Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadionevaluering Eliteserien 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 apr 09, 16:56

Norsk Supporterallianse (NSA) har foretatt en ny evaluering av kamparrangementene i vår øverste divisjon. Denne foregikk i plenum på NSAs supporterseminar siste helgen i februar. Direkte vitenskapelig er ikke undersøkelsen, men her er den usminkede sannhet fra bereiste supportere, fri til bruk for de ulike klubbene.

Fredrikstad møter liten forståelse for å ha krevd navn på alle supportere som kjøper billett. Vaktsjefen får karakteristikken «overivrig». Ellers står det bra til i plankebyen. Både billettsalg, toaletter og kiosk får toppkarakter

http://www.fotballsupporter.no//index.php?option=com_content&task=view&id=365&Itemid=1

Synes dere det er riktig å være så strenge mot bortesupporterne?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 apr 09, 17:54

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes dere det er riktig å være så strenge mot bortesupporterne?

Ja, selv om det ikke alltid hjelper. Noen idioter kommer jo uansett... De som vil på kamp følger våre regler eller blir hjemme. Vi er ikke avhengig av bortesupportere for å få folk på kampe.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 apr 09, 15:45

Jeg syns ikke det på generelt basis, men mot enkelte supportergrupper som Klanen og Kanarifansen tror jeg det lønner seg å være litt ekstra strenge...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 apr 09, 12:50

Enten må han være streng mot alle, eller ingen!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 11 apr 09, 21:36

Opprinnelig postet av Liraren

Enten må han være streng mot alle, eller ingen!

Helt enig. FFK må kjøre en lik linje for alle.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 13 apr 09, 15:48

Nei, det sier vel seg selv.

Går ann å bruke hodet litt også.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 apr 09, 17:54

Opprinnelig postet av MLarsen

Opprinnelig postet av Liraren

Enten må han være streng mot alle, eller ingen!

Helt enig. FFK må kjøre en lik linje for alle.

Jeg ser i og for seg ingen problemer med å kjøre forskjellig linje utifra tidligere/andres erfaringer med de aktuelle supportergruppene.


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 14 apr 09, 12:35

Opprinnelig postet av JipJap

Jeg ser i og for seg ingen problemer med å kjøre forskjellig linje utifra tidligere/andres erfaringer med de aktuelle supportergruppene.

Jeg vet at det må repareres seter på bortetribuna hver gang kanari og andre gruppering har vært der.

Kanskje det ikke er så dumt å notere navnene på alle som er der. Forsto det slik at klubben sender faktura på reparasjoner til respektive klubb..

Forskjellsbehandling er ikke lurt da, det provoserer til herping/slossing. Tror ikke BRH syns det var spes hyggelig å bli pekt ut som bråkmakere uten å ha gjort noe galt (?).

 

- Helge

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 15 apr 09, 15:09

Stabæksupporterne er ihvertfall ikke fornøyd med hvordan de ble mottatt:

http://www.stabaek.no/content/view/906/1/

Syns dette virker litt vel strengt mot en supportergruppe som ikke har så aller værst rykte

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 apr 09, 15:56

Jeg blir flau, snakk om å blitt hjernevaska av ultrashysteriet!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 16 apr 09, 10:18

Opprinnelig postet av Rey

Stabæksupporterne er ihvertfall ikke fornøyd med hvordan de ble mottatt:

http://www.stabaek.no/content/view/906/1/

Syns dette virker litt vel strengt mot en supportergruppe som ikke har så aller værst rykte

Er vakt på fotballkamp blitt en hobby for de som ønsker å misbruke makt?

Trodde de fleste med de ønskene var dørvakter på utesteder eller jobbet som parkeringsvakter.

 

Vi bør ha en klar linje som er fair mot alle, og ikke slippe inn folk som kommer for seint er latterlig.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 16 apr 09, 11:40

ss.no tar som vanlig kritikken et steg lenger enn de fleste. Svein Erik Waters blir vel ikke så fryktelig glad etter å ha lest denne saken... http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1429 

Ut fra beskrivelsen til Stabæk Support, virker imidlertid Waters & Co å være litt vel langt ute på jordet, med eller uten ponnier, når det gjelder overdrevent strengt vakthold. Det skal vel være litt trivelig å komme til Fredrikstad Stadion også? Fredrikstad-folk er jo generelt trivelige, og godt humør fungerer generelt godt når man vil ha folk til å trives. Svært få ting er så aggresjonsfremmende som sure, aggressive vakter når man kommer på bortebane. Man klarer seg ganske bra som vakt med normal folkeskikk, et smil eller tre og en viss evne til å bruke hue.

---------------------------

www.fredrikstadblogg.no



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3