Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballbråk med Brigade RødHvit

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 mai 09, 21:02

Kan jeg garantere deg at han ikke var.. de gutta som slåss er ikke beavers gutter. Jeg var ikke eller så ikke noe casuals oppgjør. Men håpløs oppføresel av uansett hvilket lag man heier på og slåss. dette har ingen ting me fotball og gjøre. 


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 16 mai 09, 21:18

Opprinnelig postet av ffkmufc

Rart ingen fra BRH skriver i denna tråden... De veit jo hva som har skjedd. Kanskje oppklare det litt her, hvis de ikke var med på det...?

Først må de slippe ut fra kjelleren på politihuset i Oslo, og så må de komme seg hjem. Så det tar vel tid før de kommenterer denne tråden, OM de i det hele tatt gidder ta seg bryet.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 mai 09, 21:32

...og de fra BRH som ikke var innblandet er nok ute og har det gøy (på en positiv måte). Er tross alt 16. mai i kveld

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 16 mai 09, 21:38

Gjenkjente minst en garantert som BRH'er.. Håper den gruppa nåblir knust en gang for alle...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 mai 09, 21:50

Opprinnelig postet av Markus

Tror vel de vil være mest interessert i å tie denne ihjel... Sjekk videoen på VG... Lukter ikke mye selvforsvar nei.. Lukter ren skjær idioti... Håper virkelig navna kommer fram og at FFK bannlyser de for alltid.. Slike elementer skal bort..

 

Haha.. Så ut som et barnehage-slagsmål jo!! *Bitchslap +kungfu-spark*

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 mai 09, 22:10

Titta litt på bildene fra Vg nett. Kjenner ingen av dem og vet ikke hvem som er venn. Men det er en høy aktiv kar der som går i bakken der. Han kan også sees på andre bilder blødende. Er han fra isko boys?


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 mai 09, 22:29

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Opprinnelig postet av Ramp

edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543301 her har det gått hardt for seg, for en jævla taper som kastet, kunne jo ha drept den stakkars ungen

Står jo her at Isko-gutta startet det hele. Selvforsvar sier jeg.

Ja det er vel en LITEN overdrivelse å ta den tonen.

Av og til så savner jeg gapestokken og steiningen   

Dette går virkelig ikke an

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 mai 09, 23:09

Merkelig at isko slaskene visste hvor at de taperne satt
Det er jo bare ett hundretalls uteserveringer i Oslo

Men jeg er ikke for denne gapestokken uansett, det er kun politi med påtalemyndighet som skal ha makt til å dømme folk.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 16 mai 09, 23:10

Er det mulig å få stabla så mange barnslige, uintelligente, amøbete testosteronoppblåste drittfolk inn i et lite miljø?

BRH skal ha for å ha oppført seg godt i det siste og laga litt liv på stadion, men hvis dette er store deler av dem, kan døm se til å pelle seg til helvete langt vekk fra stadion de nærmeste åra...

Sånne folk trenger vi virkelig ikke inn i fotballen, som samtidig skader Fredrikstads gode navn og rykte. Fatter ikke hvordan folk kan blande inn vold med fotball. Når man må ha fotball som en unnskyldning for å få ut behovet for primitiv drittsekk-oppførsel, har du et større problem...

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 mai 09, 00:59

Stemmer for at de innfører samme straffer som i england nå. Altså forbud mot å komme på alle stadioner i hele norge. Det betyr altså meldeplikt på politistadion ved kampstart resten av livet. Kanskje disse snørrvalpene da skjønner litt selv om jeg tviler at de skjønner, men da er vi nok kanskje kvitt de


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 09, 01:04

håper at FFK og VIF tar tak i dette og får dem gutta som var med på det der utestengt fra norsk fotball leeeeeeeenge!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 mai 09, 01:20

Hvorfor sladder VG bildet av FFK supporterne som sitter på kafèn? Uansett er det hvertfall to av disse som er med i BRH! Synes det var veldig få fra BRH på stadion idag også, kanskje ikke rart om halve gjengen satt på stasjon....

Var tydelig at politiet lette etter noen etter kampen også, så de hadde sikkert bilder de gikk utifra...


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 17 mai 09, 01:37

Er dere sikre på at der er BRH det er snakk om her? Hvis det er det, er det jo veldig synd, for de har gjort bare positive ting den siste tiden!

 

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 17 mai 09, 02:16

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Er dere sikre på at der er BRH det er snakk om her? Hvis det er det, er det jo veldig synd, for de har gjort bare positive ting den siste tiden!

