Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mai 09, 19:07

Staw

Czwartek - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen

Askar - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Adiyiah - Gardar

Det bør være laget (men blir det ikke).


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 25 mai 09, 19:28

Opprinnelig postet av Costanza

Staw

Czwartek - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen

Askar - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Adiyiah - Gardar

Det bør være laget (men blir det ikke).

 

Enig


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 mai 09, 19:29

Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg kan ikke forstå at du velger Barsom, som har vært en tragedie hittil i år, foran Ramberg som har storpsilt i flere kamper. Synd at mange kun ser når Ramberg har en dårlig del av en omgang, og ikke ser når han briljerer. Min påstand er at Ramberg er en mye bedre fotballspiller enn både Barsom og Gashi.  Gashi er en terrier, ja, men SPILLER han fotball, eller opptrer han som om fotball er en individuell idrett ?

Jeg har vel heller ikke sagt noe annet. Men jeg tror det er større sansynlighet for at Barsom går foran Ramberg. Og jeg tror ikke Ramberg blir satt på høyre kant! Selv om det ikke er noe mer som gleder meg hvis Ramberg gjør det bra!

Har jo trossalt Ramberg som inspirasjon i bandnavnet vårt :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 mai 09, 21:20

Opprinnelig postet av Costanza

Staw

Czwartek - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen

Askar - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Adiyiah - Gardar

Det bør være laget (men blir det ikke).

Hva er ditt standpunkt på Everton?

Tror du FFK har midler til å beholde ham? Ønsker du at FFK beholder ham? Adiya vs Everton ferdighetsmessig?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 25 mai 09, 23:02

Det er vel minst to spillere regelen sier, og han amerikaneren var ikke tatt ut i går i alle fall.

Barsom er tydligvis ikke i form, og Grønis må ha lært nå at ligaen er for tøff for alle spillere ute av form.
Håper Ramberg kommer inn og gjør nok en god kamp, og kanskje Werhmann har kommet i bedre form de siste ukene?
Uansett er troppen vår bedre stilt enn den noen gang har vært i år, at Costa Rica spillerne er ute er i alle fall ingen fordel for Start.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 mai 09, 23:33

Jeg vil ha dette laget:

Lasse Staw

Pål-André Czwartek - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Kasey Wehrman

Amin Askar - Hans Erik Ramberg (k) - Raymond Kvisvik

Gardar Jóhannsson - Dominic Adiyiah


Dette er jo 4-4-2, setter det bare opp slik for å vise hvem som skal spille defensiv. Ja jeg vet at Wehrman har vært ussel og at han sannsynligvis er ferdig i klubben, men han begynner nå faktisk å komme i brukbar fysisk form.

Jeg tar ut Gashi fordi han ikke er i form, sutrer og klager. Har ikke fokus på det han bør ha fokus på. I tillegg er han "flink" til å frakte ballen rett inn i motstanderne og fyre av håpløse løskruttskudd rett på keeper. Overblikk er mangelvare.

Abgar Barsom kan også få lov til å starte på benken fordi han har vært svak de siste kampene. Mannen er ikke i form ennå, og da bør han heller ikke spille fra start. Men en fin mann å sette innpå hvis det knyter seg litt.

Éverton orker jeg nesten ikke å si noe om. Jeg har mista troa.

Thomassen er masse innsats, guts osv, men fryktelig lite kreativ. Venstreback er vanskelig nå, da heller ikke Pereira er noe imponerende om dagen.

Synd ikke Borges er med!! Men jeg har faktisk trua på at Wehrman kan gjøre årets kamp denne gangen. (Ikke for at det er noen prestasjon i seg selv forresten.)

FFK vinner 3-1. Målskårere blir Gardar, Amin og Wehrman (str.).


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 25 mai 09, 23:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Synd ikke Borges er med!! Men jeg har faktisk trua på at Wehrman kan gjøre årets kamp denne gangen. (Ikke for at det er noen prestasjon i seg selv forresten.)

