Husk meg
Brukernavn
Passord

Bråk/uenighet mellom Grønis og Karlsen

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 09, 15:09

Fra pressekonferansen
- Tor-Kristian Karlsen har bedt seg løst fra sin stilling

Runar Henriksen fortalte nettopp på pressekonferansen at Karlsen trekker seg. Klubben ønsker å benytte seg av Karlsens speiderkompetanse og syn på talentutvikling videre. Henriksen legger videre lokk på saken ved å si at konflikten dreier seg om en uenighet mellom klubben og Karlsen om hvordan veier går videre. Enkelt sagt kan vi si at klubben dermed har tatt Grönhagens parti i denne saken.

 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jan 09, 15:09

Er faktisk mest fornøyd med denne løsningen. Karlsen er flink, men det er vanskeligere å finne trenere enn sportsdirektører. Bra at FFK prøver å fortsette et samarbeid med Karlsen, for han har ekstremt mye å tilføre! Hvis denne Borges slår til, må vi vel si oss fornøyde etter kun 2 måneder. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 22 jan 09, 15:13

Sitter her med blandede følelser. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. 2 måneder jobbet han her. Trodde FFK hadde lært etter fadesen med Eggen/Morgan.

---------------------------

Fredd


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 jan 09, 15:16

Hvis alt med spillerbehandling stemmer så er jeg veldig bekymret.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 09, 15:19

Opprinnelig postet av Lemmy
Er faktisk mest fornøyd med denne løsningen. Karlsen er flink, men det er vanskeligere å finne trenere enn sportsdirektører.

Sånn helt generelt føler jeg det er mye vanskeligere å få tak i dyktige sportsdirektører med kompetanse innenfor økonomi, utenlandserfaring og forhandlingsevne. Det finnes utallige fotballtrenere der ute - ja, det er varierende kvalitet, men likevel - men det er ikke like mange som har like god erfaring på papiret som det TKK har. Et av de største probleme i FFK har jo vært manglende eller varierende kompetanse ledernivå.

Nå håper jeg bare ikke klubben ender med en Fjørtoft/eksfotballspiller-løsning.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 jan 09, 15:20

ja ja... aldri en vinter uten noe kødd i ffk ;)


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 jan 09, 15:22

Dette er en horibel avgjørelse som jeg OVERHODET ikke støtter. Om noen skulle gått, måtte det vært Grönhagen. Jeg blir rett og slett utrolig oppgitt over elendig styring av klubben. Celso er ENE OG ALENE Karlsens fortjeneste, og så kommer denne Grönhagen og presser han ut av klubben. Etter hva jeg har hørt om Grönhagen tidligere, og hva jeg leser en anonym juniorspiller har skrevet, blir jeg mer og mer overbevist om hvor dårlig styrt denne klubben er. Her har ting gått alt for fort i svingene. 


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 22 jan 09, 15:28

Fortsetter TKK som speider eller er han helt ute   (Fikk bare med meg siste 10 minuttene av pressekonferansen)

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 jan 09, 15:28
Endret: 22 jan 09, 15:30
Endret av: Magnum

Slitsom dag.

Sånn som resultatet ble, så mener jeg her og nå at jeg er mer fornøyd med det enn det andre åpenbare alternativet.

Så tar jeg høyde for at jeg kan ha feil om både det ene og det andre! Men det vil vel vise seg etter hvert.

EDIT: Og skulle det være noe i snakket om Grönhagens feil og mangler, så håper jeg både han sjøl tar ansvar for å gjøre noe med det, og at andre rundt ham (dvs. i klubben) tar ansvar for å på en vennlig måte styre ham riktig. Wink Som sagt, jeg er lei av intriger og personkonflikter.

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 09, 15:31

Fredrikstad... konfliktenes hovedstad! :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


koula6

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 nov 08
Innlegg: 1

Lagt til: 22 jan 09, 15:31

Opprinnelig postet av theodora

Karlsen trekker seg!!!!!

theodora du har skjønt det!!!!!!!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 jan 09, 15:33

Det virker som om ledelsen tok Grønhagens parti i denne saken, virker kortsiktig da jeg ikke tror at man klarer å finne en person som er like dyktig som Karlsen.

