Husk meg
Brukernavn
Passord

TV-kamper i mai satt opp

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 31 mar 09, 17:28

TV-kampene for de tre første rundene i mai er satt opp. Fredrikstad har fått TV-kamp i alle tre rundene. Verdt å merke seg er det også at ingen kamper blir flyttet vekk fra 16. mai slik som i fjor.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1675

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 mar 09, 19:09

Flott at FFK får tv-kamper! Behagelig å se de hjemme ifra stua i ny og ne(bosatt i Trheim). Sitter ringside når RBK møter FFK, er det forøvrig mulig å få kjøpt billetter til haugen uten å fysisk møte opp på Aristokraten??

For andre eksiløstfoldninger kan det nevnes at Extratime tvers over gata for Three Lions viser samtlige 30ligakamper av FFK i år! Fast plass i kjelleren, med 1storskjerm, 1widescreen og provisorisk sittetribune! Stemning!Laughing

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 31 mar 09, 19:44

Du har jo billettservice,  Fåreslår du skjekker der

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mar 09, 19:44

Det var ikke dårlig at vi fikk flere tv kamper enn Brann, dette ligner ikke TV2


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mar 09, 19:55

Opprinnelig postet av bateman
Sitter ringside når RBK møter FFK, er det forøvrig mulig å få kjøpt billetter til haugen uten å fysisk møte opp på Aristokraten??


Tidligere har i hvert fall billetter til bortetribunen blitt solgt ved inngangen på Lerkendal.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 31 mar 09, 20:36

Egoistisk som jeg er synes jeg ikke 16. mai kampen vår sku vært vist på riksdekkandes fjernsyn, men folk kjenner vel sin besøkelsestid alikevel? eller mister vi en tusing på at den sendes?

-Blir aldri fornøyd :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 31 mar 09, 20:48

I og med at den ble satt opp på TV så går den klokken 16 i stedet for 18. Det kan vel være positivt for publikumsoppmøtet? Eller?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 31 mar 09, 21:01

Ja, kanskje det 'nuller ut' det at den går på TV? Gunstig og fint tidspunkt når du sier det ja


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mar 09, 23:38

Opprinnelig postet av Solheim

Ja, kanskje det 'nuller ut' det at den går på TV? Gunstig og fint tidspunkt når du sier det ja

Veldig ugunstig for meg ihvertfall, da jeg jobber til 14:00 den dagen, dvs jeg må ta til takke med TV'n...Frown

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 mar 09, 23:58

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Du har jo billettservice,  Fåreslår du skjekker der

Tror billettservice kun selger til noen fåtall av lagene i TL, får i hvert fall ikke opp RBK når jeg søker på rosenborg. På rbk.no selger de kun til hjemmesupportere. Får prøve fysisk oppmøte på Lerkendal da.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 apr 09, 00:04

Har du prøvd på bilettluka.no ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 apr 09, 00:06
Endret: 01 apr 09, 00:11
Endret av: danan

Ikke noe stress, de står på lerkendal å selger dem rett utenfor inngangen, fullt på bortefeltet blir det nok heller ikke. RBK har egentlig en ganske grei løsning med at vi må betale det samme beløpet som RBKs supportere må betale for å stå på Fredrikstad Stadion. Husker jeg betalte 190 i fjor, det var en del rødhvite som fikk litt sjokk da. Må være deilig for billettselgerne å slenge tilbake at at de kjører samme pris som motstanderlaget tar for RBKs supportere.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 01 apr 09, 15:22

Men hvorfor er det egentlig runde 6. og 7. mai? Er dette istede for runde i helga10-11? noen grunn til at det er lagt midt i uka? Kanke se at det er noe helligdag eller noe heller...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 01 apr 09, 15:26
Endret: 02 apr 09, 14:04
Endret av: Rey

Den 10. og 12. spilles første runde i cupen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 02 apr 09, 13:23

Opprinnelig postet av bateman

Flott at FFK får tv-kamper! Behagelig å se de hjemme ifra stua i ny og ne(bosatt i Trheim). Sitter ringside når RBK møter FFK, er det forøvrig mulig å få kjøpt billetter til haugen uten å fysisk møte opp på Aristokraten??

For andre eksiløstfoldninger kan det nevnes at Extratime tvers over gata for Three Lions viser samtlige 30ligakamper av FFK i år! Fast plass i kjelleren, med 1storskjerm, 1widescreen og provisorisk sittetribune! Stemning!Laughing

Billetter får du kjøpt utenfor borteseksjonen på Lerkendal og ja, det tas samme pris som vi må betale hos bortelaget. Øye for øye, tann for tann!Wink

Vær oppmerksom på at dere ikke har plass på østre tribune lengre, men er plassert på nordre langside, nærmest "gammeldassen".Laughing

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 apr 09, 14:05

Opprinnelig postet av svartoghvit

Billetter får du kjøpt utenfor borteseksjonen på Lerkendal og ja, det tas samme pris som vi må betale hos bortelaget. Øye for øye, tann for tann!Wink

Egentlig veldig grei ordning, det der. Problemet oppstår hvis andre også kjører samme policy - hva skal en ta da? Wink

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 apr 09, 16:43

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 26 mai 09, 22:41

http://www.f-b.no/article/20090526/FFK/802230644/1220/NYHET

nå syns jeg det begynner å bli drøyt. mandags kamper ødelegger mye på borteturene. hadde selv tenkt å ta turen til bergen. men siden jeg har ferie under ålesund kampen, så blir det kanskje en tur dit isteden.

 

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 mai 09, 23:20
Endret: 26 mai 09, 23:21
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av danan

Ikke noe stress, de står på lerkendal å selger dem rett utenfor inngangen, fullt på bortefeltet blir det nok heller ikke. RBK har egentlig en ganske grei løsning med at vi må betale det samme beløpet som RBKs supportere må betale for å stå på Fredrikstad Stadion. Husker jeg betalte 190 i fjor, det var en del rødhvite som fikk litt sjokk da. Må være deilig for billettselgerne å slenge tilbake at at de kjører samme pris som motstanderlaget tar for RBKs supportere.

Grei deal det men ja nettopp hva skjer hvis to lag gjør det samme hmmmmmCool


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 mai 09, 10:42

Sånn som det har blitt er det kanskje en ide og gjøre noe ekstra ut av turen til Kristiandsand den 15 August for Plankehaugen. Lørdagskamp er jo det beste for en bortetur....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3