FFK vinner 3-1. Målskårere blir Gardar, Amin og Wehrman (str.).

selvom borges har vært god. så er det nok vi som har en fordel med at costa rica skal spille kamp bolanos har herja i de fleste kampene han har spilt i år. er glad vi slipper å møte han.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mai 09, 06:35

Opprinnelig postet av Shadar

Hva er ditt standpunkt på Everton?

Tror du FFK har midler til å beholde ham? Ønsker du at FFK beholder ham? Adiya vs Everton ferdighetsmessig?

Everton har noen fantastiske fotballferdigheter etter norsk målestokk som jeg setter stor pris på. Jeg synes jeg så konturene av noe stort i ham de kampene han spilte i fjor, og håpet der og da FFK skulle kjøpe ham umiddelbart. Han begynte egentlig like uforløst spennende denne sesongen. Men nå føler jeg vi har kommet til et tidspunkt hvor det isteden er greit å satse på Dominic Adiyiah som tross alt har en lang kontrakt med oss. For jeg ser det ekstremt lite sannsynlig at FFK kommer til å beholde Everton etter denne sesongen, og jeg håper vel heller ikke de svir av flere millioner på det. Dessverre. Jeg håpet Everton skulle bli det neste store for oss, men det virkerer klarere for hver kamp som går at han ikke har målscorereregenskapene "i seg".

Kanskje skal vi nå gi Adiyiah den tiden vi har gitt Everton frem til nå.


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 26 mai 09, 08:49

Opprinnelig postet av Costanza

Everton har noen fantastiske fotballferdigheter etter norsk målestokk som jeg setter stor pris på. Jeg synes jeg så konturene av noe stort i ham de kampene han spilte i fjor, og håpet der og da FFK skulle kjøpe ham umiddelbart. Han begynte egentlig like uforløst spennende denne sesongen. Men nå føler jeg vi har kommet til et tidspunkt hvor det isteden er greit å satse på Dominic Adiyiah som tross alt har en lang kontrakt med oss. For jeg ser det ekstremt lite sannsynlig at FFK kommer til å beholde Everton etter denne sesongen, og jeg håper vel heller ikke de svir av flere millioner på det. Dessverre. Jeg håpet Everton skulle bli det neste store for oss, men det virkerer klarere for hver kamp som går at han ikke har målscorereregenskapene "i seg".

Kanskje skal vi nå gi Adiyiah den tiden vi har gitt Everton frem til nå.

Enig, iom at vi eier Adiyiah så burde vi kanskje foredle han som spiller isteden for å håpe på at en som er på lån skal begynne å score, etter såpass mange kamper begynner også jeg og tvile :)

Costanza: Du må jo ha bildet av George med lua si da, det ER jo deg ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 mai 09, 15:05

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg håpet Everton skulle bli det neste store for oss, men det virkerer klarere for hver kamp som går at han ikke har målscorereregenskapene "i seg".

Hvis jeg husker riktig så sa vel også TKK at Éverton var en god spiller, men uten det helt store potensialet. Han mente vel også at vi ikke skulle forlenge med han fordi han kunne enkelt finne spisser som var bedre og billigere. Jeg er ganske sikker på at han har rett også.

Det var nok ikke akkurat det han sa, jeg prøver å finne den artikkelen nå.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 26 mai 09, 15:37

Hadde jeg vært trenærn, så hadde jeg tatt ut følgende lag :

 

Staw

Askar     Martinsen     Piiroja     Wallace

Lalawele     Gashi     Borges     Barsom

Adiyiah     Everton

 

La dette laget få litt tid å finne samspillet og rytmen, så er det vårt klart sterkeste lag med mange tekniske spillere.

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 09, 16:07
Endret: 26 mai 09, 16:08
Endret av: schpa84

Lurer på hvorfor akkurat du klager på Gashi plankekæll. Hadde ikke du han på profilbildet ditt før? Så ut som du var rimelig kåt på han

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 26 mai 09, 16:40

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hadde jeg vært trenærn, så hadde jeg tatt ut følgende lag :

 

Staw

Askar     Martinsen     Piiroja     Wallace

Lalawele     Gashi     Borges     Barsom

Adiyiah     Everton

 

La dette laget få litt tid å finne samspillet og rytmen, så er det vårt klart sterkeste lag med mange tekniske spillere.

