Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor kan man se kampene til FFK i Kristiansand?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 28 apr 09, 19:36

Jeg skal  desverre reise bort 21.05. Skal reise til Kristiansand på familietur. FFK har jo da Brann hjemme.

Lurer på om det finns en pub i Kristiansand som viser FFK sine kamper på storskjerm?

---------------------------

jorhan


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 apr 09, 20:01

Ville heller spurt på menigheden sitt forum enn her. Kan jo være en fotballpub der som kan avse en tv til deg..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 29 apr 09, 03:18
Endret: 29 apr 09, 03:36
Endret av: madcow

Det enkleste må vel nesten være det å kjøpe en rundebillett på vg.no og ta med seg laptopen bort dit.. da får du garantert med deg kampen =)

Er nok stor sannsynlighet for at kristiansand sine puber viser kampen til start på storskjerm den dagen forøvrig.. men kan jo hende du har flaks.ta kontakt med noen av pubene på listen du finner her... vet ikke hvor mange av disse som fortsatt eksisterer men om du ringer til noen av de og forhører deg litt så er du iallefall litt sikrere om ikke laptop og vg sin rundebillett frister. ;)

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 apr 09, 10:00

Ser ut til at Start har hjemmekamp den dagen. Det skulle da ikke være umulig å få Uptown til å vise den på en av skjermene. Sett mang en FFK-kamp der før. Bare vær tidlig ute å snakk med de i baren. De er veldig hyggelige. Billig pils er det der også. Men siden det er familietur så er vel ikke det som er viktigst.

---------------------------

Fredd


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 29 apr 09, 12:50

Takk takk folkens. Da har jeg noen alternativ hvertfall så får vi se hva det blir...

---------------------------

jorhan



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24