Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 29 mai 09, 15:49

Tja, målet mot Tromsø kan vel ikke kalles en tilfeldighet? verken spillet eller selve målet, men at Ramberg har en tendens til å rote ille, ja den er der. For min del kan han gjerne spille på midten eller som hengende, men som kant ern udugelig og det er et mysterium at han blir flytta ut der innimellom. Bedre å spille med 10 mann enn han utpå kanten.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mai 09, 20:09

Aune har uttalt til TV2sporten at laget mest sannsynlig blir tilnærmet det samme som mot Odd Grenland.

Borges er jo uaktuell, og jeg vil tippe at enten Ramberg eller Wehrman tar hans plass. Ellers så var jo både Adiyiah og Everton dårlige mot Odd, men det kan da altså se ut som at førstnevnte tar den plassen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 mai 09, 21:58

Mtp at FFK har Lillestrøm og Molde borte i de to neste kampene, blir denne matchen enda viktigere. Vi trenger "desperat" 3poeng. Frykter faktisk tabelljumbo hvis vi kun får 1poeng eller tap mot Start, og så mager poengfangst mot overnevnte lag.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 22:30

Vel, nå som "the cat is ot of the bag" når det gjelder bossmannspillerene, så forventer jeg full innsats i 2 omganger av samtlige 11 + innbyttere. Whermann kan vi ihvertfall glemme resten av sesongen. Han vil mest sannsynlig sabotere mest mulig hvis han får spille...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 mai 09, 23:46

Opprinnelig postet av Bob Page

 Whermann kan vi ihvertfall glemme resten av sesongen. Han vil mest sannsynlig sabotere mest mulig hvis han får spille...

..eller han vil nå vise seg fra sin beste side og "selge seg inn"  for potensielle arbeidsgivere....


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 mai 09, 00:46

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Bob Page

 Whermann kan vi ihvertfall glemme resten av sesongen. Han vil mest sannsynlig sabotere mest mulig hvis han får spille...

..eller han vil nå vise seg fra sin beste side og "selge seg inn"  for potensielle arbeidsgivere....

Akkurat som han har gjort tidligere i sesongen mener du?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 07:53

Han er muligens på vei til en dansk klubb og Viking er vel også en aktuell, han trenger nok ikke vise seg fram for noen, de klubbene som ønsker vet nok hva står for han.

P.s. Eller kanskje han ikke har noen for hånden, siden han kunne tenke seg å lempe på kravene til en ny kontrakt.

Og har i ettertid vært sur for måten ledelsen har behandlet bosmannspillerne.

Hadde vel ikke uttalt slik, hvis han ville bort.

Kanskje dette er signaler om at gamlingen om ny kontrakt skjærte seg for han?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mai 09, 08:08

Opprinnelig postet av Patrioten

Han er muligens på vei til en dansk klubb og Viking er vel også en aktuell, han trenger nok ikke vise seg fram for noen, de klubbene som ønsker vet nok hva står for han.

P.s. Eller kanskje han ikke har noen for hånden, siden han kunne tenke seg å lempe på kravene til en ny kontrakt.

Og har i ettertid vært sur for måten ledelsen har behandlet bosmannspillerne.

Hadde vel ikke uttalt slik, hvis han ville bort.

Kanskje dette er signaler om at gamlingen om ny kontrakt skjærte seg for han?

Skal du bestemme deg for om han krever 10 mill eller ikke?? I en annen tråd skriver du at ny klubb må ut med 10 mill, her skriver du at det er interesse for han og at han firer på krava.. Moro


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 mai 09, 09:41

Enten ser vi han i Viking eller Brann trøye...

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 mai 09, 09:44

Ja, mest sannsynlig i Brann. De har jo bare Austin, Bakke, Einarsson, Jaiteh og El Fakiri fra før på sentral midtbane. Og ja, vi kan jo i tillegg ta med Jan Gunnar Solli som kan spille sentralt.

