Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Sandefjord - FFK 1-1

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 apr 09, 22:09

Opprinnelig postet av Lex

Den ballen var inne.. ffk ble snytt for seier... det må være noen som ser det...

Jeg har sett det igjen og igjen...den må ha vært inne...

Hvis du ønsker det hardt nok så kanskje den blir inne tilslutt. Hehe.

Ballen var IKKE inne. Det var heller ikke tilbakespill. Hvor skulle ellers SF-spilleren gjort av ballen?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 apr 09, 22:14

Opprinnelig postet av Plankekæll
Ballen var IKKE inne. Det var heller ikke tilbakespill. Hvor skulle ellers SF-spilleren gjort av ballen?

Så tilbakespill er greit dersom spilleren ikke har andre valg enn å sende den rett til keeper?


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 05 apr 09, 22:35

jeg lukter offside av den scoringa til sandefjord. mjelde må jo være involvert i den situasjonen, og er innenfor i det ballen blir flikket.

---------------------------

med ffk til champions league!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 apr 09, 22:46

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Plankekæll
Ballen var IKKE inne. Det var heller ikke tilbakespill. Hvor skulle ellers SF-spilleren gjort av ballen?

Så tilbakespill er greit dersom spilleren ikke har andre valg enn å sende den rett til keeper?

Nei, formulerte meg muligens dårlig. Skal det være tilbakespill, skal det være noe spilleren gjør bevisst. Han sparket ikke bevisst ballen tilbake til sin egen keeper. Han rensket kun unna en ball som var på vei inn i målet. Fornøyd? Wink


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 05 apr 09, 22:46

Selv om kanskje spilleren ikke hadde noe annet valg ved tilbakspillet, har jo keeperen ett valg om å ta den eller ei.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 apr 09, 22:48

Opprinnelig postet av knut

jeg lukter offside av den scoringa til sandefjord. mjelde må jo være involvert i den situasjonen, og er innenfor i det ballen blir flikket.

Skulle gjerne sett den på nytt ja, men det kan virke som det ikke var noen klar offside hvertfall. Rart ingen av de tusen reporterne nevnte offside som en mulighet på målet.

Angrep på keeper er det hvertfall ikke, kun en klønete keeper.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 05 apr 09, 22:57

En ting burde være sikkert etter denne kampen. Kvisik må være en hver banemesters mareritt. Han kommer til å slå rot på banen. FORFERDELIG!!!!Yell


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 apr 09, 23:22

Som vanlig var vi helt talentløse på tribunen i Sandefjord. Samme leksa hver eneste gang. Slutte med heisatur kanskje ?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 apr 09, 23:28

For tredje gang i år er FFK involvert i en svak fotballkamp. Hopper absolutt ikke i taket over 5poeng mot lag som jeg forventer vil slite for å unngå nedrykk. Han som skrev kamprapporten på denne siden har 2 glimrende poenger; hvorfor kjemper FFK mye hardere for 1poeng kontra 3poeng? På 0-0 er vi rimelig fornøyde og det er for defensivt for en regjerende sølvmester mot et nyopprykket lag. Tar heller en seier og tap annehver gang borte enn de kjedelige U, det gir oss 3poeng kontra 2poengWink Han nevner også at FFK hever seg mot de beste(som jo er en god egenskap), men vi senker oss mot de svake-absolutt ingen god egenskap.

FFK med 4-2-3-1 eller 4-5-1 fungerer flott defensivt, men offensivt blir Everton pinlig alene. I 3kamper nå har han briljert teknisk på topp men fullstendig alene! Han er INGEN målscorer, skyter som en jente...Trenger støtte fra Tegan el Gardar. Ellers er jeg usikker på om Thomassen innehar de nødvendige egenskapene på dette nivået, foretrekker spillere med spisskompetanse, Joakim er litt god på alt...Askar bør starte neste kamp.....

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 05 apr 09, 23:35

Så sinnsyk kaldt. Satt motsatt av plankehaugen pga at barn var med (billigere). Hørte lite til plankehaugen. Kampen utrolig kjedelig. FFK fortjente å vinne, men hva med et mål da Everton? Vil fotsatt se Tegstrøm mer, med eller uten en medspiss.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 09, 09:56
Endret: 06 apr 09, 09:56
Endret av: Husgutt

Faen da, hvorfor spiller vi ikke 4-4-2? Og dersom Kvisvik starter neste gang, blir jeg opprørt. Sjeldent sett en mer slapp Kvisvik, og det sier litt. Husker spesielt i 1 omgang da ballen datt ned et par meter foran Kvisvik,hvorav han ikke engang forsøkte å nå ballen... Røttene hadde vel grodd fast..

og hva faen gjorde Askar galt igår da?  Nei, verden står ikke til påskeCool (måtte bare ha med den kommentaren)..

