørsmålene er avgjort kan spillerne kanskje fokusere mer på fotballen, så kommer nok resultatene etterhvert Smile

Vi må ikke glemme å se bak resultatene - og der ser man at fjorårets innsats, lag og spill faktisk ikke var så sinnsykt mye bedre enn det er nå som mange vil påstå. Jeg mener fortsatt at den beste kampen i hele fjor var sesongpremiera (var det vel?) borte mot Brann, som ble tap 4-2. Den kampen inneholdt det som har kjennetegna laget i år.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 08:40

Kvisvik er en spiller jeg absolutt vil beholde. Bare se på cupkampen mot DRøbak i går. Etter at han kom inn fikk vi plutselig et mer offansivt spill med innlegg inn i boksen. Askar er god til å jobbe etc, men syns at alt for mange av innleggene hans blir stoppet av en motspiller...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 mai 09, 10:11

Opprinnelig postet av aavdst

I følge TV2-sporten er Kasey villig til å gå ned i lønn for å fornye kontrakten med Fredrikstad. Han nærmest "trygler" om å få bli (sa Leersven)

Spørs om han ikke er for sent ute med det, kanskje? Litt for mye syting og klaging i fjor, og "litt" for elendig spill i år?

---------------------------

Hater hat!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 29 mai 09, 11:06

Blir det noen overraskelse etterpå, mon tro...?

---------------------------

You`ll never walk alone...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 11:16

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av aavdst

I følge TV2-sporten er Kasey villig til å gå ned i lønn for å fornye kontrakten med Fredrikstad. Han nærmest "trygler" om å få bli (sa Leersven)

Spørs om han ikke er for sent ute med det, kanskje? Litt for mye syting og klaging i fjor, og "litt" for elendig spill i år?

 

Jeg tror det også, tror også han har fått signaler om at han ikke får ny kontrakt, derfor dette utspillet. Går han med på en kontrakt ala den Kvisvik fikk i fjor, så kanskje...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 mai 09, 12:40

Om Wehrman har sagt dette, er det litt av en kuvending. Han har kanskje innsett at med slikt spill som han har vist hittil i år, er det ingen større klubber som er interesserte, og da kan han like gjerne bli.

Når det er sagt - jeg håper vi beholder alle de lokale, særlig unggutta (som uansett er rimelige å beholde). Av utlendingene håper jeg først og fremst vi beholder vår staute islandske ælj, de andre kan få reisepass. Både Wehrman, Gerrbrandt og Barsom. Sistnevnte har vært skuffende i år (og jeg liker ikke teatertendensene hans), og han er vel heller ikke av de billigste. De to første har blitt diskutert opp og i mente her, så det går jeg ikke mer inn på. Tror nok Barsom og Gerrbrandt avslutter årets sesong i Allsvenskan. Kasey går om noen er interesserte.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 29 mai 09, 12:51

Opprinnelig postet av Tøfflus

Om Wehrman har sagt dette, er det litt av en kuvending. Han har kanskje innsett at med slikt spill som han har vist hittil i år, er det ingen større klubber som er interesserte, og da kan han like gjerne bli.

 

Kanskje ønsker han å få flest mulig klubber på banen ved å signalisere at han ikke er dyr. Dermed vil han både ha flere valg og mulighet for å presse lønna max. Kanskje?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 29 mai 09, 12:54

Opprinnelig postet av Tøfflus

Når det er sagt - jeg håper vi beholder alle de lokale, særlig unggutta (som uansett er rimelige å beholde). Av utlendingene håper jeg først og fremst vi beholder vår staute islandske ælj, de andre kan få reisepass. Både Wehrman, Gerrbrandt og Barsom. Sistnevnte har vært skuffende i år (og jeg liker ikke teatertendensene hans), og han er vel heller ikke av de billigste. De to første har blitt diskutert opp og i mente her, så det går jeg ikke mer inn på. Tror nok Barsom og Gerrbrandt avslutter årets sesong i Allsvenskan. Kasey går om noen er interesserte.

 

Synes ikke det er rettferdig å vurdere disse spillere etter hva de har prestert nå ettersom de alle har vært skadet i sesongstarten og oppkjøringen. Tidligere har de bevist hvilken kapasitet de har. Men, uansett er de dyre spillere og det bør være grunnen til å si takk får alt

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 12:56
Endret: 29 mai 09, 12:57
Endret av: Bob Page

Opprinnelig postet av Tøfflus

Om Wehrman har sagt dette, er det litt av en kuvending. Han har kanskje innsett at med slikt spill som han har vist hittil i år, er det ingen større klubber som er interesserte, og da kan han like gjerne bli.

Se her, ca 1 min ut i sendingen...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 13:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Tøfflus

Om Wehrman har sagt dette, er det litt av en kuvending. Han har kanskje innsett at med slikt spill som han har vist hittil i år, er det ingen større klubber som er interesserte, og da kan han like gjerne bli.

 

Kanskje ønsker han å få flest mulig klubber på banen ved å signalisere at han ikke er dyr. Dermed vil han både ha flere valg og mulighet for å presse lønna max. Kanskje?

 

Hva skal han presse med i tilfellet ? Han har jo ingen kort å komme med. Hadde han spilt bra i år, så ja, men han har jo ikke det + at han har vært i tottene på ledelsen og gått ut offentlig med gnålet sitt om ny kontrakt.

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 29 mai 09, 13:11

Opprinnelig postet av Bob Page
 

Hva skal han presse med i tilfellet ? Han har jo ingen kort å komme med. Hadde han spilt bra i år, så ja, men han har jo ikke det + at han har vært i tottene på ledelsen og gått ut offentlig med gnålet sitt om ny kontrakt.

La oss si at kanskje en eller to TL klubber,eller andre, har vist interesse. Når han går ut og kommuniserer at han ikke er veldig dyr, så vil kanskje flere melde seg på. Det kan føre til at han får flere valg og kanskje kan få opp lønna om det skulle bli en "budrunde".

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 29 mai 09, 13:22

FB erfarer at Wehrman og Gerrbrand er ferdige i klubben.. De 6 andre får kontraktsforslag..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 mai 09, 13:25
Endret: 29 mai 09, 13:28
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av MegSelv

FB erfarer at Wehrman og Gerrbrand er ferdige i klubben.. De 6 andre får kontraktsforslag..

Jeg vil også synse og erfare Smile:

  • Gerrbrand ferdig.
  • Wehrman ferdig.
  • Barsom forsøker man å forhandle med, men kommer ikke i land. Får uansett tilbud.
  • Elvestad får fornyet tillit, da han er lokal og billig i drift.
  • Shabani får fornyet tillit, da han har vist at han duger som backup.
  • Kvisvik får tilbud med vesentlig lønnsreduksjon.
  • Czwartek og Gardar ser man an litt til. Førstnevnte må ned i lønn. Sistnevnte må forlange mindre i lønn (fantasikrav om årslønn på rundt to mill er uaktuelt).

Noen andre som tar sjansen? :)

Fasit om 35 min. Jey! :)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3