Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 09, 17:28

 

Opprinnelig postet av Holters
Barsom er det vel heller ikke noe særlig vits i å svi av en god årslønn noen år til på. Amin Askar gjør rett og slett en bedre jobb på kant og han fungerer helt greit på back også, men er per nå for dårlig i posisjonsspillet på den plassen

Jeg skjønner ennå ikke hvordan fotballeksperter omtaler han som en veldig god spiller. Han gjorde noen gode kamper på La Mange i fjor sommer, og da ble det visstnok "bestemt" at han var god. Jeg hører fortsatt blant annet Semb og Langli ennå prate om den sommeren, uten å legge merke til at han ikke gjør all verden ut av seg på banen. På høyrekanten er han i hvert fall en katastrofe og snurper igjen bredden i angrepet som en glidelås ved å konstant trekke innover.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 09, 06:43
Endret: 16 jul 09, 06:44
Endret av: Patrioten

Noen som vet hvordan det går med forhandlingene til Abgar, Gardar, Raymond og Kasey?

Var ikke kontrakten til Raymond så å si klar?  Synes det beggyner å dra ut for spillerne nå.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 jul 09, 11:57

Kvisvik skal naturligvis gis ny 1årskontrakt, noe man prøver i disse dager. Men Barsom gir lite utenom solid innsats, og et bra ansikt utad. Minner om en sentral midtbane spiller plassert på kanten, men som nekter å løpe langs krittet....Gardar må også bevise mer, tung sesong for ham. Barsom UT, Gardar kan spille seg til ny 1 eller 2års kontrakt med godt spill.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 jul 09, 12:12

Jeg synes Barsom på sitt beste er veldig god, problemet er at han har variert for mye. Han spilte noen gode kamper i fjor og scoret ett par viktige mål. I år derimot har det vært veldig svakt med unntak av en omgang eller to. Men vi må huske på at han og bl.a Wehrmann blir kastet rett inn på laget så fort skadene er leget. De får ikke mye tid på å komme i form.

Jeg synes det er litt rart at ikke Kvisviks kontrakt er ferdigforhandlet, det begynner å bli en stund siden de sa det var nær enighet?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jul 09, 07:21
Endret: 22 jul 09, 07:24
Endret av: FFK1903

FB: Barsom avventer å signere ny kontrakt til FFK kommer med sine ambisjoner.

Det ironiske, slik jeg ser det, er at hvis FFK har ambisjoner om å bli et bedre lag, så er nettopp Barsom en av dem som bør først ut døren. Har overhodet ikke levert varene i form av kantspillet som var forventet. Profesjonell til beinet, men sportslig sett så leverer han ikke på samme hylle. Minner litt om Shaaban. Hvis Kvisvik signerer nå, så bør Barsom var et annet sted enn FFK i 2010.

Med sine 32 år så er det vel neppe noe forbedringspotensiale å spore hos svensken heller, så løp og innlegg fra kant vil neppe komme i hopetall om han blir værende de neste sesongene heller. Da får vi heller rendyrke Askar på høyrekanten, eller hente inn en ny høyrekant og sende Askar ned på høyrebackplassen.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 22 jul 09, 12:04

Greit nok at Barsom ikke har levert mot sitt beste i år.
Men at han er en med meget profesjonelle holdninger er vel utvilsomt.
Og hvordan skal man da tolke det han sier? Tydligvis går fortsatt ikke alt på skinner internt... kan det være trenerspørsmålet?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 09, 12:48
Endret: 29 jul 09, 12:50
Endret av: Patrioten

Når det gjelder Gardar er han under vurdering.

Det er forrøvrig flere klubber som har vist interesse for han, men foreløpig er det ikke tatt stilling til noe sier Henriksen til FB.

Når det gjelder Raymonds sin kontrakt mangler det fortsatt detaljer før kontrakten blir undertegnet.

Angående Lalawele Atakora er det en spiller for fremtiden og FFK ønsker å tenke langsiktig med han.

Ellers er det ikke noe nytt angående Abgar og Pål Andrè Czwartek.

Virker ikke som klubben er så interessert i å beholde verken Gardar, Abgar, eller Pål Andrè Czwartek.

