Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Aalesund (6. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 apr 09, 12:44

Forstår ikke helt hva han mener med det, for alle kampene blir vel analysert på video etterpå uansett.. merkelig..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 apr 09, 12:47

Opprinnelig postet av Husgutt

Forstår ikke helt hva han mener med det, for alle kampene blir vel analysert på video etterpå uansett.. merkelig..

Sant.. Kanskje blir en litt annen setting.. ikke vet jegTongue out  Kanskje han hadde ølbriller påCool

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 apr 09, 10:57

Ikke for å si meg uenig i at Vikingkampen var svak, men jeg synes generelt det er en overdreven iver etter å sette ut spillere etter bare en svak kamp her. I blant har laget en dårlig dag og da er det ikke enkelt for noen spillere å gnistre.

Dessuten følger jeg ikke helt den tanken at det å bli tatt ut på laget eller ikke utelukkende skal være en belønning eller straff for god og dårlig innsats i forrige kamp. Det må handle om hvordan man får både enkeltspillere og laget som helhet til å fungere best mulig. Man kan ikke bare sette ut hele laget fordi man har gjort en svak kamp. Som man tross alt vant.

Når Wehrman var svak i forrige kamp så må treneren vurdere hva som er den rette medisinen for å få ham til å spille bra igjen. Hvis treneren mener spilleren er sliten og trenger hvile så bør han hvile. Men det kan like godt være at det Wehrman trenger er mer kamptrening for å komme i godt slag, og i så fall ville det vel være uklokt å benke ham.

Personlig tror jeg Wehrman trenger mer kamptrening nå, ikke hvile. Han var mye skadet i fjor høst også, og ennå er vi tidlig i denne sesongen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 apr 09, 11:14

Wehrman har jo vært svak lenge... Bare ikke sååååå svak som mot viking.: nei, han trenger flis og det nå.. rett på benken med han!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 24 apr 09, 11:50

Skal vel ikke se bort fra at Wehrman får seg en liten tur på benken når Barsom er tilbake etter skaden. Det kunne han kanskje hatt godt av?

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 apr 09, 12:26

Håper han blir å finne på benken allerede søndag jeg da..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 apr 09, 16:49

Nå er det solgt 9000 billetter


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 apr 09, 17:42

Wallace sliter med en skade i følge Grønis.

Får vi se denne back-fireren på søndag?

Askar - Martinsen - Piiroja - Thomassen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 apr 09, 18:14

Ja, det er jo nødt til å bli denne backrekka da uten Pereira.

Men da har vi INGEN forsvarsspillere på benken, utrolig bra! Hva med denne Nergård på jr-laget? Går det an å ta med han i troppen? Ja, jeg vet at han ikke er registrert, men er mer nysgjerrig på kvaliteten.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 apr 09, 18:43

Ophaug, Gerrbrand, Shabani, Czwartek og Wallace er alle ute med skade. Det er smått utrolig....Vidar og Raio har klart seg bra, samme med Amin. Mer skeptisk til en Thomassen på vback. En sentral midtbanespiller som stort sett er ving eller back i FFK. Underprestert til nå i år, men forventer ikke så mye fra ham i de posisjonene uansett. Bør satses på sentralt etterhvert som vi får forsvarsspillere tilbake fra skade.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 apr 09, 19:21

Opprinnelig postet av bateman

Ophaug, Gerrbrand, Shabani, Czwartek og Wallace er alle ute med skade. Det er smått utrolig....Vidar og Raio har klart seg bra, samme med Amin. Mer skeptisk til en Thomassen på vback. En sentral midtbanespiller som stort sett er ving eller back i FFK. Underprestert til nå i år, men forventer ikke så mye fra ham i de posisjonene uansett. Bør satses på sentralt etterhvert som vi får forsvarsspillere tilbake fra skade.

 

Thommasen klarte seg bra som venstreback mot bl.a Lyn i fjor da...