Dvs 5-6 gode spillere i Wehrmans posisjon. Ja, da tenker jeg vi får se han på Brann 2.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mai 09, 09:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, mest sannsynlig i Brann. De har jo bare Austin, Bakke, Einarsson, Jaiteh og El Fakiri fra før på sentral midtbane. Og ja, vi kan jo i tillegg ta med Jan Gunnar Solli som kan spille sentralt.

Dvs 5-6 gode spillere i Wehrmans posisjon. Ja, da tenker jeg vi får se han på Brann 2.

Kasey er bedre enn alle disse på sitt beste.

Og mener du at El Fakiri er en god sentral midtbane?

Men enig med deg, trur ikke han går dit.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 09, 10:01

Hvorfor i alle dager skulle et pengeløst Brann bruke penger på en sentral midtbanespiller helt ute av form? De er jo det laget i Norge med best dekning sentralt, sett både kvalitativt (Jaiteh, Bakke, Austin) og kvantitativt.(Einarsson, El fakiri).

Viking har også god bredde på midten. Ser for meg Danmark for Kasey, eventuelt en av de "mindre" klubbene i TL. F.eks. Odd eller Sandefjord.  

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 mai 09, 11:22
Endret: 30 mai 09, 11:25
Endret av: FFKgutt1

både Odd og Godset jaktet Wehrman før han kom hit husker jeg.. Så at han havner i Odd er ikke umulig.. Vi får se, den klubben som får han kommer til å få det veldig morsomt når det gjelder kontrakfornyelser o.s.v..

Tror vi vil få en vanskelig kamp mot Start, men det morsomme er at mest sannsynlig vil Myggen være med Start hit ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 30 mai 09, 12:28

Det kommer hvertfall folk på kampen. Håper vi kan skape en bra stemning.

 

http://www.f-b.no/article/20090529/FFK/924031304/1252

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 mai 09, 13:11

Noe jeg syns er skummelt er at vi kun har halvparten så mange poeng i år som vi hadde etter like mange serierunder i fjor.

I fjor på denne tiden lå snittet på 2,0 poeng pr. kamp, nå ligger det på 1,0. Det er en ganske drastisk forskjell. Noe må gjøres, flere poeng må sankes inn- og det må starte allerede på mandag mot Start.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 13:16
Endret: 30 mai 09, 15:17
Endret av: Patrioten

Sånn som situasjonen har blitt, kan vi glemme en topplassering, hvilken plassering synes dere er realistisk å håpe på, kanskje en 6.plass?


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 30 mai 09, 13:36

Så lenge vi unngår nedrykk og kommer relativt langt i cupen så er det ikke så nøye for min del (håper jo så klart at vi kommer så høyt som mulig). Jeg ser heller på denna sesongen som en mellomsesong hvor det ryddes opp litt og spillet utvikles videre til neste år.

Skal jeg tippe en plass så tipper jeg 8. (uten å ha noen forklaring). Bare det blir litt ro og orden nå så tror jeg FFK kommer sterkere utover. Til tross for begredelige resultater så har vi ikke blitt rundspilt i noen kamper, bortsett fra mot Rosenborg. Jeg hadde sett mørkere på det hvis vi hver runde hadde vært som spillere på et fussball-bord!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 30 mai 09, 17:11

Opprinnelig postet av Shadar

Jeg vet ikke hvem av Wallace, Thommasen eller Askar som er best til å stoppe Bolanos på kanten. 

 

Bolanos er ute med karantene OG landslagspill så han blir ikke et problem

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 30 mai 09, 18:25

Opprinnelig postet av Patrioten

Sånn som situasjonen har blitt, kan vi glemme en topplassering, hvilken plassering synes dere er realistisk å håpe på, kanskje en 6.plass?

Sorry, garantert nedrykk. Det er for dårlig nå,selv jeg har sluttet å reise på kampene. Penger spart, men hyggen er borte.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 mai 09, 18:30

Nedrykk du lissom. Negative gamle apekatt av en medgangs supporter.  Knuser start til mandag vi, og da er vi på vei igjen. Alle får en nedgangsperiode iløpet av en sesong. Vi har hatt vår nå!

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24