Husk meg
Brukernavn
Passord

"Fullt på stadion"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BG

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 09
Innlegg: 1

Lagt til: 25 mar 09, 22:12

Forslag til å få full stadion!

- selge ut billetterne til de som ikke kommer som har sesongbilletter.

- Dette kan gjøres på følgende måte, hvis de ikke er registrert seg 5 min før kampstart. (med billetten eller en kode på tekstmelding) så blir billettene solgt igjen.

- innhaver av den sitteplassen og klubben deler billettinntekten.

- dette medføre at flere kan se kampene, bedre stemning og bedre salg i kioskene.

- Og så kan folk uten sesongkort få gode plasser en gang imellom.

- ser selfølgelig at det må inn i kontraktene til de med sesongkort og at enkelte systemer må forbedres! men med dagens teknologi skulle det ikke være noen umulighet!

Dette måtte jo være en vinn vinn situasjon for alle, klubben, tilskuerne og de med sesongkort!

Kjedelig å se at stadion er full og så er det mange ledige plasser! 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 mar 09, 22:23

...og hvis man er uheldig og kommer litt for seint så mister man plassen man har betalt for? Trukke det, gett.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 25 mar 09, 23:04

Opprinnelig postet av Per Egil

...og hvis man er uheldig og kommer litt for seint så mister man plassen man har betalt for? Trukke det, gett.

kan ha en mulighet å sende en sms hvis du er forsinket. dë har jo mulighet til at hvis du skriver en sms, så kommer det rett inn på dataen. men blir vel uansett litt feil at du skal bruke tid å penger på å sikre noe du allerede har betalt for.

god ide. men trur ikke det er lett å gjennomføre.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 mar 09, 07:42

Opprinnelig postet av BG
Forslag til å få full stadion!

Jeg tror faktisk ikke det blir noe problem i år, verken på Fredrikstad stadion eller andre arenaer rundt omkring. Publikumsnivået er nådd sin maks grense, det gjorde den i 2007-sesongen. Det er kanskje maks et par kamper i året at man kunne hatt ubytte av et slikt system. Mot Godset var det 1500 ledige billetter blant annet.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 26 mar 09, 08:12

i første omgang kan man jo lage en mulighet for å registrere at man ikke kommer, slik at billetten kan selges videre. dette medfører x kr reduksjon ved fornyelse av sesongkort, gitt at billetten ble videresolgt.

---------------------------

med ffk til champions league!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 mar 09, 08:20
Endret: 26 mar 09, 08:26
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg tror faktisk ikke det blir noe problem i år, verken på Fredrikstad stadion eller andre arenaer rundt omkring. Publikumsnivået er nådd sin maks grense, det gjorde den i 2007-sesongen. Det er kanskje maks et par kamper i året at man kunne hatt ubytte av et slikt system. Mot Godset var det 1500 ledige billetter blant annet.

2500 ledige billetter.


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 26 mar 09, 10:24

Billettservice har en løsning som klubben kunne tatt i bruk, den går ut på at det er en lovlig "svartebørs" på nett, hvor folk som har sesongkort kan selge billettene sine (de gir beskjed via billettservice-systemet at de ikke skal på kampen..) og da vil FFK og eieren av plassen dele pengene. Billettene blir da solg til vanlig pris.

I Brann har de en sånn løsning per dags dato, og slik jeg har forstått det skal den fungere utmerket.

Tror det er en bedre løsning enn at man må gi beskjed om man skal på kamp


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 mar 09, 11:14

Opprinnelig postet av BG

Forslag til å få full stadion!

- selge ut billetterne til de som ikke kommer som har sesongbilletter.

- Dette kan gjøres på følgende måte, hvis de ikke er registrert seg 5 min før kampstart. (med billetten eller en kode på tekstmelding) så blir billettene solgt igjen.

- innhaver av den sitteplassen og klubben deler billettinntekten.

- dette medføre at flere kan se kampene, bedre stemning og bedre salg i kioskene.

- Og så kan folk uten sesongkort få gode plasser en gang imellom.

- ser selfølgelig at det må inn i kontraktene til de med sesongkort og at enkelte systemer må forbedres! men med dagens teknologi skulle det ikke være noen umulighet!

Dette måtte jo være en vinn vinn situasjon for alle, klubben, tilskuerne og de med sesongkort!

Kjedelig å se at stadion er full og så er det mange ledige plasser! 

Dette blir kaos.

Jeg har kjøpt og betalt 3 sesongkort for 5 år og dermed basta !

Jeg ser for meg mange "underholdende" situasjoner hvor sesongkortinnehaverne forsøker å jage bort personer som sitter på plassene dems !

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 26 mar 09, 13:18

Opprinnelig postet av becks723

Billettservice har en løsning som klubben kunne tatt i bruk, den går ut på at det er en lovlig "svartebørs" på nett, hvor folk som har sesongkort kan selge billettene sine (de gir beskjed via billettservice-systemet at de ikke skal på kampen..) og da vil FFK og eieren av plassen dele pengene. Billettene blir da solg til vanlig pris.

I Brann har de en sånn løsning per dags dato, og slik jeg har forstått det skal den fungere utmerket.

Tror det er en bedre løsning enn at man må gi beskjed om man skal på kamp

 

Det er klart den beste løsningen Laughing

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 mar 09, 20:03

Opprinnelig postet av Per Egil

...og hvis man er uheldig og kommer litt for seint så mister man plassen man har betalt for? Trukke det, gett.

Hvis man sender en sms med en slags `` jeg kommer´´ beskjed. som han fåreslo. Det er noe som kunne fungert bra når man ble litt vant til det

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24