Synes det er helt greit at de forsvinner, de har ikke bevist noe i år og det er vel det de blir målet på tenker jeg.

 


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 29 jul 09, 17:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Ellers er det ikke noe nytt angående Abgar og Pål Andrè Czwartek.

Virker ikke som klubben er så interessert i å beholde verken Gardar, Abgar, eller Pål Andrè Czwartek.

Synes det er helt greit at de forsvinner, de har ikke bevist noe i år og det er vel det de blir målet på tenker jeg.

Synes det er litt urettferdig å gi Pål André den dommen nå all den tid han stort sett har vært skadet...

Når det gjelder de to andre er jeg usikker. Gardar har noe vi mangler - duellstyrke og kraft. Virker dog, som vel Holters har bemerka tidligere, tungtrent. Vi må også ha NOEN spisser igjen i klubben, og en kraftspiss som vi har sett score tidligere er kanskje vel så fornuftig å satse på som å handle inn noe nytt.

Barsom på fjorårsnivå trenger vi. Barsom på nivået han viser i år er for dyr for oss. Det hele vil da handle om man tror han vil gjenfinne fjorårsformen.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 09, 18:18

Opprinnelig postet av bjervell
Barsom på fjorårsnivå trenger vi. Barsom på nivået han viser i år er for dyr for oss. Det hele vil da handle om man tror han vil gjenfinne fjorårsformen.

Syns i grunn han kun gjorde et par bra kamper på La Mange før sesongstarten. Da fikk Nils Johan Semb en ny favoritt og omtalte han som klassespiller igjennom hele sesongen, og også denne. Spillemessig trenger vi en helt annen type enn Barsom. Vi ble lovet en høyrekant, men fikk i steden trekker inn mot midtsirkelen som kompasset gjør mot nord.

Syns i grunn han kanskje er FFKs mest overvurderte spiller av media og andre. Innleggene fra kant blir rett og slett for få, fremdriften ofte for liten og bredde fraværende. Om han overvurderer egne evner og ikke alltid slår gode innlegg, så vil jeg heller ha Askar på høyrekanten. Der har du en spiller som løper opp og ned sidelinjen som om han skulle vært bundet fast til den. Barsom trekker innover med eller uten ball, og gjør det å forsvare seg enklere. Holder laget bredden, så skapes det også mer rom i midten.

Når han i tillegg har diverse skuespillertakter og selv er smågrisete i spillestilen, så ser jeg helst at vi finner en bedre løsning der. Enten ny høyrekant, eller sender Askar opp dit og henter inn en ny høyreback. Det blir litt misbruk av Kvisviks egenskaper å dytte han ut på høyre for at Barsom er litt bedre venstresiden enn høyresiden.

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 aug 09, 23:45

Oppdatert med Valencia og Andersson.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 01 sep 09, 14:39

Daniel Wass er vel også i troppen?Smile 

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 sep 09, 14:40

Grönhagen kan vel fjernes?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 sep 09, 14:56

Masekoppær...

Oppdatert nå og lagt til Tom Nordlie. Er det noen som vet hvor lang kontrakt gymlæreren hans har?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 sep 09, 14:59

Følger vel skolesemesteret

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 sep 09, 14:59

Hahaha!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 02 sep 09, 09:20

det var min første gode latter denne uka!!!

---------------------------

hmm....


Sve99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 09
Innlegg: 1

Lagt til: 24 sep 09, 19:57

Er det noen som vet hvordan det ligger an med kontraktsforhandlingene i klubben? Er alt lagt på is nå som Nordlie er kommet? Blir det noe forandringer i støtteapperatet?

 

S-99


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 sep 09, 20:43

uten å vite noe så bør alt være lagt på is frem til vi har sikkret plassen. Rykker vi ned må vi jo kutte enorme summer


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 apr 10, 12:03

Oppdatert lista i første innlegg. Skrik ut hvis noe er feil.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 apr 10, 16:30

Opprinnelig postet av Holters

2010

Da sitter vi igjen med fem bosmanspillere + en trener. Jeg håper dette blir tatt tak i på et tidligere tidspunkt i år enn i Lotto-fjor. Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24