Husk meg
Brukernavn
Passord

Abgar Barsom på vei tilbake til Sverige?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

klausGUMP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 21

Lagt til: 29 mai 09, 02:19
Endret: 29 mai 09, 02:19
Endret av: klausGUMP

Hva da? At muslimer snikslakter sauer på elingård og at mor' di er mann?

---------------------------

--


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 mai 09, 07:56

Opprinnelig postet av #8

Jeg vet noe dere ikke vet  ;)

At du ikke er den smarteste i by`n....


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 08:26

Cupkampen mot Drøbak  forsterker mitt ønske om at han drar. Greit nok, ingen imponerte noe særlig i den kampen, men han fortsetter der han slapp mot Odd..

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 08:47

Synes ikke han jobber stort sett bra i hver kamp han spiller, og holdningene hans virker ganske selvsentrerte. Han virker egoistisk og er en person som virker veldig selvsentrert. Jeg sier ikke at han er dårlig fotballspiller, men ikke så god som mange skal ha det til.

 

Jeg har ikke klaget på han før, siden jeg som regel prøver å ikke forsure dette forumet med klaging på enkelte spillere. Han har gjort det ganske klart at han ikke vil være FFK-spiller, så da går det an å si hva man mener.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 mai 09, 09:47

Opprinnelig postet av #8

Jeg vet noe dere ikke vet  ;)

Ooooooohhhhh!!! Heldig! Wink

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 mai 09, 12:58

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article140510.ece

Barsom bekrefter at han får tilbud.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mai 09, 13:38

da bør han faen meg spille bedre også

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 mai 09, 13:41

Opprinnelig postet av keiko99

da bør han faen meg spille bedre også

Fyren har vært skada i evigheter, men har kjempet seg tilbake på rekordtid. At mannen har enormt helprofesjonelle holdninger er det ingen tvil om. Han stod på hvert eneste sekund av skadeperioden.

Bare synd at hans beste kamper i FFK-trøya ble spilt under treningskampene før fjorårssesongen. Da var han virkelig fantastisk god. :)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 16:54

Slik situasjonen har utviklet seg håper jeg egentlig at FFK klarer å beholde Barsom, selv om han ikke akkurat er min favorittspiller. Det er viktig at vi klarer å beholde noe av "stammen" i laget, slik at laget er samkjørte. forsvinner det noen fler erfarne og sentrale spiller for FFK er jeg redd vi kommer til å slite enda mer.

 

Det jeg er usikker på er om Barsom vil forlenge med FFK, slik han har fremstått i media

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 mai 09, 17:09

Opprinnelig postet av schpa84

Det jeg er usikker på er om Barsom vil forlenge med FFK, slik han har fremstått i media

Jeg tror nok han vil forlenge med FFK, men ikke for enhver pris. Kommer det en klubb med ett bedre økonomisk tilbud, hopper han nok på det. Pengene styrer.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 17:19

Ja, vi får se hva som skjer videre. Det hadde absolutt vært en fordel med noen fler avklaringer rundt spillere i nærmeste framtid. Ikke for vår skyld, men for spillernes skyld

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3