Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide med en showkamp snart!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 18 nov 08, 13:56

Vålerenga hadde besøk av Liverpool. Hadde vært morsomt om det ble dratt en eller annen storhet til stadion her også ... ? Eller kanskje de "kommer av seg selv" igjennom e-league?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 nov 08, 14:39
Endret: 18 nov 08, 14:41
Endret av: Husgutt

Nja,, hvem bryr seg om b eller c-laget til en storklubb i en ubetydelig kamp.. Nei, da får vi heller møte de når det teller i e-cup..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 18 nov 08, 14:56

Hvorfor snakker vi om B eller C lag? Når Liverpool spilte mot VIF hadde de med spillere fra sin a-stall, og det er sannynligvis godt nok sammenlignet med norsk tippeliga.

En annen ting er hva FFK må betale for å få et slikt lag til stadion. Engelske lag er ikke billige og uten full stadion er det ikke vært prisen.

Vålerenga "reddet " vel sitt budsjett med Liverpoolkampen, men de hadde utsolgt på Ullevål. Den er dobbelt så stor som vår stadion.

Dette er et regnestykke. Det er ikke sikkert dette er god butikk for FFK å hente fra premier leauge. Full stadion ville det kansje kun blitt med Manu, liverpool, arsenal og Chelsea, og de er nok de dyreste lagene.

FFK har hatt Tottenham, Blackburn, Ipswich, Man city osv i showkamper før. Ingen gav FFK mye penger i kassa, men for all del. Det skulle vært morro med en slik kamp

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 18 nov 08, 16:39
Endret: 18 nov 08, 16:42
Endret av: knut

Opprinnelig postet av Topscorer

Når Liverpool spilte mot VIF hadde de med spillere fra sin a-stall, og det er sannynligvis godt nok sammenlignet med norsk tippeliga.

he he. mulig torres hadde hevdet seg i tippeligaen ja.

lfc stilte forøvrig med dette laget:

Cavalieri

Arbeloa
Carragher
Agger
Dossena

Gerrard
Alonso
Benayoun
Kuyt

Keane
Torres

---------------------------

med ffk til champions league!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 18 nov 08, 17:33

ja det beviser jo at ikke alle premier league lag stiller med B-C laget sitt når de spiller i NorgeLaughing

 

Et tenkt regnestykke:

Fredrikstad Stadion tar 12500 personer. Satser FFK og tar  400 kr billetten er det 5 mill. Pga sponsorer og andre gjester kan vi regne 10000 bill. x kr 400 = 4 mill. Av dette skal motstander ha dekket alle sine utgifter (reise opphold og honorar)Overskuddet krymper kraftig hvis ikke det blir utsolgt, og da kan man vurdere om det er vært jobben.

 

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 08, 17:42

Når var det sist FFK spilte mot et lag fra Premier League? Blackburn var her et år husker jeg, men usikker på om de spilte mot FFK. Da er kanskje siste kamp mot David Ginolas "debut" for Tottenham? Og det må være noen år siden nå. Etter dette så har vel det mest eksotiske laget fra utlandet vært FC København i forbindelse med hundreårsjubileet. FCK spilte mot RBK og FFK, mens jubilanten selv fikk en kamp mot danskene...

De store klubbene drar jo stort sett på turne i Asia for å få enda flere jallatilskuere til kampene og fans som svir av enda mer penger på supporterutstyr, så de er vel håpløse å få til å komme. Liverpools opptreden var vel første på ti år for dem i Norge?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 nov 08, 17:50
Endret: 18 nov 08, 17:53
Endret av: Holters

Jeg husker godt kampen mot Tottenham! Var moro på stråtribuna når jåla Ginola entra banen. ;-)

Shit, tida flyr... Jeg var 13 år da. ;-)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 nov 08, 17:54

Opprinnelig postet av Holters

Jeg husker godt kampen mot Tottenham! Var moro på stråtribuna når jåla Ginola entra banen. ;-)

Shit, tida flyr... Jeg var 13 år da. ;-)

 

Var gøy, når Halvard Thoresen, var her med PSW H


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 nov 08, 18:32

Opprinnelig postet av FFK1903

Når var det sist FFK spilte mot et lag fra Premier League? Blackburn var her et år husker jeg, men usikker på om de spilte mot FFK.

 

De spillte mot ffk, og vant 9-2 mener jeg å huske. 2 røde kort til ffk ble det også i kampen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 nov 08, 19:08

Husker jeg var ballgutt 1975 eller 1976 på stadion når FFK møtte Newcastle. Glemmer aldrig at jeg gav ballen til "supermac" Malcolm Macdonald. Et høydepunkt i livet! Tongue outLaughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 08, 19:22
Endret: 18 nov 08, 20:04
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av benksliter`n

Husker jeg var ballgutt 1975 eller 1976 på stadion når FFK møtte Newcastle. Glemmer aldrig at jeg gav ballen til "supermac" Malcolm Macdonald. Et høydepunkt i livet! Tongue outLaughing

Det var en artig fartsfull kamp som endte 4-2  til Newcastle så vidt jeg kan huske. Men stort sett har treningskampene mot Engelske lag vært rett og slett tråkige kamper.


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 18 nov 08, 22:27

Opprinnelig postet av FFK1903

 Blackburn var her et år husker jeg, men usikker på om de spilte mot FFK.

 

Blackburn slo FFK 8-2 etter 2 mål av Lars Petter Hansen Hansen som spilte en kjempe kamp. Blackburn spilte forøvrig i Championship det året


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 nov 08, 22:28

Opprinnelig postet av Patrioten

Var gøy, når Halvard Thoresen, var her med PSW H

Der var jeg jaggu! Var ikke i går det heller, minns jeg. :-)

---------------------------

Hater hat!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 18 nov 08, 22:29
Endret: 18 nov 08, 22:30
Endret av: ffkmats

Hva med en treningskamp mot en av de gamle storhetene da? Typ Leed eller Not. For. Det er sikkert mange i Østlandsområdet som fortsatt holder med de klubbene og som da hadde tatt turen til Stadion for å gjenoppleve sitt gamle favorittlag. Billigere for oss i tillegg til en nødvendig treningskamp for dem mot et matchende lag. Og KANSKJE mange folk på tribunen. Ålreit som en vanlig treningskamp.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 nov 08, 22:36

Det tror jeg ingen gidder å se på Tongue out


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 18 nov 08, 22:41

Husker også godt tottenham kampen.

da var ikke jeg gamle gutten, men fikk autografen til ian walker og david ginola. Husker jeg var i himmelen:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 08, 23:09
Endret: 18 nov 08, 23:10
Endret av: Rune Haugen

http://home.no.net/avendal/nor-brit.html

Her kan man mimre tilbake, og se hvilke kamper man var på.Smile

Husker med gru både Norwich og Nottingham F. 2 gørrkjedelige kamper + lite folk på tribunen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 nov 08, 23:14

Jeg husker også godt Fredrikstad-Manchester City på Lisleby Stadion i 1978. Husker ikke resultatet, men jeg husker Åge Johansen hadde et fantastisk mål hvor han lobbet over forsvaret til Man C. og løp etter og scoret. Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 19 nov 08, 00:23

Lervik-Man City på slutten av 80 eller tidlig 90. Tror City vant 10-0 eller noe, noen som husker?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 08, 00:32

Opprinnelig postet av Marty_h

Lervik-Man City på slutten av 80 eller tidlig 90. Tror City vant 10-0 eller noe, noen som husker?

29 juli 1989 Lervik IF - Manchester City



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3