Husk meg
Brukernavn
Passord

Sanpreet Singh (16) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 11:25

Hører vel med til statistikken at han ikke er etnisk norsk. Jeg sa at Singh er et vanlig navn

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 28 mai 09, 12:32

Han er ikke i familie med Vålerengas Singh


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 mai 09, 16:47

Opprinnelig postet av dracula

Til de som lurer på om Singh er et "vanlig" navn i Norge er det pr dato registret 1172 personer med Singh som etternavn.

Er ikke det vanlig å ha så mange brødre når man heter Singh da?

(Jeg vet... den var veldig billig, men den lå så beleilig tilWink)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 mai 09, 16:52

Det bor 1,12 milliarder (!!) mennesker i India. Regner med at det er der navner stammer fra?

Da har man jo et par å velge mellom siden omtrent 99 prosent av alle indere heter Singh.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 18:37

Hehe:P Var litt det jeg mente, kjenner ikke mange indere, men de fleste av de heter Singh. Det er akkurat like vanlig som etternavnet Tran er blant vietnamesere.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 09, 19:53

Singh er vel et av de mest vanlig navn blandt Sikhér  i India.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mai 09, 21:47

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor spiller han ikke for klubben sin i dag da ?

rett og slett fordi han ikke er god nok, jeg har full oversikt over di yngre årsklasser når det gjelder landslag, han  kommer til å være bra på FFK 2 ja, men ikke noe mer, mulig FFKs stab ser mer enn meg ?


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 28 mai 09, 21:53

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor spiller han ikke for klubben sin i dag da ?

rett og slett fordi han ikke er god nok, jeg har full oversikt over di yngre årsklasser når det gjelder landslag, han  kommer til å være bra på FFK 2 ja, men ikke noe mer, mulig FFKs stab ser mer enn meg ?

 

Folk må huske at FFK driver talentarbeide og en junioravdeling, i tillegg til laget i Tippeligaen. Når de henter en 16 åring må man kunne anta han er tenkt til å forsterke juniorlaget og evt. FFK2, ikke som en umiddelbar bidragsyter for seniorene.

OG... man må huske at dette arbeidet er svært viktig for fremtiden.

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 mai 09, 22:16

Opprinnelig postet av Rune Haugen

rett og slett fordi han ikke er god nok, jeg har full oversikt over di yngre årsklasser når det gjelder landslag, han  kommer til å være bra på FFK 2 ja, men ikke noe mer, mulig FFKs stab ser mer enn meg ?

Han er muligens den nest beste i sitt alderskull i hele fylket og er på landslaget. Hvorfor skulle han da ikke kunne utvikle seg til å bli en tippeligaspiller?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 22:20

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Rune Haugen

rett og slett fordi han ikke er god nok, jeg har full oversikt over di yngre årsklasser når det gjelder landslag, han  kommer til å være bra på FFK 2 ja, men ikke noe mer, mulig FFKs stab ser mer enn meg ?

Han er muligens den nest beste i sitt alderskull i hele fylket og er på landslaget. Hvorfor skulle han da ikke kunne utvikle seg til å bli en tippeligaspiller?

Da gir spørsmålet seg selv: Hvem er den beste, og hvorfor er ikke han FFK-spiller? Cool

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 mai 09, 22:23

Hvem er den beste æ? Wink

Til Rune Haugen:
Det er ganske godt gjort å være såpass bombastisk til en 16 (!!) åring Rune, han er ikke senior før om tre år. Spillere når som regel ikke sitt høyeste nivå før de er godt opp i tjueåra. Vi får satse på at Juliussen (som forøvrig får masse skryt) osv vet hva de driver med. Eller misforsto jeg deg? Mente du at han ikke blir noe "mer" denne sesongen?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 mai 09, 22:28

Vi har jo en Kristian Bjerke i Moss, og en Magnar Ødegaard i Sarpsborg.

Er det en av dem? I såfall burde FFK huket tak i dem nå, helst i går. Det er superviktig å få tak i de beste spillerne så tidlig som mulig.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 22:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

...og en Magnar Ødegaard i Sarpsborg.

Han går i hvert fall for å være svært lovende.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 mai 09, 22:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi har jo en Kristian Bjerke i Moss, og en Magnar Ødegaard i Sarpsborg.

Der har du dem.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 mai 09, 22:44

Jippi. To poeng til meg!

Du som er omtrent jevngammel som de lovende gutta boys Lemmy, fortell litt om Bjerke og Ødegaard da vel. Og tror du det er noen mulighet for at de kommer til FFK i fremtiden?


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 30 mai 09, 23:14

Ja både Kråkene og Smurfene sliter økonomisk så det er bare å gripe muligheten

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 jun 09, 17:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvem er den beste æ? Wink

Til Rune Haugen:
Det er ganske godt gjort å være såpass bombastisk til en 16 (!!) åring Rune, han er ikke senior før om tre år. Spillere når som regel ikke sitt høyeste nivå før de er godt opp i tjueåra. Vi får satse på at Juliussen (som forøvrig får masse skryt) osv vet hva de driver med. Eller misforsto jeg deg? Mente du at han ikke blir noe "mer" denne sesongen?

Les hva jeg svarte på Plankekæll. Hva han blir om noen år vet vel ikke jeg. Keiko spurte hvorfor han ikke spiller på laget sitt. Og hvorfor ? Jo, rett og slett fordi han ikke er bra nok pr. dags dato. Så jeg tror nok du misforsto en smule. Men det er flere på U-17 som hadde vært mulig å hanke inn. Ikke de beste riktignok. De er allerede i søkelyset til utenlandske klubber.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24