Husk meg
Brukernavn
Passord

IFK - FFK (treningskamp 19/2)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 feb 09, 11:28

Opprinnelig postet av Husgutt
Edit: var vel som sentral midtbanespiller Joachim imponerte for Særp??

Ganske sikkert på at han spilte de fleste kampene i 1.divisjon som venstreving.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 feb 09, 11:34
Endret: 19 feb 09, 11:34
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av Morran

Det går bra att se den här sändningen i Norge. Kostnaden är 50 SEK och man kan betala med Visa, Mastercard etc.

Eller en kan se den på FFK-TV/TV2 hvis en har veldig lyst til å betale NOK 99 istedenfor ca. NOK 40. Wink

---------------------------

Hater hat!


Dagoberto

Knøttespiller
Ble medlem: 19 feb 09
Innlegg: 28

Lagt til: 19 feb 09, 11:40

Joachim Thomassen spilte sentralt i SFK da han ble hentet av FFK. I utlånsperioden til daværende Sparta, spilte Thomassen stort sett venstrekant som Holters skriver.

 

Allikevel tror jeg FFK gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke teste Thomassen sentralt ved flere anledninger enn nå. Større arbeidskapasitet enn Elvestad, har større fart og er mer kreativ..


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 19 feb 09, 12:16

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Morran

Det går bra att se den här sändningen i Norge. Kostnaden är 50 SEK och man kan betala med Visa, Mastercard etc.

Eller en kan se den på FFK-TV/TV2 hvis en har veldig lyst til å betale NOK 99 istedenfor ca. NOK 40. Wink

Smart av FFK å kjøre dobbel pris av IFK...

FFK: Sett prisen til 50 kroner, så ser jeg kampen via FFK-TV. Ellers får IFK pengene.

 

---------------------------

Osloaristokrat


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 19 feb 09, 12:20

Du mener FFK skal fortelle Tv2 hva de skal ta betalt for å vise kampen? Skal ringe FFK å si at de bør be Tv2 sende alle FFK-kamper gratis:)

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 feb 09, 12:23

Det blir litt som debatten etter landskampen, dette. TV2 er naturligvis i sin fulle rett til å ta den prisen de vil. Så vil tilgjengelighet, tilbud og etterspørsel avgjøre utfallet. I dette tilfellet finnes det et konkurrerende tilbud som sikkert ville være interessant for mange. Aberet er kanskje at ikke så mange vet om det.

---------------------------

Hater hat!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 19 feb 09, 12:23

Opprinnelig postet av TurnipZ

Du mener FFK skal fortelle Tv2 hva de skal ta betalt for å vise kampen? Skal ringe FFK å si at de bør be Tv2 sende alle FFK-kamper gratis:)

Uansett hvem som bestemmer prisen i enkeltkamper, dårlig butikk er det uansett. Dette er jo ikke et enkeltstående tilfelle hvor webtv-løsningen til FFK priser seg ut.

 

---------------------------

Osloaristokrat


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 19 feb 09, 12:41

Hvis ikke kunne dere gjort som jeg og sikkert flere med meg har gjort. Kjøpt en måneds abonement på TV2 SUMO SPORT. Jeg har vel brukt 14 dager av abonementet og har med dagens kamp fått sett 4 FFK kamper, Tysk - Norge, Span - Eng og diverse annet søl.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 feb 09, 13:24

FFK stiller  med dette laget: Lasse Staw - Pål Andre Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Vidar Martinsen - Levon Pachajyan, Martin Elvestad, Joachim Thomassen, Wallace Pereira - Gardar Johannsson og Dominic Adiyiah. På benken sitter: Erik Bråthen, Agim Shabani, Michael Trulsen, Andreas Tegström og Éverton.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1747/372/


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 feb 09, 13:48

Hvem spiller sentralt da? vidar som back? Wallace som ving? Blir det allikevel Thomassen og Elvestad sentralt?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 19 feb 09, 14:08

Opprinnelig postet av jorhan

Går også på TV 2 Sport.

Er du sikker på det, finner den ikke i noe program.


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 feb 09, 14:36

Ganske sikker MLarsen. Så det på TV 2 sport. Går inn på  Livesenter. Der sto kampen oppført. Jeg har Altiboks (fibernett).

---------------------------

jorhan


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 feb 09, 14:56

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK stiller  med dette laget: Lasse Staw - Pål Andre Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Vidar Martinsen - Levon Pachajyan, Martin Elvestad, Joachim Thomassen, Wallace Pereira - Gardar Johannsson og Dominic Adiyiah. På benken sitter: Erik Bråthen, Agim Shabani, Michael Trulsen, Andreas Tegström og Éverton.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1747/372/

Med andre ord mangler vi de fem(!!) beste midtbanespillerne våre. Da håper jeg folk ikke "klikker" hvis vi skulle finne på å tape.

For en benk, ikke en eneste midtbanespiller. Backer er det også stusselig med i stallen for øyeblikket ja.

Er juniorlaget utenlands?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 feb 09, 14:58
Endret: 19 feb 09, 14:58
Endret av: FFK1903

Blir vel noe a la dette, med Martinsen som venstreback i mangel på noe annet.

Staw

Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Martinsen

Pachyjan - Elvestad - Thomassen - Pereiera

Johannsson - Adiyiah

Er det forresten noe grunn til at en spiller fra Allsvenskan skal ligge noe særlig etter Tippeligaen når det gjelder å være i kampform? Ligaene starter vel omtrent samtidig, gjør de ikke? Eller har han vært ute med skader i det siste?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 feb 09, 15:13

Ja, du har helt riktig lag FFK1903, hvertfall i følge FFKs hjemmeside.

Et litt redusert lag for å si det forsiktig...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 feb 09, 16:57

Noen som vet om dette 24-timersgavekortet fungerer til å se denne kampen? Sendte melding, logget inn og skrev inn koden samtidig og fikk beskjed om at koden var aktivert. Går så inn på livesenteret og trykker på IFK - FFK og får beskjed om velge mellom Sumo GULL og Sumo SPORT.

Trykker jeg på "Gavekort - trykk her" og skriver inn koden på nytt, får jeg beskjed om at den allerede er aktivert...


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 feb 09, 17:01

Hadde samme problemet sist gang det var kamp. Fikk for meg at jeg hadde registrert gavekortet feil (altså på underholdningsbiten istedet for sport), orka ikke gjøre noe mer med greia og gav opp. Men funka på første kampen da. (brukte forskjellig konto og mob).


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 feb 09, 17:27
Endret: 19 feb 09, 17:34
Endret av: FFK1903

Gavekortet kan ikke brukes på fotball, kun aktualitetsprogrammer, underholdningsprogrammer, nyheter og direktekanalene. Crap!

Svenskesiden fungerte overraskende bra det gitt!


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 19 feb 09, 17:37

Går kampen på TV2 Sport?

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 feb 09, 17:41
Endret: 19 feb 09, 17:43
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Kilden

Går kampen på TV2 Sport?

Det vil jeg tro.

FFK med eneste målsjanse til nå. Det vil si, nå reddet FFK på målstreken, tror muligens det var Piiroja. Ante en bolleklipp på det noe dårlige bildet.

Småirriterende å høre de si Frédrikstaaad hele tiden! :P For ikke å nevne Groar (!?) Johannsson.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24