Wehrman og Gashi syns jeg var nesten like ræva begge to.. Få inn Borges med en gang.

Hvorfor får ikke Dominic forsøkt seg? Trulsen foran Dominic? Merkelig merkelig.. Nå er jeg ikke på treningsfeltet hver dag akkurat, men ?? Er Dominic så ræva ? 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 apr 09, 09:59

Ser forøvrig at Wehrman blir kåret til banens beste i Dagbladet og 6 poeng....


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 06 apr 09, 11:14

Opprinnelig postet av Husgutt

og hva faen gjorde Askar galt igår da?  Nei, verden står ikke til påskeCool (måtte bare ha med den kommentaren)..

Han gjorde vel ikke noe galt? Problemet hva at han ikke gjorde noe ut av seg!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 09, 11:18

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Husgutt

og hva faen gjorde Askar galt igår da?  Nei, verden står ikke til påskeCool (måtte bare ha med den kommentaren)..

Han gjorde vel ikke noe galt? Problemet hva at han ikke gjorde noe ut av seg!

 

Syns nå jeg så han på 2-3 fine raid på høyrekanten jeg, hvor han viste god ballkontroll og slo gode innlegg.. Vet ikke hvor du var men, kanskje på do??

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 06 apr 09, 11:28

Greit at han hadde et par raid på høyrekanten, men problemet er at han heller spilte ballen tilbaken enn frem. Vet ikke hvor du var, men kanskje på fylla?

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 09, 11:32

Han slo jo ballen inn foran mål i et forsøk på å nå FFk spillere i boksen. Bakover??? jaha??

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 06 apr 09, 11:34
Endret: 06 apr 09, 11:35
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av Husgutt

Han slo jo ballen inn foran mål i et forsøk på å nå FFk spillere i boksen. Bakover??? jaha??

Hælle måne sier nå jeg. Mener du at man kan si at en spiller imponerte eller spilte bra fordi han hadde ett eller to innlegg på mål.

Vet ikke med deg, men jeg forlanger mer av en spiller enn det.


spiralis

Bedriftsspiller

Ble medlem: 04 apr 09
Innlegg: 4

Lagt til: 06 apr 09, 11:52

Gjør om til 4-4-2 og la Teggan spille på topp med Everton. Teggan er den eneste målskoreren så lenge

Gardar er borte, og ikke la han spille er høl i hue. Og greit med 4-4-1-1 i Europa, men lag som SF bør man

ha ambisjoner om å slå, og hadde Teggan starta i 4-4-2 igår, hadde det nok endt anderledes. Hater defensiv

tenkning.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 09, 12:10
Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Husgutt

Han slo jo ballen inn foran mål i et forsøk på å nå FFk spillere i boksen. Bakover??? jaha??

Hælle måne sier nå jeg. Mener du at man kan si at en spiller imponerte eller spilte bra fordi han hadde ett eller to innlegg på mål.

Vet ikke med deg, men jeg forlanger mer av en spiller enn det.

Har jeg sagt at han imponerte? Jeg sa at han viste lovende TAKTER. Det er noe annet. Du derimot konkluderer med at han er et bomkjøp og at han bare spilte ballen bakover... Vet ikke hvem jeg burde si hælle måne til jeg..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 06 apr 09, 12:32

Askar hadde da et bra innhopp igår? Enig med Husgutt her om at han hadde et par fine raid. De støttepasningene du sankker om husker ikke jeg noe til, men Ramberg hadde vel 70% støttepasninger igår igjen, blander ikke dem to da?? Hehe

Askar kan absolutt bli en bra tilvekst! Vi fikk mye mer fart på høyresiden når han kom inn.

Shabani eier jo stakkars ikke et offensivt fiber i kroppen! Var han over midten igår? Han var solid bakover, men mot lag som Sandefjord er det enda viktigere at backene blir med framover! Det skjedde først når Askar kom inn...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24