Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Tromsø (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 08 mai 09, 14:25

Hvor var "alle" Plankehaugens medlemmer i går? Medgangssupportere? Eller er det bare jeg som synes det så glissent ut på Plankehaugenfeltet?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 09, 14:34

Det var nok det, men vær,tv og Torsdag er nok skylden i at det ble litt få tilskuere

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 08 mai 09, 15:33

Helt enig i at det er frustrerende å se Everton brenne sjanse på sjanse. MEN, jobben den gutten gjør foran der syns jeg er helt fasntastisk, målene vil komme, det er jeg hellig overbevist om. Kommentaren til Bengt Eriksen er helt korrekt her...bedre å være på rett sted å bomme, enn å aldri være på rett sted (eller noe i den duren)

Jeg tipper 2 mål for everton på Ullevål 16.mai :)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 mai 09, 16:02

Opprinnelig postet av Espen

Deilig kamp i går. Men jeg tror vi skal være glade for at Rush ikke fikk straffe i åpningen, eller at det ikke ble scoring på den påfølgende sjansen. Ville blitt et helt annet kampbilde med tidlig TIL-scoring. Der hadde vi rett og slett flaks. Men det skal jo gode lag ha!

 

Det var jo ikke i nærheten av straffe.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mai 09, 21:16

Forresten - På spillerbørsen er både Ramberg og Raio oppført med BB. SÅ god var ikke raio.. hehe.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 mai 09, 10:13

Intervju med Borges etter TIL-kampen i den costaricanske avis La Nacion:

Spansk versjon

Internettoversatt versjon

Det er noen lydklipp nede til høyre hvor Borges prater med avisen. Jeg skjønner ikke en pøkk spansk, men det er kanskje noen andre her som kan ha glede av det.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 mai 09, 13:06

Flott intervju med Borges i FB i dag også. Virker som en fantastisk hyggelig fyr. Har veldig trua på ham, det ser ut som han har det som skal til for å utvikle seg til å bli en god fotballspiller.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3