Husk meg
Brukernavn
Passord

Kickoff!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mar 09, 15:50

Har plankehaugen glemt kickoff i år, eller er det bare ikke annonsert? Synes alle klubber har hatt kickoff, bortsett fra oss! Så bilder fra Ålesund med sikkert flere tusen samlet til fest for å få opp stemningen, samme med Enga!

Savner faktisk tiden for noen år tilbake, da var det mye mer som skjedde og lettere å få igang fotballstemningenFrown


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 mar 09, 16:19

Hovedattraksjonen på Engas kick off var Bjørn Rosenström. Jeg synes ikke vi skal være så veldig lei oss for at noe tilsvarende ikke ble arrangert i plankebyen.

Men at det har vært en slapp oppvarming til årets sesong er jeg enig i. Det tror jeg gjelder for de fleste klubbene.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 16 mar 09, 16:57

smak å behag det vell? jeg for min del syns bjørn rosenstrøm er bra:)

 

ja e så het så het !!!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mar 09, 17:05

Hehe, Bjørn Rosenstrøm klarer å lage liv han! Men jeg synes lissom det er noe som mangler i år. Har ikke fått den fotballfølelsen jeg burde hatt, selv etter første seriekampSurprised

Merker jo inne på forumet her å at det er utrolig laber stemning om dagen. En etter kampen tråd på under 2 sider nesten ett døgn etter kampen! Om ikke PH har planlagt noe kickoff burde alle kluter settes til for å lage et neste helg. 


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 16 mar 09, 17:12

Mulig det har noe med at forrige års "kick off " party på City var så lite attraktivt for PH medlemmer at de fleste uteble?

Vi hadde det artig vi som var tilstede, men underskudd i kassa etter en slik fest er vel ikke noe noen av oss ønsker.

 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 mar 09, 17:12

Opprinnelig postet av hedvalen

smak å behag det vell? jeg for min del syns bjørn rosenstrøm er bra:)

Da må du huske at slik musikk sakte men sikkert spiser opp hjernen din. Det er litt som et sinna virus, men for dette finnes den ingen kur. Brått en dag er hodet ditt helt tomt, sann mine ord.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mar 09, 19:52

Opprinnelig postet av MA

Mulig det har noe med at forrige års "kick off " party på City var så lite attraktivt for PH medlemmer at de fleste uteble?

Vi hadde det artig vi som var tilstede, men underskudd i kassa etter en slik fest er vel ikke noe noen av oss ønsker.

 

 

Men kickoff party på City er jo nesten dødsdømt! Et Kickoff bør holdes i et stort lokale der det går an å "rølpe" litt. Et telt er ideelt, men det blir kanskje litt mye for bare et arrangement? Uansett synes jeg ikke det er så rart ikke det blir fullt hus på City. Men en tippeligastart uten noen form for kickoff der man kan snakke litt fotball, presentere spillere og friske opp sangene, det er for dårligFrown


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 mar 09, 20:42

Det har jo vært luciafest, grøtfest, juleverksted og karaokekvelder på 1903 i vinter! Holder ikke det mål for dere eller?! Ikke vær så kravstore nå da!

...Med andre ord, ingenting som passer for øltørste og ivrige fotballpatrioter... Et skikkelig rølpete kickoff med noe enkel liveunderholdning hadde vært knæll.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 16 mar 09, 22:04

glad rølp er altid morro :D

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 mar 09, 16:08

Opprinnelig postet av Gardarson

Hehe, Bjørn Rosenstrøm klarer å lage liv han! Men jeg synes lissom det er noe som mangler i år. Har ikke fått den fotballfølelsen jeg burde hatt, selv etter første seriekampSurprised

jeg skjønner hva du mener. jeg har ikke fått fotball følelsen enda jeg heller. kanskje det er for tidlig på året. sesongen starter tidlig i år vettu. hehe,.

håper den kommer til søndag. etter et par pils på brygga og seier mot glimt så trur jeg nok følelsen kommer fort tilbake.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3