Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskedrøm: Grønhagen gikk av i dag 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 22:34

Opprinnelig postet av Gardarson

Du kan da for faen ikke snakke om byttene ....

Må du banne så mye?


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 21 mai 09, 22:36

Grønhagen gå av??? Er du stokk tett, din forbanna hodeløse fa... Dersom du ikke har peiling på fotball, så holder du i stedet kjeft Gardarson! Kjenner det bruser i blodet mitt når jeg leser kommentarene dine samt flere her.

FFK leverer årsbeste i første omgang selv med store endringer innad i laget. Hva vil du Grønhagen skal gjøre?? Hvilke andre spillere skulle spilt, hva skulle vært gjort som var så jævlig annerledes??

Du må være totalt historieløs!! Knut Torbjørn Eggen, Bjarne Rønning, Alf Gustavsen, Glenn Rostad var menn som var totalt irasjonelle i tankegangen under kampens gang - kan ikke se at Grønhagen er dette. Forklar i såfall!!

Forøvrig, la meg ALDRI se Tom Nordlie i klubben. Trenger ikke klovner som bare lager bråk. Han får holde seg til småklubber som mangler oppmerksomhet.

 

---------------------------

Pontus


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 22:38
Endret: 21 mai 09, 22:40
Endret av: FFK pra sempre

Min kritikk av Grønis går på hva han gjorde i vinter. Han fikk aldri spilt inn trygghet i 11'eren, med masse bytter i hver eneste kamp, og tydligvis var mer opptatt av det fysiske en samspill.
Når vi kjenner historien hans, som ligner mye på Nordlies faktisk, med gode prestasjoner i starten får man jo blod på tann.
Men han får ikke sparken, fra ledelsen ble han fredet med bråket i vinter. Ellers taper jo Henriksen ansikt så det synger.

Edit: å dømme en trener etter hville bytter han gjør blir veldig forenklet spør du meg


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 22:48

Opprinnelig postet av Gardarson

Et lag trenger en trener som tar ansvar og klarer å gi litt energi til laget sitt!

Se på Jonevret i Molde! Han var fly forbanna på 1-0 og skrek for å få spillerne til å holde på ledelsen! Etter kampen er han forbanna og gir sikkert spillerne den dosen med kjeft de fortjener! På det området der er Grønhagen tafatt!

Når man i tillegg vet at en del av spillerne har vært kritisk til og misfornøyd med svensken en god stund, så er det bare en ting å gjøre.....Det bør gjøres nå, før det er forsent!

...og det hjalp jo skikkelig. Det vil sikkert også hjelpe han til å bli ordentlig populær blant spillerne. Hvordan i all verden ser den ideelle treneren ut i ditt hode? En skikkelig tyrann med pisk og lærstøvler. Ikke alle fotballspillere er nødvendigvis masochister.

 

---------------------------

dommær a' dommær!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 22:53

Så vidt jeg vet er det ingen her som har sett Grønis i garderoben, men hvis han ikke tør å spille på hele følelesesregisteret med å være både glad og forbanna, er han ikke mye til leder. Hvor mye spillerene får meg seg fra sidelinja er jeg usikker på.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 21 mai 09, 22:58
Endret: 21 mai 09, 22:58
Endret av: Ramp

For det første: For en horribel tittel på tråden, du sier jo at Grönis har gått av noe han ikke har.

For det andre: La Grönis få fyken, fått i deg noe rart eller? Han ledet oss til seriesølv i fjor, og nå synes jeg virkelig at vi burde gå foran i TL å gi treneren tid, og ikke skrike etter noe nytt med en gang det butter litt i mot...

Lurer på om folk er blitt altfor bortskjemte etter fjorårssesongen...

 

edit: skrivefeil

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 09, 23:02

Bra tråd!!!!! Helt enig med trådstarter her!! Sånn brann f.eks har holdt på i alle år og det skaper jo resultater, gode resultater, år etter år etter år...

okay, svakt forsøk på ironi fra min side....

 

Til trådstarter og alle andre medgangs supportere: Skjerp dere, og om dere ikke klarer, spre møkka inlegga deres i et annet forum. Detta blir for dumt og det bør dere skjønne!!!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mai 09, 23:04

Send grønis tilbake til sverige!!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 21 mai 09, 23:22

Enkelte her burde seriøst gå i seg selv, det får da være grenser for dårlig tålmodighet! Denne historieløse kortenktheten ville ha ført til en ny trener hver 10'ende kamp!!! Gi nå Grönis mer enn 10 kamper før han blir slakta her! Vi fikk jo sølv i fjor, for svarte! Helt tydelig at enkelte har blitt altfor høye på pæra etter fjorårsesongen! 

