Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Stabæk: 0 - 1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 apr 09, 20:55
Endret: 15 apr 09, 22:20
Endret av: FFK1903

FFK går på årets første tap.. hva syns dere? piiroja banens beste på stadion, mens Staw bled tv2s beste..

Vi gjorde en bra kamp.. men tapte desverre..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 apr 09, 20:59

Et forbanna surt tap! Yell

Hvor mange sjanser må Everton ha for å putte ballen i mål?? Minner så utrolig om Tarik før han slo til!!

Surt,surt,surt Frown

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 14 apr 09, 21:00
Endret: 14 apr 09, 21:09
Endret av: Stoni

Surt tap detta. Synes vi gjør en bra kamp men mangler det siste foran mål. Askar var positiv selv om han ble "litt" borte på backen. Staw og Piiroja som banens beste er greit nok.

 

Synd for Shabani synes han har spilt bra hittil i år.

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 apr 09, 21:02

 

Raio, Askar, Everton, Staw gode.....resten.......ikke bra nok... Wehrman bør sitte på benken neste kamp!!!

Mye lovende spill, men hvor er vår avslutter..mannen som skal putte

 

 

 

 

 

 

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 apr 09, 21:04

Skal ikke se bort ifra at Staw kommer på rundens lag.

Syns Thomassen gjorde det greit og, i tillegg til de overnevnte.
Blir spennende å se Celso fra start mot Viking :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 14 apr 09, 21:09

Dette var surt, vi hadde vertfall fortjent 1 poeng.....

Jaja ny kamp mot viking nye muligheter.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 apr 09, 21:12
Endret: 14 apr 09, 21:26
Endret av: Espen

Veldig skuffa over Kasey. Roter bort ballen, og bidrar lite framover. Ikke noen klippe hjemover heller. Og hva blir egentlig tilbake da? Gashi derimot gjør en god jobb. Løper enormt, og god ballkontroll. Askar fortsetter der han slapp fra forrige kamp - med å imponere. Virker svært lovende! Merkelig at Everton ikke klarer å score snart. I dag var han nærme. Han gjør jo så mye riktig før avslutningen. En giftig Everton hadde vært et sterkt våpen. Jeg velger å være optimist, og håpe på ketchupeffekten når han først finner nettmaskene.

Eneste trøsten i dag er at det ikke var Nannskog som scora for de blaa....


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 apr 09, 21:26

enig at Gashi også jobbet bra. Ser frem til Gerrbrand comeback....blir nervøs av Vidar M. Hva med Levon ???


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 apr 09, 21:30

Når det gjelder Levon,hvorfor hadde de så veldig mye fokus på han på benken?? Trodde de at det var Borges?? Cool

Og hvor var plankehaugen hen forresten?? Hørte jo nesten bare stabæksupporterene på tv`n!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 apr 09, 21:35

Jeg syns at Borges, dersom han er det talentet han liksom skal være skulle han fått kommet inn på hjemmebane. Hvis styrkene hans er ro og bra pasningsspill syns jeg det beskriver en spillertype vi sårt trengte i dag!                                 


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 14 apr 09, 21:42

Virker som jeg har et litt anneledes syn på kampen enn flere her, for jeg synes rett og slett vi var svært svake i dag. I forsvar var vi ok, og Staw spilte en god kamp. Men fra midtbanen og fremover var det kun tilfeldigheter som styrte hvordan spillet vårt var. Synes det er liten eller ingen offensiv samhandling, og hvorvidt vi skaper noe eller ikke styres av tilfeldigheter og flaks. Her har trenerteamet virkelig noe å jobbe med!

Dessuten stiller jeg spørsmålstegn ved byttene. Gardar hadde ingenting å gjøre på banen i dag så kamprusten han var. Dominic fikk for lite tid på banen til å kunne gjøre noe. 

Vi hadde faktisk grei kontroll før vi la om formasjonen. Etter dette gikk alt nedover føler nå jeg. Synes Aune avslørte litt mangel på taktisk kløkt i dag. Får håpe gutta får en bra treningsuke frem mot bortekampen mot Viking. 

