Husk meg
Brukernavn
Passord

Everton ut, Daniel Larsson på vei inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 22 nov 08, 09:00
Endret: 10 jan 09, 09:30
Endret av: FFK1903

Larsson rykket opp til Allsvenskan med Häcken denne sesongen og scoret tolv mål i Superettan.

Nå er spissen, som var linket til IFK Gøteborg i sommer, i søkelyset til Fredrikstad og trener Anders Grönhagen.

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2416396.ece

"Vi jakter en spiss. Vi har en brasilianer (Everton) som vi er fornøyd med, men der har vi en opsjonskontrakt. det betyr at vi må forhandle på nytt. Derfor har vi åpnet litt for andre spisser, deriblant svenske" (Grønhagen til Fotbollskanalen.se.)

Mod: Everton har signert, så da kan vi stenge denne tråden!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 nov 08, 10:53

Hmm, noen som vet noe om ham? For min del skulle jeg gjerne sett Gardar, Everton, Adiyahe og en til spiss i troppen. Muligens denne Larsson, hvis han duger til noe.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 nov 08, 11:03

Virker spennede denne Larsson Tongue out

 Dette skjedde i sommervinduet.

Blåvitt budar på Häckens Daniel Larsson

Häcken verkar dock inte intresserade av att släppa Larsson till lokalkonkurrenten:

- Varför ska vi göra oss av med honom. Det är den enda spelaren i Sverige med den enorma spetsegenskapen som han har. Jag har aldrig sett en snabbare spelare, säger Häckens tränare Sonny Karlsson till GP.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 nov 08, 11:05

Virker som en spiss som ville sittet godt til Gardar, med bra fart. Ellers syns jeg det kommer helt an på prislappen.. Og selvom Grönhagen sier at vi ikke skal slanke stallen, så blir det kanskje litt mye med Larsson, Tegström, Gardar, Dominic, Everton og Michael Trulsen? For min del syns jeg vi kunne kjøpt en ny(Larsson?) og solgt Tegström. Selvom han viste prov på at han kan mye artig med ballen mot Molde, kan vi ikke være fornøyde med 2-3 gode kamper i sesongen for en spiller som kostet så mye.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 nov 08, 11:14

Daniel Larsson 21 år gammel. 12 mål og 5 assist (17 målpoeng) på 28 kamper (startet 26)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 nov 08, 11:17
Endret: 22 nov 08, 11:18
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Lemmy
Og selvom Grönhagen sier at vi ikke skal slanke stallen, så blir det kanskje litt mye med Larsson, Tegström, Gardar, Dominic, Everton og Michael Trulsen? For min del syns jeg vi kunne kjøpt en ny(Larsson?) og solgt Tegström.

Selger du en spiller samtidig som du kjøper en, så slanker du ikke troppen... - 1 + 1 = 0 => status quo => ingen slanking.

Husk forresten at dette med slanking ikke er opp til treneren å avgjøre. Trenerens oppgave er å ønske seg de beste spillerne tilgjengelig og god bredde, men det er opp til klubbledelsen å avgjøre hva som er økonomisk forsvarlig.

Synes forresten det er litt rart hvor løsmunnet Grönhagen er angående hvilke forsterkninger som er interessante for FFK. Markerer han sitt territorium overfor vår nyankomne sportssjef? Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 22 nov 08, 11:24

Her er noen smakebiter på Daniel. Skårer ett par mål i en kamp hvor de vinner 8-0 eller no til de mange, mange supporternes elleville jubel

http://www.youtube.com/watch?v=tNHmBQwhJ3Q

http://www.youtube.com/watch?v=p7zKnuzKQz0


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 nov 08, 12:09

BK Häcken TV

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Næss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jan 08
Innlegg: 10

Lagt til: 22 nov 08, 12:11

Hva skal vi med en spiss fra Superettan i Sverige? Jeg tror at trenerteamet ønsker primært å ha med Everton videre. Dette fordi de ser et utviklingspotensiale samtidig som Wallace har blitt mye bedre etter at han kom.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 nov 08, 12:51

Det blir som å kjøpe en ny Tegstrøm, ikke akkurat det jeg drømmer om nei..

---------------------------

Heia FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 nov 08, 13:16

Opprinnelig postet av Lex

Det blir som å kjøpe en ny Tegstrøm, ikke akkurat det jeg drømmer om nei..