---------------------------

Få igang spissene, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 apr 09, 19:43

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av bateman

. Mer skeptisk til en Thomassen på vback. En sentral midtbanespiller som stort sett er ving eller back i FFK. Underprestert til nå i år, men forventer ikke så mye fra ham i de posisjonene uansett. Bør satses på sentralt etterhvert som vi får forsvarsspillere tilbake fra skade.

 

Thommasen klarte seg bra som venstreback mot bl.a Lyn i fjor da...

 

Nå spiller vel Thomasen venstreback for u 21 landslaget, så helt håpløs er han ikke. Mot raske spanjoler der de spilte 1-1 var han meget bra.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 apr 09, 20:09

"Problemet" er ikke at Thomassen må spille venstreback, han er bedre der enn som kant.

Problemet er at ikke vi har backup noen steder i forsvarsrekka. Skulle en av dem bli skadet, klarer jeg ikke helt å se hva vi kan gjøre for noe lurt. Wehrman som stopper? Ramberg høyreback? Levon som høyreback? Elvestad som høyreback? Har vi noen venstrebente spillere unntatt Gardar lenger frem på banen? Jo, vi har selvsagt Kvisvik, men gud forby han på feks venstreback ved krise.

Jeg spør igjen, er det noen her som kan fortelle litt om forsvarsspillerne på jr-laget? Feks Krathe og Nergård. Kan de brukes på a-laget, eller faller de totalt igjennom mon tro?

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 apr 09, 20:14

Av juniorspillerne er det vel Jonas Becken og Marius Krathe som ville vært aktuelle. Likevel tror jeg det er ganske uaktuelt å hente de inn som reserver.

Ved eventuelle skader på søndag tipper jeg det må bli Hans Erik som eventuelt går ned på en backplass. Skulle vi få skade på stopperplass er det derimot mer usikkert..

Skadesituasjonen i FFK om dagen er ikke gunstig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 apr 09, 20:33

Opprinnelig postet av Lemmy

Skadesituasjonen i FFK om dagen er ikke gunstig.

Korttidslån av Jacob Hegre på Østsiden hadde seriøst vært det mest fornuftige. Soleklart den beste spilleren i distriktet som aldri har spilt høyere enn 2.divisjon.

Og ja, bare le dere. Wink

Og ja igjen, jeg er seriøs. Men ja, totalt urealistisk.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 apr 09, 20:36

Tror heller FFK bør satse på å hente talenter fra rundt om i Østfold. :) Denne Hegre har jeg forøvrig ikke noe kjennskap til.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 apr 09, 20:47

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror heller FFK bør satse på å hente talenter fra rundt om i Østfold. :) Denne Hegre har jeg forøvrig ikke noe kjennskap til.

Han er vel et av de største balltalentene i Østfold, men tida har flydd litt i fra han. Fyller tretti i år. Men har i alle år vært fornøyd med å spille i 2. og 3.divisjon for Selbak og Østsiden. Spiller nå midtstopper, men personlig mener jeg han er ennå bedre fremover på banen. Suveren teknikk.

Spør folk på min alder (1979), de vet nok godt hvem han er.

Men det er nå slik at noen velger å IKKE satse på fotballen, og det er egentlig jævli synd.

Stjel Thømt Jensen fra Moss, så sparer de noen lønnsutgifter.

Hva med Dardan Mehmeti fra Kvik? Korttidslån? Må vel kanskje la seg ordne? Vi må jo ha forsvarsspillere på benken.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 apr 09, 21:08

Hvorfor i all verden skal vi låne inn Mehmeti når vi har egne fremadstormende unggutter?

Er ikke mange månedene siden Mehmeti ikke ble funnet god nok til kontrakt med a-laget.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 apr 09, 21:21

Opprinnelig postet av solano2

Hvorfor i all verden skal vi låne inn Mehmeti når vi har egne fremadstormende unggutter?

Er ikke mange månedene siden Mehmeti ikke ble funnet god nok til kontrakt med a-laget.

Han er vel 20-21 og forhåpentligvis bedre enn de vi har på 16-19... ikke vet jeg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 apr 09, 21:26


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3