---------------------------

Alltid FFK!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 apr 09, 21:44
Endret: 14 apr 09, 21:48
Endret av: oleberg

Opprinnelig postet av hasse33

enig at Gashi også jobbet bra. Ser frem til Gerrbrand comeback....blir nervøs av Vidar M. Hva med Levon ???

Herregud Vidar var jo konge. Hans beste kamp for FFK. Definitivt.

Ellers var Askar, Piiroja, Gashi, Thomassen og Everton bra.

Ramberg, Staw og Gaardar ok.

Dårlig var Wehrman, Wallace.

Veldig skuffet over benken også. Totalt fraværende i siste 30 minuttene. Hva med å sette inn på Borges eller Levon for å skape noe offensivt??? Neida, vi fortsetter med å la Wehrman ta dødballer vi... Jada. Veldig smart.

Mannen ser jo ut som et gamlehjem...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 apr 09, 21:49
Endret: 14 apr 09, 21:52
Endret av: hasse33

Var Vidar var konge i denne kampen ?? Surprised Massevis av feilpasninger, usikker i markeringene etc....Beklager jeg synes ikke Vidar gjorde noen god kamp i dag i likhet med 5- 6 andre.

Enig med dårlig taktisk vurdering fra benk....... men etterpåklokskapen er jo en også en god egenskap Cool


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 14 apr 09, 21:50

Skammelig enig JonFT.

 

Greit å spille fix fax faenskap, men å skyte ballen innenfor stengene virker å være helt jævla umulig.

Piiroja er god, resta kan bare ligge å grine på matta. Faen å forbanna eg e!

 

Måtte få det ut, beklager til de som sku bry seg


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 14 apr 09, 21:53
Endret: 14 apr 09, 21:55
Endret av: shaggy

Er faktisk enig med deg.. En ting er at hjemme SKAL det være tre poeng. Er vel av de få som ikke er imponert over Askar. 3 ganger skulle han på død og liv dra seg helt ut på kanten, med det resultatet at han rotet det bort til innkast. Eller innkonsekvent i mye. Skal få for innsatsen.

Syntes midtbanen var svak. Ser man bort fra forsvaret får kun Ramberg godkjent av meg..

Bare å hive utpå Borges med det samme. Har betalt ekstra for å få han hit før sommeren og da er det bare å kjøre han varm i kamp så fort som mulig. Gjør det neppe dårligere enn de som er der nå..

Faan så frustrerende..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Jayesno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 09
Innlegg: 14

Lagt til: 14 apr 09, 21:55

Nå er jeg mektig lei det feige spillet til FFK på hjemmebane. Når de middels intresserte blir hjemme istede for å troppe opp på stadion bør det lyse noen varsel lamper ass. Hvor er det blitt av gladfotballen FFK spillte på hjemmebane? Det svir ekstra med tap når en sitter igjen med en følelse av at man ikke prøvde godt nok.

Aune beviser at han er en amatør på benken. Hvor er byttene? Gashi og Wehrman, begge under pari.  

---------------------------

You can buy skill, but you can't buy enthusiasm!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 apr 09, 21:56

Syntes at de spilte bra idag, men sliter voldsomt med å score mål.

Håper vi ikke ser mer til han Afrikaneren. Han ser jo ut som en forvirret nysluppen fjert i en kurvstol.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 apr 09, 21:58

Opprinnelig postet av Tiger

Syntes at de spilte bra idag, men sliter voldsomt med å score mål.

Håper vi ikke ser mer til han Afrikaneren. Han ser jo ut som en forvirret nysluppen fjert i en kurvstol.

Hvem afrikaner? Dominic?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 apr 09, 22:00

Ja, jeg mente Dominic.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 14 apr 09, 22:03
Syns guttæne var merkelig tafatte så fort de nærmet seg Stabæk`s 16meter. Trenger en som scorer MÅL. Syns ellers at guttæne(-Wehrman) gjør en god jobb i dag. Piiroja= Konge i dag. Undecided

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24