Husk meg
Brukernavn
Passord

Protester mot RBK jukset

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

risto

Knøttespiller

Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 26

Lagt til: 26 jan 09, 15:55
Endret: 26 jan 09, 18:28
Endret av: denialsander

Det er opprettet en facebook gruppe der supportere samles i protest mot RBKs juks.

Vi oppfordrer alle til å delta.

http://www.facebook.com/group.php?gid=47005243169

 

---------------------------

klansgutt


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jan 09, 16:20

Hva er forskjellen på dette og det ffksupporter.net har gjort ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


risto

Knøttespiller

Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 26

Lagt til: 26 jan 09, 16:26

Det RBK styrer med er bare å kalle sidene mange mange tusen ganger. se http::///fiskeriet.no 50 sidevisninger til rbk. (redaktøren opfordrer til det.

Det ffksupporter,net har gjort i sin helhet er å gi fra seg redaktøransvaret. Og det er etter boka. VPN og Klanen har gitt redaktøransvaret til kun forumet. Og det er det rbk mener er juks. Noe de har trukket tilbake senere.

---------------------------

klansgutt


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jan 09, 17:20

Ok. Bare lurte siden jeg ikke viste noe om saken om RBK...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jan 09, 19:41

Noen har lagd ei side som har 50 iframes. Når du åpner denne siden, så åpner du rbk.no 50 ganger. Ett eneste klikk gir altså femti sidevisninger. Det tilsvarer at du klikker oppdater (refresh/F5) 50 ganger, og lar siden laste i sin helhet hver gang...

Jeg synes egentlig hele opplegget er ganske tullete. Begrunnelse: Vålerengas sider blir ikke noe bedre av å ta over trafikken til Klanens forum. Ei heller blir fredrikstadfk.no noe bedre av å "få" ffksupporter.nets trafikk. Denne ekstra trafikken er ikke relevant for å vise kvaliteten på klubbenes offisielle sider. På den annen side, så forteller jo denne mertrafikken noe om den generelle nettrafikken rundt FFK. Skal noen offisielle sider bli straffet fordi de ikke har et forum, mens andre drar stor nytte om dette? Kanskje fortjener uoffisielle sider rett og slett å være en del av sirkuset? Jeg sitter ikke på noen fasitsvar, men dette er ikke så svarthvitt og enkelt som noen fremlegger det.

Vi valgte å imøtekomme FFKs ønsker når spillereglene først er som de er. Dette ser ut til å bli standarden fremover, så da kan vi like godt være føre var for å hjelpe klubben til å tjene penger. Vi gjør dette først og fremst for å hjelpe klubben.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jan 09, 19:54

Skjønner det, ikke ment som kritikk, bare nysjerrighet fra meg..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jan 09, 19:56

Opprinnelig postet av Bob Page

Skjønner det, ikke ment som kritikk, bare nysjerrighet fra meg..

Forstod det. Ikke ment som noe "surt" svar fra min side heller. Bare et forsøk på å gi et oppklarerende og forklarende svar. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 26 jan 09, 20:28

Men synes ikke folk det er litt feil at VIF hockey, VIF håndball, VIF Innebandy, ... osv. virker inn på statestikken og tar penger av fotballpakka?

Skal det være sånn kunne jo ffk fått en link på f-b.no (siden det står mye ffk-stoff der) og hele f-b.no trafikken virker inn på statestikken. Jeg synes nå det blir feil.

Rosenborgstuntet derrimot burde diskvalifisert dem fra hele opplegget, makan til idioti.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3