Husk meg
Brukernavn
Passord

Imponert over Molde-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 mai 09, 16:53

Etter å ha sett de fleste kampene til Molde denne sesongen så må jeg si meg imponert over spillet de viser. Både Thioune, Berg Hestad og Hoseth er flike til å vri spillet og slår gode crossere mot Diouf-gutta (som er flinke til å ta i mot og sette fart).

Jeg har ikke sett noen som har vært bedre enn Thioune, som kom fra Sarpsborg, denne sesongen. Han er rett og slett dritgod! Det er så fristende å være etterpåklok å spørre seg; hvorfor kjøpte ikke FFK han?

Molde har i snitt skapt 10 - 12 målsjanser på hjemmebane denne sesongen. Imponerende. Det er gøy å se bra fotball, så det er litt vanskelig å "hate" Molde i år :) Til og med Hoseth er ikke den klysa vi er vant med at han er lengre (enn så lenge).


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 mai 09, 17:27

Hoseth har vel knapt spilt i år?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 mai 09, 21:15

Vært fast på laget etter at Thomas Holm ble skadet. Dvs 4-5 kamper vil jeg tro?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 aug 09, 11:30

Med en usunn stor posjon etterpåklokskap så blir jeg stadig mer irritert over at ikke FFK hentet Thioune fra Sarpsborg før Molde. Denne spilleren er TL desidert beste spiller og helt vanvittig morsom å se på, selv i Molde-drakt. Bra fotball er bra fotball uavhengig av lag. Denne spilleren har nesten fått meg til å begynne å like Molde litt, og det sier ikke lite. Molde spilte herlig angrepsfotball i går mot RBK og er virkelig bortskjemte med så gode og raske vinger kombinert med så mange gode pasningsleggere.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 10 aug 09, 11:39

Man vet jo ikke om han hadde fungert like godt i FFK. Det at han spiller sammen med 2 landsmenn gjør nok at han har tilpasset seg raskere, og at han raskt har glidd inn både på og utenfor banen. Dessuten har FFK bra med godt betalte midtbanespillere. Det handler litt om timing også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 10 aug 09, 12:49

Hadde FFK henta Thioune, da hadde vi ikke sett noe til Borges.

Borges > Thioune


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 10 aug 09, 12:51

Mulig jeg tar feil her, men prøver allikevel. Thioune var vel utplassert i Særp for å utvikle seg av nettopp Molde. Eller?

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 aug 09, 12:55

Opprinnelig postet av Memyselfandi

Mulig jeg tar feil her, men prøver allikevel. Thioune var vel utplassert i Særp for å utvikle seg av nettopp Molde. Eller?

Nei, men han var en av senegaleserne de hadde på prøvespill (?) eller i kikkerten tilbake i tid, men valgte å ikke hente (?), og har hatt i kikkerten siden. Husker ikke eksakt hvordan det var, men Thioune var Sarpsborgs eiendom.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 aug 09, 20:26

Opprinnelig postet av thorsen

Hadde FFK henta Thioune, da hadde vi ikke sett noe til Borges.

Borges > Thioune

Det er mulig det er noe i det du sier der. Det hadde jeg ikke tenkt på.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 aug 09, 18:29

Glimrenende Vg overskrift:Laughing

Molde Makhtar å beholde Thiouné



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3