Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp FFK - Brann 21 mai

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 mai 09, 21:35

Se ikke bort ifra det. Nå trenger vi deg mer enn noensinne. Laughing


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 18 mai 09, 12:37

Ønsker følgende lag:

Staw

Askar - Martinsen - Gerrbrand - Thomassen

Kvisvik - Borges - Gashi - Barsom

Gardar - Everton

* PAC vrakes til fordel for Askar på høyrebacken. Kunne ha flyttet Kvisvik ut på benken og Askar opp som kant, men jeg synes at Kvisvik har vært en av de beste på FFK den siste tiden, spesielt på hjemmebane. Han er ikke lenger en "byrde" defensivt, han tar løpene og jobber for laget og kan slå geniale pasninger som fører til mål.

* Gashi inn for Ramberg. Ramberg har vært god i det siste, men tror vi trenger enn løpsvillig Gashi mot Brann. Har ikke spilt fra start de siste to kampene (pga tre gule kort mot Tromsø riktignok) og er sikkert veldig interessert i å vise at han fortjener en plass på laget. Borges utfyller Gashi bedre enn Ramberg er jeg ganske sikker på.

* Everton og Gardar på topp. Everton har etter min mening storspilt, men mangler målene. Hvis han etter hvert får til avslutningene tror jeg han kan bli en av tippeligaens beste spillere. Fortjener sjansen på topp. Gardar viste mot Enga at formen nærmer seg.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 09, 12:43

meget bra lag.. Jeg håper virkelig detta slår til..  Støtter deg

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 mai 09, 13:02

Uansett blir det en fryktelig spennende kamp...greier vi å slå tilbake..?

---------------------------

You`ll never walk alone...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 mai 09, 13:27

Nå er det ihvertfall bekreftet at David Nielsen ikke spiller.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article139213.ece

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 18 mai 09, 19:20

Opprinnelig postet av Husgutt

Nå er det ihvertfall bekreftet at David Nielsen ikke spiller.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article139213.ece

Neimen det var jo synd! Betyr det at det er duket for Azar Karadas på stadion igjen? Får håpe han klarer å hisse på seg tribunen og spille like ræva som i fjor!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 18 mai 09, 22:13

Opprinnelig postet av Goffa

Ønsker følgende lag:

Staw

Askar - Martinsen - Gerrbrand - Thomassen

Kvisvik - Borges - Gashi - Barsom

Gardar - Everton

Helt enig i dette laget! Med en Dominic i bakhånd som jeg synes bør begynne å få litt spilletid!

Ellers er det godt supportere flest ikke hiver seg på hylekoret media setter igang for  å få satt ut Everton! Demokraten sin artikkel fra kampen er bare sørgelig å lese! 3 på Everton, men 4 på Ramberg? 

Dem presterer å skrive at Everton skusla bort en kjempesjanse i 1 minutt?! Den sjansen kom ut av godt og agressivt spill og var ikke stor fordi han kom helt ned til dødlinja, den som har skylda for at ikke det ble en større sjanse er Barsom som bare stopper opp på 11 metern istedet for å fullføre løpet, men blir det nevnt? Neida...

I likhet med at Raymond stopper opp foran 1-0 målet istedet for å sette inn en takling på Bojan. Hadde det vært Everton i noen av disse tilfellene kan jeg banne på at det hadde stått med store bokstaver!

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 mai 09, 22:32

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av Goffa

Ønsker følgende lag:

Staw

Askar - Martinsen - Gerrbrand - Thomassen

Kvisvik - Borges - Gashi - Barsom

Gardar - Everton

 

 

?! Den sjansen kom ut av godt og agressivt spill og var ikke stor fordi han kom helt ned til dødlinja, den som har skylda for at ikke det ble en større sjanse er Barsom som bare stopper opp på 11 metern istedet for å fullføre løpet, men blir det nevnt? Neida...

 

 

Barsom sto klar på 45 grader, nærmest med åpent mål, noe som er en skoleregel..


