Husk meg
Brukernavn
Passord

FootStar

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

bardhe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 09
Innlegg: 8

Lagt til: 01 jun 09, 09:39

Vil bare nevne at jeg har starta min egen klubb; Grevlingene (746). Klubben vil trene forsvarsskills i 2,5 sesong, deretter gå over til normal lagtrening. Du vil være svært nærme landslagsspill på aldersbestemt nivå om du velger denne klubben!

Send ei melding til Christian Møller (13110) om du vil joine.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jun 09, 00:23

Huff spilte dette spillet da det var helt nytt, het Marius Haug og var forsvarer etter det jeg husker, men ble etterhvert inaktiv og ble slette fra spillet. Angrer grenseløst nå"!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 27 jun 09, 12:27

Du kan angre ja, kunne vært med og vunnet VM med Norge... fordelen med å starte nå er jo at du slipper å gjøre alle nybeynnerfeila som vi som var med fra starten gjorde, du kan trene bedre, få mer erfaring ved å spille for de aldersbestemte landslagene og serien i Norge er mye jevnere og har flere menneskestyrte lag nå !

Gleder meg til den nye sesongen som starter neste uke, og håper at Hattrick FC starter på en ny storhetstid i FootStar !

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 05 jul 09, 00:40

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 14 aug 09, 12:48

Her døde det ut, kan meddele at etter 6 serierunder så leder Hattrick FC serien fortjent foran KingsWings og Vikings ! :) Ingenting er avgjort men det er deilig å være på topp....

Det er mye nytt som kommer i dette spillet så anbefaler alle som har 5 minutter å avse hver dag til et meget gøyalt spill å bli med !

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 08 sep 09, 19:13

Jeg prøver igjen :-D

Laget jeg spiller for slo gullrival Vikings 3-0 i helgen og nå er det bare KingsWings(Kongsvinger) som kan kan frata oss gullet... dette blir spennende!

Hattrick FC trenger fortsatt unge nystartede spillere til sitt fremadstormende juniorlag, så om du har lyst til å prøve et nettspill som er ganske annerledes hvor man styrer spilleren og ikke laget, ta kontakt !

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


jadajada

Knøttespiller
Ble medlem: 06 aug 05
Innlegg: 27

Lagt til: 08 sep 09, 19:27

Opprinnelig postet av erikjorstad

 og nå er det bare KingsWings(Kongsvinger) som kan kan frata oss gullet...

Og gjett om vi skal Cool

Det blir tøft å gå forbi HFC, men det er flere kamper igjen, og jeg garanterer at alle skal gi alt!

Nye spillere ønskes også velkommen til KingsWings. Trenger aktive spillere for å ta opp kampen om U19-tittelen med Leoløperne.


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 08 sep 09, 19:35

At du spiller for et lag som heter Kongsvinger er jo en skandale ! Yell

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


jadajada

Knøttespiller
Ble medlem: 06 aug 05
Innlegg: 27

Lagt til: 08 sep 09, 19:48

Neida.. Navnet skjemmer ingen Tongue out

I disse Nordlie-tider synes jeg faktisk Kongsvinger er helt greit.. Han er jo ikke noe taktisk geni slik Truls Halvorsen er, men tror nok FFK kommer styrket ut av dette, så jeg er stolt av å være en del av KingsWings.

 


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 08 sep 09, 20:15

Opprinnelig postet av jadajada

Neida.. Navnet skjemmer ingen Tongue out

I disse Nordlie-tider synes jeg faktisk Kongsvinger er helt greit.. Han er jo ikke noe taktisk geni slik Truls Halvorsen er, men tror nok FFK kommer styrket ut av dette, så jeg er stolt av å være en del av KingsWings.

 

 

Geni som tapte 4-1 mot oss ja, selv med Norges beste keeper Glenn Eggen(bacon) i kassa... haha

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 09 sep 10, 17:33

Opprinnelig postet av jadajada

Neida.. Navnet skjemmer ingen Tongue out

I disse Nordlie-tider synes jeg faktisk Kongsvinger er helt greit.. Han er jo ikke noe taktisk geni slik Truls Halvorsen er, men tror nok FFK kommer styrket ut av dette, så jeg er stolt av å være en del av KingsWings.

 

 

Hvordan går det med spilleren din ? Hva heter du ?

Ny sesong snart... nå er det den beste tiden for nye spillere å starte opp også  !

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


jadajada

Knøttespiller
Ble medlem: 06 aug 05
Innlegg: 27

Lagt til: 22 sep 10, 21:23
Spilleren min klarer seg utmerket. Selv om feiringen av opprykket til Tippeligaen tok litt av i troppen vår. Mitt navn er Berg.. Harald Berg :)

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 07 aug 11, 15:44

Opprinnelig postet av jadajada

Neida.. Navnet skjemmer ingen Tongue out

I disse Nordlie-tider synes jeg faktisk Kongsvinger er helt greit.. Han er jo ikke noe taktisk geni slik Truls Halvorsen er, men tror nok FFK kommer styrket ut av dette, så jeg er stolt av å være en del av KingsWings.

 

Vinner aldri serien, hverken med eller uten Truls :D

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 16 aug 11, 09:33

Hvis noen skulle vurdere å starte med dette, så er tiden inne nå.. de som starter nå har størst sjans til å komme på U18-landslaget og det trengs forsvarere ! :-)

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24