Tenk om United hadde sparka Ferguson etter 1989 sesongen, hadde United vært der de er i dag om så hadde skjedd? 

Vet det er et teit eksempel, men det må da gå ann å spille noen dårlige kamper før man krever trenerns hode på et fat. 

 

 

---------------------------

Alltid FFK!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 23:24

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av HotDream
Var det samme ifjor med byttene. Da ble han genierklært av mange her inne. Medgang er tydligvis lettere å bære for deg og en del andre ja... Bombe.

I fjor gjorde han gode bytter, og fikk ros. I dag gjorde han helt uforståelige bytter, og får kritikk. At man har fått ros i fortiden fratar man da ikke muligheten for å få ris i nåtiden? Synes du lirer av deg mye tullball i dag, HotDream...

Ja, du får fortelle meg når han skulle byttet da, og med hvem? Vi lå under 1-2 etter 48 min, skulle vi byttet da? Eller kanskje på 1-3 som kom etter 58 min? Vi gikk opp til 2-3 etter 74 min og det ble liv i kampen igjen. Da var det vel ikke så mange som skrek på flere bytter, eller? Men så kom jo 2-4 ni minutter før slutt (12 med tidstillegget) og da var jo Grønhagen en idiot som ikke byttet før og med andre spillere, som f.eks. storscorer Everton?  "Storscorer" Tegstrøm kom jo innpå, og lagets toppscorer Ramberg... Kasey kom jo inn da, var kanskje ikke beste byttet, men Borges var sliten... Som sagt, de er lett å være etterpåklok. Jeg har vel en følelse av at både du og andre "eksperter" kan være lykkelige over at dere ikke har noe som helst med laguttak og bytter underveis å gjøre. Lettere å ha alle svar klare når kampen er over og dere står med fasit i hånd. I fjor hadde vi flyt og det var noen heldige bytter (også noen heldige seiere), men de fleste kom sent, og aldri når vi hadde sluppet inn 4 mål på en halv omgang.  

Når det gjelder tullball, så får du mene hva du vil om det. Jeg skal ihvertfall ikke kalle det du skriver for tullball. Såpass respekt har jeg for andres meninger. Det burde du også ha... 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 23:26

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske

Henning Berg.

Jaaaa, gigantisk suksess i LillestrømLaughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 09, 23:33

åge hareide

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 23:34

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske

Henning Berg.

Jaaaa, gigantisk suksess i LillestrømLaughing

Han ville ha et realistisk valg, så jeg gav ham ett. Hvis han underpresterer i Lillestrøm for tida, så er det kanskje realistisk å hente ham? Wink

Jeg ønsker en hovedtrener som verdsetter talentutvikling til klubben. Berg har i det minste vist at han tør satse ungt, og det har jeg sansen for. Gir LSK ham tid, så tror jeg han kommer til å bli en stor suksess. Jeg har trua!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 09, 23:34

Sparke neste trener etter 10 kamper også da... klarer å få inn 3 trenere i løpet av sesongen da...

 

Henning berg gjør jo virkelig sakene sine bra i lsk, fikk jo første seier idag... da henter vi han og sender grønnis hjem... jaggu

 

 

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 mai 09, 23:39
Endret: 21 mai 09, 23:39
Endret av: Shadar

Jeg synes navnet på denne tråden er i overkant missledende og potensielt unødvendig provokativ.

Brød & sirkus..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 09, 23:42

Leeds betalte vel en periode lønn til 4 managere samtidig. Med nivå til enkelte her inne vil vel FFK fort havne i samme situasjon. Sølv ifjor. Trynet til Opdal, eller skade på Solli gjorde kanskje at vi ikke fikk 3 poeng idag. Vi har vært uheldig med skader, og hatt fler maginer mot oss enn med oss så langt. 2 poeng opp til 6 plass..... Patetisk tråd..


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 23:47
Endret: 21 mai 09, 23:51
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av Holters

Han ville ha et realistisk valg, så jeg gav ham ett. Hvis han underpresterer i Lillestrøm for tida, så er det kanskje realistisk å hente ham? Wink

Jeg ønsker en hovedtrener som verdsetter talentutvikling til klubben. Berg har i det minste vist at han tør satse ungt, og det har jeg sansen for. Gir LSK ham tid, så tror jeg han kommer til å bli en stor suksess. Jeg har trua!

Ja talentutvikling er viktig. Vi er kanskje ikke så gode på det, men vi bruker mange unge spillere nå. Både i startelver og på benk. Bedring på området blir nok uansett presset fram av økonomiske årsaker. Berg eller ikke...

