Husk meg
Brukernavn
Passord

Interessant fra VPN

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 16 apr 09, 17:32

Det er faktisk sånne som deg som har , og ødelegger det beste med fotballen og det er sjelen. Du vil saikkert ha tilstander som i England. Hvor de ivrigste og ihugga supportere kan følge klubben sin kun på bortekamper fordi hjemme kamper er reservert for dem som kan betale dyre billeter, for turister og dem som vil ha te servert etter 20 minutter. Du klager nå på at det er BRH sin skyld. Hm, hva har du gjort som er så bra for PH og klubben , bortsett for å gjemme deg under et brukernavn og klaget på alt og alle. Jeg forselår at sånne som deg, Keiko, Bøge Jon, Kan og vet ingenting, Holters og mange andre setter dere ned og prøver å lage i hvertfall en FFK sang og dra den på stadion... Det eneste dere gjør er vel å kverulere og ødelegge her. 

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 apr 09, 17:39

Opprinnelig postet av bluemadness

Det er faktisk sånne som deg som har , og ødelegger det beste med fotballen og det er sjelen. Du vil saikkert ha tilstander som i England. Hvor de ivrigste og ihugga supportere kan følge klubben sin kun på bortekamper fordi hjemme kamper er reservert for dem som kan betale dyre billeter, for turister og dem som vil ha te servert etter 20 minutter. Du klager nå på at det er BRH sin skyld. Hm, hva har du gjort som er så bra for PH og klubben , bortsett for å gjemme deg under et brukernavn og klaget på alt og alle. Jeg forselår at sånne som deg, Keiko, Bøge Jon, Kan og vet ingenting, Holters og mange andre setter dere ned og prøver å lage i hvertfall en FFK sang og dra den på stadion... Det eneste dere gjør er vel å kverulere og ødelegge her. 

Du skøt deg nok selv litt i foten der. Så ta og les innlegget mitt en gang til og da mener jeg hele innlegget mitt. Ikke stopp etter 3 settninger før du svarer på det jeg skrev. Jeg skriver jo at begge parter må ta på seg noe av ansvaret men at hovedansvaret ligger hos dere siden det er dere som vil ha gjennom endringer. Når deres argumentasjon ikke kommer gjennom hos den andre part er det ikke den andre part det er noe feil med men måten avsender argumentere på. Da må man prøve en litt annen vinkel. Sann er det i alle situasjoner når jeg prøver å få gjennom noen av mine forslag på jobben må man noen gangern prøver både 2 og 3 fremgangsmåter før alle parter er enige, dette skyldes at folk er forskjellilge.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3