- Varför ska vi göra oss av med honom. Det är den enda spelaren i Sverige med den enorma spetsegenskapen som han har. Jag har aldrig sett en snabbare spelare, säger Häckens tränare Sonny Karlsson till GP.

Synes du dette minner om en ny Tegstrøm ?? Høres heller ut som en Brian West. Jeg synes Daniel Larsson virker som en spennende type. Men så var det pris da ??


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 nov 08, 14:01

Opprinnelig postet av Lemmy

Virker som en spiss som ville sittet godt til Gardar, med bra fart. Ellers syns jeg det kommer helt an på prislappen.. Og selvom Grönhagen sier at vi ikke skal slanke stallen, så blir det kanskje litt mye med Larsson, Tegström, Gardar, Dominic, Everton og Michael Trulsen? For min del syns jeg vi kunne kjøpt en ny(Larsson?) og solgt Tegström. Selvom han viste prov på at han kan mye artig med ballen mot Molde, kan vi ikke være fornøyde med 2-3 gode kamper i sesongen for en spiller som kostet så mye.

Du er jammen opptimist, hvem vil kjøpe Tegstrøm, vi bør være glad om noen vil ha han og ta over lønnsutgiftene.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 nov 08, 14:12

Jeg fikk med en gang litt Joakim Sjöhage-følelse da jeg først leste om denne spilleren (blant annet det utdraget Rune Haugen viser til). Sikkert en spennende spiller som KAN bli en tilvekst for oss. Men det bør ikke gå på bekostning av Éverton.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 nov 08, 15:15
Endret: 22 nov 08, 15:16
Endret av: Shadar

Hvis man mener at dette er en spiller som minner om Tegstrøm, så er det betimelig å spørre seg selv; "hva er det jeg egentlig ønsker å se"? Dette virket som en spiller med bra potensial. Fart er jo som kjent en tidsriktig spisskompetanse. For min del burde ikke dette være istedetfor Everton, som etter min mening har et større potensial. Han er også, ikke minst, en av de få som kan prate med Wallace.

Selv tror jeg at Wallace kanskje blir solgt. Da blir det brått ikke så viktig å beholde Everton av utenomsportslige årsaker. Everton blir kanskje for dyr (forståelig), så dyr at han sprenger den nye lønnspolitikken det har blitt varslet om. Klubben må sette grensen et sted.

Om Everton er urealistisk, så hadde det vært artig med en ny Brian West (Larsson virket veldig kvikk), og etternavnet Larsson har jo ikke vært helt ubrukelig som svensk spiss tidligere Money mouth

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 nov 08, 08:45

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Lex

Det blir som å kjøpe en ny Tegstrøm, ikke akkurat det jeg drømmer om nei..

- Varför ska vi göra oss av med honom. Det är den enda spelaren i Sverige med den enorma spetsegenskapen som han har. Jag har aldrig sett en snabbare spelare, säger Häckens tränare Sonny Karlsson till GP.

Synes du dette minner om en ny Tegstrøm ?? Høres heller ut som en Brian West. Jeg synes Daniel Larsson virker som en spennende type. Men så var det pris da ??

 

Brian West i 1.divisjon ja, men ikke i eliten dessverre.

Greier ikke å tro at han er no selv om han var super i superettan...

Det er for stor forskjell tror jeg...

---------------------------

Heia FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 nov 08, 16:38

Opprinnelig postet av Lex

 

Brian West i 1.divisjon ja, men ikke i eliten dessverre.

Greier ikke å tro at han er no selv om han var super i superettan...

Det er for stor forskjell tror jeg...

Brian West scorte 6 mål i Tippeligaen 2004. Og var omtalt som Tippeligaens raskeste spiller.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 nov 08, 16:48

Opprinnelig postet av Lex
Brian West i 1.divisjon ja, men ikke i eliten dessverre.

Brian West har aldri spilt i 1. divisjon. Han kom før eliteseriesesongen 2004 og storspilte hele det året.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 nov 08, 09:28

6 mål er vel ikke nok av en spiss!!!

---------------------------

Heia FFK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 nov 08, 09:56

Men seks mål sammen med seks assist i tillegg til et ukjent antall straffer er slett ikke så ille Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 nov 08, 10:21

Opprinnelig postet av Lex

6 mål er vel ikke nok av en spiss!!!

Hm, Tarik har heller ikke vært noen storscorer hos oss. Ja, ja, han var vel ingenting å ta vare på.Kiss



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24