Husk meg
Brukernavn
Passord

Den enormt store gulltråden til Barcelona!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 mai 09, 09:02

Gratulerer Barca!

En seier for den offensivefotballen!!!!!!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 28 mai 09, 09:52

Synd ikke United, altså Manchester United(er visst et lag som heter Dundee United også, så det kan lett oppstå forvirring om man ikke presiserer hvilket lag man omtaler som "United"), var i bedre dagsform. Fikk i grunnen ikke til noen ting med Ronaldo i spissen, som på død og liv skulle skyte sjøl ved enhver mer eller mindre håpløs anledning. Vi kunne fått en riktig artig finale med to gode offensive lag om United hadde vært hakket mindre paralysert.

Men fullt fortjent Barca-seier. Iniesta er ikke så verst. Koste meg foran boksen jeg. Begge skåringene var forresten som å se FFK-forsvaret og Lasse Massasjestaw i aksjon for tida, så ingen problemer med innlevelsen i Uniteds misere her i gårdenWink

Da gjenstår det bare å se hvor stor den enormt store gulltråden til Barcelona blir? Blir vel ikke så stor. Folk her inne er jo mer opptatt av engelske tredjedivisjonslag enn av CL-vinner Barca.

---------------------------

www.fredrikstadblogg.no


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 mai 09, 10:03

For en herlig finale!!

Gratulerer Barca, grattis Messi, Iniesta og Xavi!! For noen spillere. Det var fullstendig overkjøring fra start til mål unntatt de første 10 minuttene av første episode. United hadde vel to store sjanser før målet til Barca. Fra og med da var det ingen tvil om hvor seieren skulle gå.

Når ikke Arsenal vant, så var det jammen deilig at Barcelona vant!! Laughing


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 mai 09, 10:55

Opprinnelig postet av Lars Thoresen

Synd ikke United, altså Manchester United(er visst et lag som heter Dundee United også, så det kan lett oppstå forvirring om man ikke presiserer hvilket lag man omtaler som "United"), var i bedre dagsform. Fikk i grunnen ikke til noen ting med Ronaldo i spissen, som på død og liv skulle skyte sjøl ved enhver mer eller mindre håpløs anledning. Vi kunne fått en riktig artig finale med to gode offensive lag om United hadde vært hakket mindre paralysert.

Men fullt fortjent Barca-seier. Iniesta er ikke så verst. Koste meg foran boksen jeg. Begge skåringene var forresten som å se FFK-forsvaret og Lasse Massasjestaw i aksjon for tida, så ingen problemer med innlevelsen i Uniteds misere her i gårdenWink

Da gjenstår det bare å se hvor stor den enormt store gulltråden til Barcelona blir? Blir vel ikke så stor. Folk her inne er jo mer opptatt av engelske tredjedivisjonslag enn av CL-vinner Barca.

Det er med glede å lese at selveste Lars Thoresen må begynne å presisere hvilket lag han mener, når han skal forklare at han sikter til Ma#%er United ( Beklager; Det ble noe feil med tastaturet mitt......).

Videre skriver  Lars at: "Folk her inne er jo mer opptatt av engelske tredjedivisjonslag enn av CL-vinner Barca". Da er svaret selvskrevent. United spiller i den engelske tredjedivisjonen.

Men denne enorme gulltråden til Barcelona må jo først og fremst handle om klubben fra Spania.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 28 mai 09, 11:14

Opprinnelig postet av Jonek

Men denne enorme gulltråden til Barcelona må jo først og fremst handle om klubben fra Spania.

 

Selv om de ikke lyktes å komme til finalen i -75, med Neeskens og Cruyff på laget.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 mai 09, 11:25

Barcelona har udiskutabelt vært europas beste klubb i år med feiende flott offensiv fotball. Guardiola har hatt en fantastisk start på det som kan bli en stor trenerkarriere. Igår var "de 5 fremste" strålende som alltid; Inieste, Xavi, Henry, Messi og Eto'o. Puyol må nevnes etter gårsdagens innsats. Var satt opp hbacken grunnet Alves ute med gule kort. Mannen var dog to ganger igjennom alene mot Van Der Saar, og var også i boksen når Messi punkterte kampen! Opererte som back, stopper, ving og spiss samtidig! Det sier alt om mentaliteten i denne herlige klubben!! (Er lpool supporter forøvrig). Sjeldent har en finale vært så dominert av det ene laget. 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 28 mai 09, 14:56

Herlig seier...Smile

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 mai 09, 21:03

Suverent siste år. Med et sinnsykt EM forrige sommer, FFK -sølv og med favorittene fra Barca som CL-vinner må lille meg være fornøyd.

Da er det bare å håpe på at FFK snur den negative trenden og at Ipswich rykker opp til PL, så blir stjerna ekstra fornøyd med livet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24