Husk meg
Brukernavn
Passord

PH generalforsamling

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 jan 09, 21:17

Opprinnelig postet av Lars Thoresen

Masse fornuftig!

Amenikjærka!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 27 jan 09, 21:51

Noen kan kanskje gi ett svar på hvorfor Roy trakk seg?

Ettersom han treige karen med mikrofonen nekta og si noe om det på forsamlingen!

Forøvrig så kunne man laget 3-500 nettsider ala brh sine, hvis man hadde hatt ett budsjett på 80000:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 27 jan 09, 23:08

jeg for min del syns BRH sinn side er mye finere å oversiktligere en PH sin jeg da ..

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jan 09, 07:59

Opprinnelig postet av hedvalen

jeg for min del syns BRH sinn side er mye finere å oversiktligere en PH sin jeg da ..

Ikke noe vondt ment om BRH sin side, men det skal ikke så veldig mye - faktisk nesten ingen ting - til før man har noe som er bedre enn PH sin 80.000-kronersside...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 28 jan 09, 09:08

Opprinnelig postet av Lars Thoresen

Det han sa

Enig i alt - legger til at jeg har satt opp en del sider med samme system som det klubben selv bruker, det har jeg vel tatt mellom 2500 - 5000 for, avhengig av oppfølgingsbehov. Ved første øyekast ligner dette på svindel, jeg kan ikke helt tro at summen er korrekt.

Fikk de ikke hjelp av en fra klubben til dette..?

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 28 jan 09, 11:51

Jeg er også enig med meg selv i det jeg sa i gårWink Ved å bruke egne litt mer ideelle krefter fra supportermiljøet rundt FFK kontra langt mer profittbaserte aktører, vil nok PH komme vesentlig bedre ut av internettsatsningen sin rent økonomisk både nå og i all overskuelig framtid. Det kan og tenkes at designet blir bedre... Selvom PH har god økonomi i øyeblikket, er det ikke sikkert sponsorenes pengekraner er ustoppelige, særlig ikke i disse tider. Da er det veldig greit å på forhånd ha redusert kostnadene så mye som mulig. Om dette samtidig genererer mer penger til å gjøre ffksupporter.net ennå bedre. Da får vi såkalte positive synergier for begge parter.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 28 jan 09, 17:05

Opprinnelig postet av Lars Thoresen

Jeg er også enig med meg selv i det jeg sa i gårWink Ved å bruke egne litt mer ideelle krefter fra supportermiljøet rundt FFK kontra langt mer profittbaserte aktører, vil nok PH komme vesentlig bedre ut av internettsatsningen sin rent økonomisk både nå og i all overskuelig framtid. Det kan og tenkes at designet blir bedre... Selvom PH har god økonomi i øyeblikket, er det ikke sikkert sponsorenes pengekraner er ustoppelige, særlig ikke i disse tider. Da er det veldig greit å på forhånd ha redusert kostnadene så mye som mulig. Om dette samtidig genererer mer penger til å gjøre ffksupporter.net ennå bedre. Da får vi såkalte positive synergier for begge parter.

Ser poenget, men vil ikke ffksupporter.net miste sin status som "uoffisiell" om dette blir en realitet?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jan 09, 18:54

Plankehaugen beholder Newnews

Da Plankehaugen nylig avholdt sitt årsmøte foregikk det i svært så pyntlige former. Et av få temaer det ble debatt rundt var om supporterklubben skulle beholde hesten Newnews - eller kvitte seg med den. Etter at diskusjonen var unnagjort ble det et klart flertall for å beholde hesten.

http://www.demokraten.no/lokalnytt/article4082245.ece


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 28 jan 09, 19:32

Opprinnelig postet av Patrioten

Plankehaugen beholder Newnews

Da Plankehaugen nylig avholdt sitt årsmøte foregikk det i svært så pyntlige former. Et av få temaer det ble debatt rundt var om supporterklubben skulle beholde hesten Newnews - eller kvitte seg med den. Etter at diskusjonen var unnagjort ble det et klart flertall for å beholde hesten.

http://www.demokraten.no/lokalnytt/article4082245.ece


Det ble ikke stemt over om man skulle beholde hesten eller ikke, derfor vet man ingenting om det ville blitt flertall for å drive gårdsdrift eller ikke.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 feb 09, 18:09

Nå er referat lagt ut på hjemmesiden til Plankehaugen: http://plankehaugen.no/default.asp?ArtID=323

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3