Husk meg
Brukernavn
Passord

Åpent brev til alle dere som ønsker mer "trøkk" på Stadion.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 mai 09, 23:34

Opprinnelig postet av Marie

Det blir et medlemsmøte i Plankehaugen tirsdag 19 mai kl på 1903 Supporterkafé hvor agendaen er "tribuneliv". Møt opp!


Bra tiltak! Håper at alle synserne her inne møter opp. Klokka når sa du? Hehe

Moderator: kan dere legge ut en liten nyhet om medlemsmøte når det nærmer seg?

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 05 mai 09, 23:35

er så rævva at alle møter er på tirsdag ass:)

Jobber hver gang! Prøve iherdig å bytte den jeg nå!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 06 mai 09, 11:40

Opprinnelig postet av danan

Opprinnelig postet av Marie

Det blir et medlemsmøte i Plankehaugen tirsdag 19 mai kl på 1903 Supporterkafé hvor agendaen er "tribuneliv". Møt opp!


Bra tiltak! Håper at alle synserne her inne møter opp. Klokka når sa du? Hehe

Moderator: kan dere legge ut en liten nyhet om medlemsmøte når det nærmer seg?

Sorry, er kl  18.00 Smile


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 mai 09, 12:29

Jeg er litt sent ute, men har ikke oppdaga tråden før nå:

Et flott innlegg fra A.Scheie, og jeg er helt enig!

Jeg satt akkurat og skrev på et svar til Sing&JumpFTW på "før kamp"-tråden om bortkampen mot VIF 16. mai. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle "forpeste" tråden med et svar, men jeg velger å legge det her. Jeg følte at vedkommende uttalte seg mer generelt enn spesifikt om den kampen, og mitt svar er også ment generelt. Det er også konstruktivt ment, sjøl om litt frustrasjon skinner igjennom:

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Det hadde blitt bra framover: Noen få hundre syngende supportere på en glissen stadion, og alle som vil se kampen sitter hjemme og ser på TV. Spørs nok om ikke det hadde blitt trasig etter et par kamper, gitt...

Det er i grunn som å si at det ikke er noe vits i å dra på konsert hvis en ikke vil stå helt framme foran scena og herje. Står en bak og hører og ser, så kunne en like gjerne sittet hjemme i sofaen og hørt på skiva, liksom?

(Nå står jeg riktignok ofte helt framme foran scena og herjer, men jeg skjønner meg også på dem som står rundt miksebordet hvor det som regel er best lyd).

Jeg drar på fotballkamp pga. flere ting: For å se laget jeg holder med i levende live (du får ingen større storskjerm enn det), for å få en annen opplevelse ("live") enn på en liten TV-skjerm med dustete kommentatorer, for å dele opplevelsen - gleder og frustrasjoner - med venner og medsupportere, for å bidra til at stadion fylles opp, og for å synge og heie når jeg føler for det og når det faller naturlig - for helhetsopplevelsen.

Dette kommer opp på forumet anslagsvis ca. én gang i fjortendeda'n. Kan ikke dere som på vil synge og hoppe i 2x45 rett og slett gjøre det, da, og være happy? Det er flott at dere synger og lager liv! Prøv gjerne å få folk med dere (spesielt istedenfor mot dere) - med smiger, oppmuntring, lokkemidler... Men la de som vil oppleve kampen på en annen måte (og som dessuten ikke står rundt dere på supporterfeltet) gjøre dét og være happy.

Får en kjeft og fornærmelser mot seg, så er det i hvert fall garantert at en ikke får noe lyst til å bidra. Det er vel sikkert det samme begge veier...

---------------------------

Hater hat!


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 12 mai 09, 13:02

Greit nok at dere vil se kampen live, men sett dere for all del ikke på vg nedre. Der skal det synges og heies for å hjelpe laget fram til seier.  Innlegget mitt var en oppfordring for alle de som sitter på øvre del, til å synge også.

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 12 mai 09, 13:24

Jeg skal sitte på VG nedre.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 12 mai 09, 13:35
Endret: 12 mai 09, 13:37
Endret av: lordofwhat

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Jeg skal sitte på VG nedre.

 

hahahaha!! Smile

trassalderen har kommet for fullt  Wink

---------------------------

jaddajadda


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 mai 09, 14:42

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Jeg skal sitte på VG nedre.

 

Sånn går det når man er høy.. du stanger vel i taket selv om du står på første rad ogsåCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 12 mai 09, 14:48

Har bare ikke lyst til å dø for klubben, selv om dette blandt supportere sees på som noe positivt. Og regner med at det blir plasser for oss som ikke kan hoppe og sprette og synge hele tiden ute på sidene.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24