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 18 mai 09, 22:47

Uten å ødelegge kamptråden, så bør du se en gang til på den sjansen... Barsom løper helt feil og Everton kan ikke slå ut på Barsom som trekker ned mot Everton og delvis gjemmer seg bak en stopper.
Hadde Barsom derimot vært smart og løpt inn mellom stopperne som har ganske stor avstand, kunne Everton spilt ballen. Men hadde Barsom fullført løpet kunne han jo bare pirka ballen over streken.


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 19 mai 09, 09:09

Opprinnelig postet av Goffa

Ønsker følgende lag:

Staw

Askar - Martinsen - Gerrbrand - Thomassen

Kvisvik - Borges - Gashi - Barsom

Gardar - Everton

 

Jeg er enig med laguttaket her, men bør ikke Kvisvik få beholde venstrekanten? Eller er tanken her at han skal spille opp en litt raskere Askar, istedenfor Thomassen? Jeg syns samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen har vært bra så langt.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 19 mai 09, 09:24

Opprinnelig postet av marevan
 

Jeg er enig med laguttaket her, men bør ikke Kvisvik få beholde venstrekanten? Eller er tanken her at han skal spille opp en litt raskere Askar, istedenfor Thomassen? Jeg syns samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen har vært bra så langt.

For min del er det ikke så viktig om Kvisvik eller Barsom tar venstre- eller høyresiden. Tror det kommer til å fungere like bra uansett. Har en følelse av at hvis dette blir startoppstillingen kommer de til å bytte side innimllom sånn som Tarik og Kvisvik ofte gjorde under Eggens 4-3-3.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 19 mai 09, 09:33

Opprinnelig postet av Goffa

Opprinnelig postet av marevan
 

Jeg er enig med laguttaket her, men bør ikke Kvisvik få beholde venstrekanten? Eller er tanken her at han skal spille opp en litt raskere Askar, istedenfor Thomassen? Jeg syns samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen har vært bra så langt.

For min del er det ikke så viktig om Kvisvik eller Barsom tar venstre- eller høyresiden. Tror det kommer til å fungere like bra uansett. Har en følelse av at hvis dette blir startoppstillingen kommer de til å bytte side innimllom sånn som Tarik og Kvisvik ofte gjorde under Eggens 4-3-3.

Barsom kommer iallefall til å svinse og surre med ball inn mot midten, og ende opp med en håpløs langpasning, eller med en støttepasning til stopper etter å ha sumlet bort 3-4 pasningsalternativer, som vanlig.

Og, vi kommer også til å få se en del håpløse langskudd fra umulige vinkler, som går opp på tribunen...

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 mai 09, 09:51

Opprinnelig postet av Gardarson

Uten å ødelegge kamptråden, så bør du se en gang til på den sjansen... Barsom løper helt feil og Everton kan ikke slå ut på Barsom som trekker ned mot Everton og delvis gjemmer seg bak en stopper.
Hadde Barsom derimot vært smart og løpt inn mellom stopperne som har ganske stor avstand, kunne Everton spilt ballen. Men hadde Barsom fullført løpet kunne han jo bare pirka ballen over streken.

 Barsom forventer pasningen 1 sekund eller 2 tidligere da han stopper opp og er helt fri. Så skjer ikke, og da er det for seint å starte igjen. Har ikke sett situasjonen på nytt, men mener bestemt det var slik da jeg sjøl lurte på hvorfor han ikke stupa på mål. Mern reprisen visste noe annet, minns jeg....


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 19 mai 09, 22:40

Noen som gleder seg til kamp og er klare for å skape stemning?:-) Det er hvertfall jeg!

Mitt lag tid kampen:

                            Staw

Askar - Martinsen - Gerrbrand - Thomassen

      Kvisvik - Borges - Gashi - Barsom

                   Gardar - Everton

 

Noen som vet om Borges har kvaliteter som stopper?

---------------------------

Syng for fredrikstad!


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 19 mai 09, 23:32

 Jeg gleder meg helt villt til ny hjemmekamp og garantert 3 nye sinnsykt viktige poeng.           

Mitt forslag til start 11-er:   Formasjon  4- 3- 3.

                                                      Staw / kanskje er det Bråthen sin tur?

