Husk meg
Brukernavn
Passord

Spesielle kister

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 apr 09, 23:53

Aftenposten skriver at folk i disse dager har spesielle ønsker når det kommer til kister til de etterlatte.. Hvordan i faen er det mulig å gravlegge folk i f.eks:

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3011913.ece#xtor=RSS-3

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 03 apr 09, 00:58

Noen har litt annen smak en andre, å bli gravlagt i sånne kister er kansje litt drøyt.

Når en skal legges til hvile kan man holde seg til den standard hvite kista eller bli kremmert.

Blir jo amrikanske tilstander til og med etter du er død...... huff. Frown


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 apr 09, 10:27

Begravelsesbyråene ser vel sitt snitt til å tjene litt extra penger vel. De koster nok litt mer enn en stantard kiste Cool

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 04 apr 09, 11:41

Dere forstår vel at man er død når man gravlegges? "Legges til hvile" ? For noe tull, man er død! Og da er det vel et fett hvordan man blir gravlagt, enten det er i en skoeske eller i en kiste!

Men for de etterlatte har dette kanskje en betydning. Så hvis de får det bedre ved å gravlegge den døde i en fancy kiste så må de vel få lov til det?

 

 

---------------------------

Hvem F er Rami?


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 apr 09, 13:09

Opprinnelig postet av kenneth

Dere forstår vel at man er død når man gravlegges? "Legges til hvile" ? For noe tull, man er død! Og da er det vel et fett hvordan man blir gravlagt, enten det er i en skoeske eller i en kiste!

Men for de etterlatte har dette kanskje en betydning. Så hvis de får det bedre ved å gravlegge den døde i en fancy kiste så må de vel få lov til det?

 

 

 

Uten å ta munnen for full velger jeg å tro at det er den døde som faktisk velger denne kista, som et siste ønske om du vil. Tror ikke at noen ville valgt denne kisten på vegne av den avdøde...

Når det er sagt, dette åpner jo for uante muligheter. Et familiemedlem som er Unitedfan ville helt klart bli gravlagt i et kiste med Liverpoolemblem Wink

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24