Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunelivet er rene sorgen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 29 mai 09, 11:52

Det er vel ikke helt sant at ph er en saga blott, som Rune Haugen sier. Bare fordi ffk gjør det dårlig om dagen, betyr det ikke at plankehaugen skal gjøre det dårlig! Det er nå vi skal støtte guttane.

Forige hjemmekamp var det kjempetrøkk og stemning i første omgang. Resultatene spillemessig sviktet i andreomgang og deforfor ble det en del dårligere stemning.

Jeg vil at vi skal tenke positivt nå! Vi hadde veldig bra trøkk mot Brann, og nå håper jeg på det samme og kanskje enda bedre mot Start. Møt opp på stadion og vær positiv, da blir det som oftetst moro:-)

---------------------------

Tro til vårt lag!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 mai 09, 17:41

Å skryte av dagens PH er bare tull. PH har en nedadgående formkurve, og det ser visst ut som det fortsetter også.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 mai 09, 17:58

Ja, det er bare tull å skryte av PH hvis de gjør noe positivt. Første omgang mot Brann var noe av det bedre i år, og kan man ikke da se noe positivt i det og prøve å fortsette i samme spor?

Nei, ikke for surpompen Haugen som klarer å se det negative i alt mulig mellom himmel og jord. Hadde alle i Plankehaugen vært slik hadde jeg rømt stadion for lenge siden.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 18:57

Tribunelivet blir hvertall ikke bedre av å være negativt til alt. Det skaper vel bare konflikter og bedrer hvertfall ikke stemningen

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mai 09, 19:56

Det var det som ble tatt opp på møte også. Der fikk vi beskjed om og bli mere posetive til ting og slutte og henge oss opp i det negativtive

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 29 mai 09, 20:46

Noen som var i Drøbak i går? Ca 100 Fredrikstadsupportere tilstede, men stort mer enn tilstede var de ikke heller. Satt under kampen og sto i pausa, mentalitet! På tross av gjentatte forsøk på å få dem til å reise seg gjennom sangen "Reis opp viss du er fredrikstad" og "sitt ned visst du er Drøbak/Frogn".

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 21:45
Endret: 29 mai 09, 22:19
Endret av: schpa84

Skulle dit hvis det ble satt opp busser, men de ble jo avlyst. Har ikke bil, derfor ble det vanskelig siden jeg hadde en eksamen i dag. Hvor mange var det som sang og prøvde å få opp stemninga da?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 mai 09, 22:02

Vi var vel 7-8 stk på hjørnet.
Pluss et par engasjerte rett ved siden av....

Pluss en og annen under kampen

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 22:22

Det blir nok bedre på Start-kampen siden det er seriekamp. Håper alle er villige til å bidra ekstra for FFK nå! De trenger det absolutt mest nå som vi sliterWink

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 29 mai 09, 23:06

Hadde også eksamen i dag, men til tross for det, skulle jeg egentlig til Drøbak med buss, men det ble jo avlyst. Hadde heller ingen muligheter for å kjøre, derfor ble det radio fr.stad på meg.

Er veldig positiv til mandagens kamp! Sånn som det var i første omgangen mot Brann gir oss innspirasjon håper jeg. Har tro på at vi kan skape trøkk og stemning! Det er jo nå det er viktlig å støtte guttane:-)

---------------------------

Tro til vårt lag!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 30 mai 09, 02:12

Opprinnelig postet av danan

Noen som var i Drøbak i går? Ca 100 Fredrikstadsupportere tilstede, men stort mer enn tilstede var de ikke heller. Satt under kampen og sto i pausa, mentalitet! På tross av gjentatte forsøk på å få dem til å reise seg gjennom sangen "Reis opp viss du er fredrikstad" og "sitt ned visst du er Drøbak/Frogn".



Med andre ord, takk for hjelpen Plankehaugen!

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 04 jun 09, 22:36

Var ihvertfall bra mot Start

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24