        Askar -           Martinsen -          Gerrbrand -           Thomassen

               

                       Gashi -              Wehrmann -         Borges                      

               

                         Kvisvik -            Everton -          Barsom

                                                    

        Synes dette virker som et spennende og sterkt FFK-lag                                                                      

Så lenge Wehrmann ennå er FFK spiller må han kunne bevise at han er god nok for laget.

 FFK er best tjent med å spille med sine beste spillerne. (Beste ihht hva trenerteamet mener).

---------------------------

theiv


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 20 mai 09, 09:17

Opprinnelig postet av thh

 Jeg gleder meg helt villt til ny hjemmekamp og garantert 3 nye sinnsykt viktige poeng.           

.....

Synes dette virker som et spennende og sterkt FFK-lag                                                                      

Så lenge Wehrmann ennå er FFK spiller må han kunne bevise at han er god nok for laget.

 FFK er best tjent med å spille med sine beste spillerne. (Beste ihht hva trenerteamet mener).

Enig med argumentasjonen, men ikke konklusjonen: Wehrmann trenger mer tid på benken. Selv uten han har grønis et luksusproblem, både Ramberg og Kvisvik er ofte gode på hjemmebane, og hvis vi forhåpentligvis spiller 4-4-2, så er det trangt om plassene. Mitt Forslag er å bruke Barsom som spiss, Gardar har dessverre vist at han har langt igjen til toppformen, virker treg og klønete. Vi trenger raske spillere offensivt.

                       Staw

Cwartek - Gerrbrand - Marthinsen - Thomassen

Askar - Ramberg - Borges - Kvisvik

      Everton   -  Barsom

 

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 mai 09, 18:14

Noen som vet noe mer om lagoppstillingen? Hvem spiller på topp? Hvordan blir den sentrale midtbanen seende ut?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 mai 09, 18:35

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 mai 09, 18:49
Endret: 20 mai 09, 18:52
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av freud

Staw

Cwartek - Gerrbrand - Marthinsen - Thomassen

Askar - Ramberg - Borges - Kvisvik

Everton - Barsom

Ganske enig i laget over, men jeg ser helst at vi benytter spisser på spissplasser, og Barsom på kant der han hører hjemme.

Håper på:

Staw

Askar - Gerrbrand - Martinsen - Wallace*

Barsom** - Borges - Gashi*** - Kvisvik**

Dominic/Gardar/Everton****

* Inn med Thomassen hvis Wallace ikke kan spille.

** Hipp som happ hvem av disse to som starter på hvilken kant. Grønis liker de motsatt, slik at de kan gå innover i banen og løse av skudd. Jeg derimot liker Kvisvik på venstre. Synes han er best der. Om begge starter, så må Askar ned på back.

*** Ramberg var svak i forrige kamp. Borges har litt dårlig aksjonsradius og er veldig treig, men er en god ballfordeler. Inn med Gashi.

** Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem som skal starte på topp. Tegan pleier å være ræva når han starter, og jeg har ikke den helt store trua. Everton gjør mye bra, men er vaksinert mot å score, og det store uromomentet rundt ham ser dessverre ut til å slå til. Med ham på banen må vi i så fall ha en målscorer ved hans side. Gardar er den eneste spissen med et visst målscorerpotensial, men hvordan er matchformen? Dominic på sin side fortjener sjansen snart, vi henta vel ikke en unggutt på fireårskontrakt for å aldri la ham prøve når spissene ikke scorer?

Vanskelig dette!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 mai 09, 18:59
Endret: 20 mai 09, 19:03
Endret av: Holters

Ser på f-b-tv at både Thomassen (trente ikke) og Barsom (trente) er litt forkjøla.

  1. Om Thomassen ikke kan spille, så må vel nesten Askar over på venstrebacken, og Czwartek inn på høyreback.
  2. Om Barsom ikke kan spille, så vil jeg ha Askar på høyrekant og Czwartek på backen.
  3. Om Thomassen & Barsom ikke kan, så blir det venstrebacken på Askar, Czwartek på høyrebacken og Ramberg høyre kant.

Ernte greit å sette opp én startellever til denne kampen. Wink

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3