Husk meg
Brukernavn
Passord

Celso Borges (20) signerte for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 mar 09, 12:45

Høres bra ut dette.

Er det noen som vet om det finnes noe opptak av kampen noe sted?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 09, 15:34

leste noe om at eurosport hadde det... jeg kan ha tatt feil, men det gikk en rulle skrift..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mar 09, 15:38

Det er ikke noe på eurosport 1, kanskje det er på2?

http://tv.eurosport.no/tvschedule.shtml


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 09, 15:43

Det sto ikke sånn andresse du kommer opp med, men mulig jeg tar feil

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 apr 09, 09:55

Nå satt jeg oppe sammen med noen andre og fulgte Borges mot Mexico. Regner med at noen andre tar jobben i natt. Kampen kan sees på ATDHE.net. Kampen starter forøvrig 0400....


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 02 apr 09, 08:03
Endret: 02 apr 09, 08:05
Endret av: solano2

Borges spilte 90min mot El Salvador i natt.

I følge denne linken spilte han i forsvar:

http://www.goal.com/en-us/match/29765/costa-rica-vs-el-salvador/lineup-stats


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 apr 09, 08:49

Opprinnelig postet av solano2

Borges spilte 90min mot El Salvador i natt.

I følge denne linken spilte han i forsvar:

http://www.goal.com/en-us/match/29765/costa-rica-vs-el-salvador/lineup-stats

 

Og ifølge den linken så spilte Costa Rica den gjennomførte formasjonen 5-2-3
:-)

Tror nok at han bare er (feilaktig..?) registrert som forsvarer i databasen til goal.com.

Han er forøvrig ifølge databasen født 31.12.1969.
Og jeg som trodde at FFK skulle konsentrere seg om forholdsvis unge talenter....
;-)


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 apr 09, 09:03

Forsvar hørtes rart ut synes jeg : Han spillte seg iallefall til en 6'er på børsen:

Opprinnelig postet av http://www.nacion.com/ln_ee/2009/abril/02/deportes1924934.html
Costa Rica 1
El Salvador 0
Costa Rica: Keylor Navas 6, Freddy Fernández 6, Michael Umaña 7, Junior Díaz 6, Roy Myrie 7, Celso Borges 6, Walter Centeno 8, Michael Barrantes 5, Armando Alonso 6, Bryan Ruiz 7, Andy Furtado 5. D. T.: Rodrigo Kenton.
Cambios: Pablo Brenes 6 (Barrantes, 46'); Pablo Herrera 7 (Alonso, 56'); Carlos Hernández 7 (Furtado, 62').
El Salvador: Miguel Montes 7, Marvin González 6, José Mardoqueo Henríquez 5, Alfredo Pacheco 5, Alejandro Salazar 5, Ramón Alfredo Sánchez 5, Dennis Alas 6, Carlos Romero Monteagudo 6, Julio Martínez 6, Rodolfo Zelaya 7, Osael Romero 5. D. T.: Carlos de los Cobos.
Cambios: Rudis Corrales 6 (Monteagudo, 67'); William Torres 5 - (Alas, 76'); Léster Blanco - (Zelaya, 83').
Gol: 1-0 (68'): Walter Centeno, asistido por Carlos Hernández. Árbitros: Jair Marrufo 7, Adam Wienckowiski y Thomas Supple, todos de Estados Unidos. Incidencia: El arquero salvadoreño Miguel Montes le detuvo un penal a Andy Furtado al minuto 25. Estadio: Ricardo Saprissa , 8 p. m. Motivo: Tercera fecha de la hexagonal rumbo a Sudáfrica 2010.

Står ett eller annet om Borges og passninger i artikkelen også, men klarte ikke helt tyde det :p Noen som kan spansk?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 apr 09, 09:20

Vi har jo fantastiske google translateLaughing

 

Vanskelig politisk seier
Hernández til Centeno, forbindelsen! Saving!
  Ett enkelt slag brakte ham lettelse pakken tricolor i en duell som ble komplisert
  Costa Rica led over å finne den beste ruten til Salvadoran
Gustavo Jimenez M. | Gujimenez@nacion.com
 
 
  SEND
 
  PRINT
 
  
 
    SIZE
 
Ett enkelt slag av anxieties utsvevende Tricolor. Carlos Hernández til Walter Centeno lagrer forbindelsen endelig kom og hentet relieff til et parti som mål vandre labyrinten av 0-0.

El Salvador, et team amarrete og defensive, var mot tauene til Costa Rica. All tilgang til den besøkende området var stengt frem til en endring-Hernández kreves av vifter, gravde en tunnel rett til hjertet av det store området.