Tiden får vise hva som er rett og galt.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 22 jan 09, 15:34

Opprinnelig postet av koula6

Opprinnelig postet av theodora

Karlsen trekker seg!!!!!

theodora du har skjønt det!!!!!!!!!!

 

forstått og forstått,, men det er en lettelsens dag

---------------------------

..."og ballen er rund"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 jan 09, 15:36

Opprinnelig postet av Husgutt

anonym juniorspiller har ikke så mye til overs for grønis:

 

"

Tro meg.. Jeg har selv vært i spillergruppen til Fredrikstad og suksessen deres er IKKE Grønhagens fortjeneste.. I spillergruppen tror jeg det er kun Raio som liker han som person.. Ingen av de andre trenerne eller spillerne tåler trynet på arogante Grønhagen. Harry Hansen sluttet som toppspillerutvikler for Fredrikstad kun pga Grønhagen og måten han behandlet han og de yngre spillerne på. Juniorlaget til FFK kom til semifinalen i NM men ingen av dem fikk engang lærlingskontrakt. Grønhagen tenker ikke spillerutvikling, men tenker kun å forbedre CV-en sin.. Når han attpåtil vil styre hele klubben selv så vet man det ikke vil funke nå som TKK har kommet og forhåpentligvis for spillerne og de andre trenerene i klubben så ender det opp med at Grønis forsvinner og TKK blir. Jeg var juniorspiller selv og det FØRSTE jeg la merke til på trening var hvor mye spillerne mislikte Grønhagen. Det sier sitt...

 

 

Og måten han behandler spillerne på er kanskje enda verre.. men det kan man komme tilbake til senere..

(Innlegget ble redigert 22.01.09"

 

Blir litt forvirra...hvordan kan du være juniorspiller under Grønnhagen og oppgi alder til 29 på profilen din???Cool 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 jan 09, 15:49

Opprinnelig postet av hasse33

Blir litt forvirra...hvordan kan du være juniorspiller under Grønnhagen og oppgi alder til 29 på profilen din???Cool 

Jeg antar at du referer til profilen til Husgutt (uten å ha sjekka den), som SITERTE en "anonym juniorspiller". ;-)

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 jan 09, 15:52
Endret: 22 jan 09, 15:52
Endret av: Magnum

Der fikk jeg jaggu full pott med ballær på profilen min, gett. Trist sak å få det på, men... ball er ball! Laughing

Er jeg på Old Boys-laget nå? Wink

---------------------------

Hater hat!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 22 jan 09, 15:55

Vet ikke helt hva jeg skal mene om denne saken, MEN har TKK hentet en spiller uten å samsnakke med Grønhagen er det også rimelig uprofesjonelt og gir ikke inntrykk av evne til å samarbeide.
PÅ den andre siden så håer jeg at Henriksen og styre nå tar tak i forholdene slik at vi får en klubb som trekker i samme retning og som har en personalpolitikk som vi kan være stolte av.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 jan 09, 15:56

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av hasse33

Blir litt forvirra...hvordan kan du være juniorspiller under Grønnhagen og oppgi alder til 29 på profilen din???Cool 

Jeg antar at du referer til profilen til Husgutt (uten å ha sjekka den), som SITERTE en "anonym juniorspiller". ;-)

Jeg legger meg flat Innocent


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 09, 15:56

er lett å si sånt når man er annonym da, men hvorfor er det da karlsen som må gå, hadde grønnis gått så hadde det kommet dritt om karlsen sånn er det alltid ? 
hvorfor har da hverken kvisvik eller wehrman gått ut med dette, de elsker jo pressen ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 jan 09, 15:58

Opprinnelig postet av rød og hvit

PÅ den andre siden så håer jeg at Henriksen og styre nå tar tak i forholdene slik at vi får en klubb som trekker i samme retning og som har en personalpolitikk som vi kan være stolte av.

Jeg vil gjerne få lov å slenge med signaturen min på det håpet!

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3