Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor synger ikke PH?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 25 mar 09, 11:52
Endret: 25 mar 09, 17:51
Endret av: Holters

I år skulle det være sang krav for å stå på ph feltet. men 25% synger ikke i hele tatt. noen synger ett par sanger i løpet av kampen. PH er for syngene supportere! Drar man på stadion med hensikt å ikke synge så kjøp deg sitteplass. Man må yte noe for å få billige billetter!!! Sånn er det bare...

Moderator (Holters): Det er virkelig ikke nødvendig med bare store bokstaver i emnetittelen... Les reglene.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 mar 09, 12:40

Opprinnelig postet av stheike

Sånn er det bare...

Nei, det er det ikke

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 25 mar 09, 13:35

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 mar 09, 14:29

Opprinnelig postet av stheike

http://www.plankehaugen.no/default.asp?ArtID=340

les dette da!

Det hjelper da så lite. Kan ikke legge ut betingelser på en nettside lenge etter at sesongbiletten er kjøpt, og stille krav. Dette må man i så fall kommunisere tydelig når biletten blir kjøpt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 mar 09, 17:20

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det hjelper da så lite. Kan ikke legge ut betingelser på en nettside lenge etter at sesongbiletten er kjøpt, og stille krav. Dette må man i så fall kommunisere tydelig når biletten blir kjøpt.

Det står skrevet i PHs vedtekter som PHs hovedformål. Og de ble ikke skrevet i år... Er man medlem av PH og får billigere billetter som følge av det, må man følge vedtektene.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 mar 09, 17:35

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av stheike

Sånn er det bare...

Nei, det er det ikke

steike-kanogvetingenting: 1-0

supreme ntm- kanogvet ingenting- 1-0

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 15 apr 09, 11:38

var på feltet i går og jeg må si at når SS regelrett pisser oss i ansiktet på vår hjemmebane så blir jeg trist å lei

dem har en heelt annen entusiasme og glød når dem synger og danser for laget sitt !!

den eneste gangen ph kommer opp på et dugelig nivå er når vi synger hatsanger mot andre supportere og lag

trist trist trist

---------------------------

jaddajadda


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 15 apr 09, 11:43

Opprinnelig postet av Husgutt

steike-kanogvetingenting: 1-0

supreme ntm- kanogvet ingenting- 1-0

Den var god. Poenget mitt er at man kan melde seg inn i PH ,og kjøpe bilett på PH feltet, uten å "signere" noen sangkontrakt. Dermed kan man ikke kreve at de som står på feltet synger. man kan ikke tvinge noen til å synge(skulle tatt seg ut) eller kaste de ut av tribunefeltet fordi de ikke synger.

Da kan man ha så mye vedtekter man bare vil.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 apr 09, 12:19

Plankehaugen gravde sin egen grav med å gå imot den eneste som har sørga for glød og stemmning på feltet, nemlig Zoran. Har bare seg selv å takke for den elendige stemmninga, vi var blandt landets beste på å lage liv og røre, ikke nå lenger.

Alt av glød og entusiasme er borte på feltet.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 15 apr 09, 12:36

jeg mener styret i plankehaugen har en del av ansvaret her også

HVORFOR har dem ikke klart å skaffe en ny forsanger før sesongen

skulle gjærne ha startet et opprop om å få zoran tilbake til plankehaugen og det med frie tøyler!!!

han kan kaste hvitevarer og kampesteiner på folk bare han får dem til å synge spør du meg.

for sånn som stemninga har vært i år kan vi rett å slett ikke godta at det skal være !!

 

---------------------------

jaddajadda


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 apr 09, 12:42
Endret: 15 apr 09, 12:43
Endret av: Fredd

Selv om jeg aldri står med Haugen på hjemmekamper så savner jeg entusiasmen til Zoran. Er alltid med å synger på bortebane og merker at Zoran er borte. Andre prøver seg og det er bra, men jeg skjønner hvis folk synes det er en "drittjobb".

---------------------------

Fredd


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 15 apr 09, 13:37

Dere kan glemme Zoran.  Jobb heller med saken til å skaffe en som kan overta etter ham og at denne personen for en verdig arbeidsforhold og ikke blir forfulgt

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 apr 09, 16:14

Opprinnelig postet av bluemadness

Dere kan glemme Zoran.  Jobb heller med saken til å skaffe en som kan overta etter ham og at denne personen for en verdig arbeidsforhold og ikke blir forfulgt

Det er slik det har blitt!

Det er noen få som har klart ved hyppige og gode kommunikasjonsmidler, som dette forumet å klage på de som er ivrigst til å synge. Det er en klagesang mot BRH og tidligere Zoran for alt og ingenting.

Takk disse folka og de som har vært ivrigst her inne til å henge ut og henge seg på klagene mot dem. Jeg kunne ha navngitt de ivrigste klagerne, men det er vel ingen vits. De har stått fram ved hver eneste mulighet de har hatt!

Hva gjør dere nå? Kom med forslag!!!!!!!!!

Håper ikke at dette innlegget blir slettet.

For FFKs fremme!Surprised

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 apr 09, 17:43

Var på sesongens første hjemmekamp for min del i går, og det der var labre saker ja. fortsetter dette synker vårt beryktede stadiontrøkk snart ned på nivå med ....Molde......eller kansje....Lyn (grøss).

Jeg liker å tro at det høye snittet vi har hatt på stadion kansje har hatt noe med det enorme trykket og den syke stemningen som har vært, og ble nesten litt sjokkert når jeg så hvor mange som faktisk ikke gadd å dra og se på FFK spille mot regjerende seriemester. Kansje man ikke bare har skutt stemninga i foten med alt tullet de siste årene, men også FFK's publikumssnitt. Stemningen er hvertfall noe av det som gjør det attraktivt for meg å dra på kamp.

 

Jaja, la barnefamiliene innta PH-feltet isteden, så kan vi vise sesam stasjon på storskjermene under kamp, og ha kaptein sabeltann show i pausa mens den nye dødskule maskotten vår løper rundt i en fuzzy rødhvit bjørnehabitt (eller kansje PH sponser en rødhvit "my little pony" drakt, sydd av skinnet til hesten) og skriker hurra, så kan det nye og reformerte PH synge Golligolligolli ramsamsa sangen i konkurranse med langsiden (som utrolig nok var et seriøst forslag her på forumet).

Da blir det fett!

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 09, 22:32

syns vi bør lage en forsanger audition. der vi finner en karismatisk person som er glad i å synge. plankehaugen betaler sesongkort til vinneren. hehe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 apr 09, 22:36

Opprinnelig postet av scheien

syns vi bør lage en forsanger audition. der vi finner en karismatisk person som er glad i å synge. plankehaugen betaler sesongkort til vinneren. hehe

Dette er faktisk noe av det mest vettuge jeg har lest i denne tråden.


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 15 apr 09, 22:38

Skjønner godt hvorfor ikke folk gidder å synge jeg. Det har blitt for alvorlig og det er ikke noe moro lenger. Folk mister løsta når det blir stilt krav til dem.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 apr 09, 22:56

Opprinnelig postet av scheien

syns vi bør lage en forsanger audition. der vi finner en karismatisk person som er glad i å synge. plankehaugen betaler sesongkort til vinneren. hehe

den støtter jeg

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 apr 09, 23:07

Lov å prøve. Selv om jeg tviler på at det møter opp noen i det hele tatt.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 apr 09, 23:41

Må da være hovedoppslags-stoff for det såkalla PH heftet?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24