Mer om dette emnet

Tricolor funnet fiksing og triksing med seieren
Tricolor ble lastet over gul
  Kjøpet ville ha undergravde sjansene for å bli i praksis i World Cup. Mer enn å vinne et punkt, skal tildele to, og i hjemmet, hvor galt er synd.

Seier, men forsterker ambisjoner, selv om vanskelighetene med å nå vår erke motstanderen skal være gjenstand for teknisk analyse i kroppen.

Den første gangen var en karusell av bitterhet. Valget var uklart om tjenester, råmaterialer for å bygge god fotball. Med slike svake murstein, til Costa Rica manglet verticality, bortsett fra i et par ganger Centeno og Celso Borges rett med lange passerer.

Den kriminelle som skjøt Andy Furtado myk til hendene av målvakt var bare de mest synlige toppen av fjellet for feil. Og det er ikke klart hva foran Pate snakket før du kjører utvinning: Generelt denne type dialog distracts det snikskytter.

Bærer en straffen sent dobbel effekt: brann opp moral i forsvaret team, spesielt hvis du er på besøk, og det knust tillit i tabellen mislyktes.

I Costa Rica det koste å få opp. El Salvador, i mellomtiden, trappet opp spillet burst og nøytralisert angrepet av Tricolor.

Den endelige fløyte for første gang var gode nyheter for Costa Rica. Noen ganger pausen på 15 minutter er det sunt å justere planen og lade batteriene.

Pablo Brenes kom i stedet for Michael Barrantes, spilleren tapt i den innledende fasen. Viftene ble mer dristig med muligheten for at alt endret. Dette er det evige håp om at innmatingene Skiskyting: tro at det vil være et bedre liv i andre halvår.

Små samfunn. Pablo Herrera og Carlos Hernández også sluttet seg til utfyllende.

Det andre spillet var avgjørende for målet. Handlingen i seg selv kondensert alt shone den Tricolor tok resten av kampen: Roy Myrie gikk til høyre, og veien ble stengt, og arbeidet bak døren. Hernández ventet på ham der, som cacheteó ballen inn mot midten av området der Rye stjal bare uavgjort backs til begge.

Resten ble kastet dobbelt klinke og kyss øyet til muligheten for en rask counterattack.

Skiskyting praksis uten colossal, den Tricolor var i stand til å løse et komplisert spill som er. Det er møtene som tjener godt, så rettferdig. De tre punktene er kreditert kontoen, men ser ikke bare på cash register: kommet større rivals Costa Rica og trenger mer enn et øyeblikk av inspirasjon til å vise at World Cup-drømmen hviler på solide søyler.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 apr 09, 09:24

Likte best denne:

 

"Den kriminelle som skjøt Andy Furtado myk til hendene av målvakt var bare de mest synlige toppen av fjellet for feil." .

 

haha

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 apr 09, 10:11

Skiskyting?!

Hihi.. virker som det var en dårlig kamp av Costa Rica, men ble seier til slutt.

 

UANSETT, NÅ ERN SNART PÅ VEI OVER ATLANTERN! LaughingLaughingLaughing


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 02 apr 09, 10:16

Er Borges aktuell for Sandefjord kampen eller blir det for snau tid?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 apr 09, 10:27

skulle han ikke være på plass i morra? Så jeg antar både ja og nei. Han er vel klar fysisk. men er vel sliten etter reise + jetlag osv. Tviler på at han starter, men kommer muligens innpå?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 09, 10:28

slik jeg forstår det blir det snau tid om du leser her

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 apr 09, 15:34

Endelig er han her...

http://www.f-b.no/article/20090405/FFK/335881176/1220/NYHET#

 

---------------------------

Heia FFK


audun

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 apr 04
Innlegg: 1

Lagt til: 06 apr 09, 08:23

Endelig er han her ja... Kunne tenk meg å se han på trening.

Noen som vet hvor og når FFK trener i formiddag?

---------------------------

Mvh

Audun J. G.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 06 apr 09, 16:39

Skal bli spennende og se denne karen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 apr 09, 16:43
Endret: 06 apr 09, 16:45
Endret av: Costanza

FFK-TV intervjuer Celso Borges. Virker som en ganske reflektert og bra type.

FB-TV har også intervju. Lurer på om Borges er imponert over engelsken til de lokale reporterne Smile


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 09, 16:57

Opprinnelig postet av Costanza

FFK-TV intervjuer Celso Borges. Virker som en ganske reflektert og bra type.

FB-TV har også intervju. Lurer på om Borges er imponert over engelsken til de lokale reporterne Smile

Virker som en voksen, sympatisk og reflektert ung mann. Spør dere meg, så lukter det superstjerne lang vei av Celso Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 06 apr 09, 18:19

Han virka som en suveren type. "box to box player" var søøøøøt musikk i mine ører.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24