 

 

Kan jo ikke være helt sikker, og de har heller ikke fått uttalt seg enda, som du sier har det vært mye positivt rundt dem i det siste, og om det er dem er det trist.

Men om man sitter å lurer på om det er dem eller ikke,  så kan man jo stille seg spørsmålet om hvor mange grupper med fotballsupportere fra Fredrikstad det finnes som kler seg i merkeklær...

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 17 mai 09, 02:41

Sant, men hadde det vært dem, hadde de ikke vært å sett på Ullevål en time etter slåsskampen. Så det er hvertfall sikkert at de som var på ullevål og sang (rundt 20-30?) var hvertfall ikke involvert. Disse er det hvertfall ikke vits å peke ut som noen slåsskjemper i dette tilfellet hvertfall. Siden hadde de vært å sloss kl 15.00 hadde de hvertfall ikke vært på kamp en time etter. Politi tok jo endel i varetekt også.

Det er jo forsåvidt positivt da:-)

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 17 mai 09, 03:29
Endret: 17 mai 09, 03:31
Endret av: hedvalen

må bare avkrefte en ting ,, hvordan i alle dager har tv 2, og andre det fra at det var red beavers som sloss? hvilken grunnlag har de til å skrive at det var ishockey supportere blandt slosskjempene?  de fleste som kjenner noen fra beavers, å var på kampen så da at vi var sammen med plankehaugen i teltet ved stortinget ..........

 

å en ting Ziggy Stardust , det var et hjævlig dårlig kamuflert navn du hinta til.... å nei han var nok i teltet sammen med plankehaugen han å sammen med resten fra red beavers..  men jeg syns du skulle tatt deg bryet vært å stått frem med eget navn når du henger ut andre sitt.. spesielt når du henger ut folk på nada grunnlag...

 forøvrig så vet jeg faktisk like lite som alle andre om denne slosskampen...

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 mai 09, 03:45

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6612475

 

Noen som i det hele tatt har prøvd å sette seg litt inn i saken før man roper etter blod??

Denne artikkelen fra NRK sier vel litt om skyld/uskyld.. En servitør beskriver de to fraksjonene og opptrinnet på denne måten:

Fredrikstad fansen satt rolig å spiste og drakk øl på Oskar Braaten. Plutselig kommer Vålerenga fansen løpende og kaster stoler og bord og begynner å sloss, forteller en servitør på vertshuset."

Men kjenner jeg mange "skribentene" her inne rett, er nok dette hylekoret på langt nær over - klart vann på mølla må utnyttes :/

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 mai 09, 07:00

Opprinnelig postet av Biscuitman88

Denne artikkelen fra NRK sier vel litt om skyld/uskyld.. En servitør beskriver de to fraksjonene og opptrinnet på denne måten:

Fredrikstad fansen satt rolig å spiste og drakk øl på Oskar Braaten. Plutselig kommer Vålerenga fansen løpende og kaster stoler og bord og begynner å sloss, forteller en servitør på vertshuset."

Det artiklen fra NRK sier noe om, er hvem som startet. For verden er ikke verre skrudd sammen enn at man kan la være å sloss. Det er faktisk mulig. Man kan springe. Man kan la vær å slå igjen. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 mai 09, 07:37

Noen bekjente som reiste med VIF-bussen fra Særp forlate at de traff FFK-busser på vekta. En av VIF-supporterne pleier å være med Isko-boys. Men ikke denne gangen. Da Red Beavers-bussen kommer treffer han likesinnede som han prater koselig med. Inne i bussen sitter det en gjeng som ikke kommer ut og som de kaller Fredrikstad Fighting Club. Da bussen dara fra vekta er Isko-fyren på telefon til gutta i Oslo. Så dette var nok avtaltspill - som vanlig.

Veldig trist at vi nå har fått sånn søppel knytta opp til FFK. Hvis disse folka er så glad i å slåss. Kan de ikke kalle seg slåssklubb og møtes for å slåss uten å blande fotball opp i det?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:32

Opprinnelig postet av Markus

Tror vel de vil være mest interessert i å tie denne ihjel... Sjekk videoen på VG... Lukter ikke mye selvforsvar nei.. Lukter ren skjær idioti... Håper virkelig navna kommer fram og at FFK bannlyser de for alltid.. Slike elementer skal bort..

Ha ha. For en gjeng med IQfrosker. Ååååå så pent kledde Ååååååååååååå så lure. For en gjeng med feiginger. Omtrent ingen som tør å gå på noen mann mot mann.

Er det slik det bruker å foregå når ullhuene avtaler å møtes? He he, det er noe av det mest patetiske jeg har sett. Ingen av dem hadde skremt meg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24