 

Ett umulig lag å stille!!

Borges spiller landskamper i en annen verdensdel...

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 mai 09, 17:00
Endret: 26 mai 09, 17:01
Endret av: Norip

få ut Staw og la Bråthen få prøve seg, sikker på at han er mer enn god nok!

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 mai 09, 17:17

Opprinnelig postet av Norip

få ut Staw og la Bråthen få prøve seg, sikker på at han er mer enn god nok!

Er ikke Staw også det da?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 26 mai 09, 17:29

Opprinnelig postet av Norip

få ut Staw og la Bråthen få prøve seg, sikker på at han er mer enn god nok!

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!

 

Staw har da ikke gjort seg bort? Odd kampen var han jo faktisk ute å gjorde flere glimrende inngripender i feltet. At Wehrman løfter foten og finter Staw syns jeg ikke skal telle. La gutten få spille seg skikkelig i form, og han er på landslaget om 1-2år..

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 mai 09, 17:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg tar ut Gashi fordi han ikke er i form, sutrer og klager. Har ikke fokus på det han bør ha fokus på. I tillegg er han "flink" til å frakte ballen rett inn i motstanderne og fyre av håpløse løskruttskudd rett på keeper. Overblikk er mangelvare.

Hva har han ikke fokus på?
Gashi er en av få vinnertyper vi har på laget, legger stort sett alltid ned enorm innsats. Det var hans store engasjement for å vinne som kom til utrykk på TV2 også. At han klager på dommere osv er noen han alltid har gjort. Det visste vi før vi kjøpte han.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 mai 09, 17:48

Opprinnelig postet av schpa84

Lurer på hvorfor akkurat du klager på Gashi plankekæll. Hadde ikke du han på profilbildet ditt før? Så ut som du var rimelig kåt på han

Joda, hadde han på profilbildet før. Har heller ingenting i mot en Gashi i harmoni og i form. Men slik han fremstår nå om dagen har jeg ikke helt sansen for han som spiller. Ok?

Kåt på han? Haha. Han er ikke helt min type er jeg redd. Foretrekker mennesker av det motsatte kjønn. Har du forresten Jokke på profilbildet fordi du er/var kåt på han? Eller fordi du liker musikken og stilen?

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 mai 09, 17:54

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg tar ut Gashi fordi han ikke er i form, sutrer og klager. Har ikke fokus på det han bør ha fokus på. I tillegg er han "flink" til å frakte ballen rett inn i motstanderne og fyre av håpløse løskruttskudd rett på keeper. Overblikk er mangelvare.

Hva har han ikke fokus på?
Gashi er en av få vinnertyper vi har på laget, legger stort sett alltid ned enorm innsats. Det var hans store engasjement for å vinne som kom til utrykk på TV2 også. At han klager på dommere osv er noen han alltid har gjort. Det visste vi før vi kjøpte han.

Når han går på banen virker det som om han har rette fokus. Men så fort noen avgjørelser etc går i mot FFK skjer det ting. Da er det konstant klaging og syting resten av kampen. I tillegg blir innsatsen på banen dårligere, han blir rett og slett en dårlig spiller av det. I tillegg blir jeg som supporter irritert på Gashi i løpet av kampen, og det er ikke bra. Dårlig følelse å ta parti med dommerne synes jeg. Selvsagt har Gashi rett i noe av det han klager på, men han har jammen masse feil også. Da må det gå an å gi f..n og heller jobbe ennå hardere. Gjør noe med det man kan gjøre noe med, nemlig å spille god fotball. La nå kødden i svart dømme!

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 mai 09, 18:00

Jo kan være noe enig i at han klager mye, men sånn har den gutten alltid vært,  både i VIF og i Brann. Vi kan ikke forvente at han plutselig skal endre karakter. Jeg er ikke så sikker på at han blir dårligere av det heller, og det er deilig med gutter i klubben som ikke er likegydlige til tap. Vi må ha litt takhøyde.
Selv har jeg større problemer med teatertaktene til Barsom men det får være takhøyde til det også.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24