Edit: Trådens navn er bare tull og bør endres til noe som har hold i virkeligheten. Eller så kan den kanskje flyttes til kategorien "Åpent forum" siden navnet er ren løgn, eller til "kategori" Papirkurven Laughing


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 23:59

Hehe, ikke uventet er det som alltid mange som mener at en trener aldri har noe skyld når nor går galt, men at det er hans fortjeneste når noe går bra! 

MIN frustrasjon går ikke kun på det som skjedde idag, bare en bitteliten del!

- Grønhagen er ræva på å bruke unge spillere! Se på Elvestad, se på Trulsen, Dominic før han fikk sjansen idag +++
Det går hvertfall an å slippe til ungutta litt innimellom, og særlig når ikke de andre presterer. Så mange sjanser Kasey fikk før han ble benka, så kan det ikke være kult å være ung lokal spiller uten å få sjansen? Samme med spissene.

- Treningene har ifølge mange av spillerne vært altfor ensformig og for lite spill med ball, dette er ikke bare "rykter"

- Enkelte spillere har altfor mange "wildcards"! Merkelig hvor fort man glemmer, er ikke mange dagene siden det var et hylekor fordi Kasey alltid fikk starte.... Han er ikke det eneste eksemplet på dette! Ramberg har til tider også fått altfor mange sjanser når han er i elendig form.

- Bytter under kampene er ganske viktig enten man leder eller ligger under. JEG synes ofte svensken er altfor treg til å bytte, han skal gjerne la det gå 70 minutter, Det er ikke lett for noen å komme inn og dominere en kamp på 10-15 minutter.

- Innsats under kamper: Jeg er sikker på at en trener har en viss innflytelse under kamper. Med mindre Grønhagen har telepatiske evner er det ikke mye han får formidlet der han stort sett sitter trygt plassert inni boksen! Jeg savner engasjement både før, særlig under og etter kamp!

- Den elendige 4-4-1-1 formasjonen med spillere som ikke hører hjemme i slike formasjoner! Når ble Everton en type som kan spille ensom spiss? Når ble Ramberg hengende spiss?

Du som lurte på når han burde bytta idag, JEG mener han hvertfall skulle bytta med en gang på 3-1! Om ikke annet for å vise at her er man ikke sikker på å spille om man ikke presterer! Ja, vi ledet etter første omgang, ja vi spilte en god omgang, men det er da man får se hva som bor i laget og trenern! Han må fortelle gutta at nå må vi gå skjerpa ut og ri unna den stormen Brann garantert vil komme med. Det gjorde dem langt ifra idag.

Hvor hadde Tarik vært idag hadde det ikke vært for at Eggen lot han få sjanse etter sjanse. Ser mange likheter med Everton og da hjelper det ikke om man brått er helt ute i kulda. Jeg er sikker på at han og Gardar kan bli et meget godt spisspar, men da må de jo få spille sammen mer enn 20 minutter!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 mai 09, 00:05

Berg startet vel med en norsk tenåring idag. Innleide Nordtvedt eller hva han heter fra Arsenal. Ett par av utlendingene vet jeg ikke alderen på, ellers ingen fra egen stall. Berg har nærmest vært tvunget til å bruke dem ungguttene han har gjort hitill pga skader spesielt i forsvaret. Tipper FFK i kampene fremover vil ha fler i startoppstillingen u 21 enn LSK.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 09, 00:12

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Berg startet vel med en norsk tenåring idag. Innleide Nordtvedt eller hva han heter fra Arsenal. Ett par av utlendingene vet jeg ikke alderen på, ellers ingen fra egen stall. Berg har nærmest vært tvunget til å bruke dem ungguttene han har gjort hitill pga skader spesielt i forsvaret. Tipper FFK i kampene fremover vil ha fler i startoppstillingen u 21 enn LSK.

LSK har ikke hatt noen tradisjon for å satse på unggutter og/eller talentutvikling. Det tar tid å vende om en ukultur og bygge opp en ny, men Berg/Bjarmann har tatt grep. Floskelen "Rom ble ikke bygget på en dag" holder vann i denne sammenheng.

Fredrikstad har mye, mye forbedringspotensial på dette området. Dette vet alle som følger klubben med litt innsikt, og det er de enige om innad i FFK også.

Når man i tillegg vet at FFK selge spillere hvert eneste år for at økonomien skal gå rundt, så må man satse på talentutvikling - både lokale og innhentede talenter. Det et dét folk ennå ikke har forstått utad.

Økonomien er katastrofal!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3