Husk meg
Brukernavn
Passord

Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 23 8

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 jan 09, 10:12

Sjekk opp om Stefan Strandberg MK!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jan 09, 10:18

Opprinnelig postet av dracula

Sjekk opp Stefan Strandberg MK!!!!!!!!

 

er han deilig?Cool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 jan 09, 10:20
Endret: 08 jan 09, 10:27
Endret av: Holters

Ja, enda flere stoppertalenter er jo akkurat det FFK trenger... :)

... og da spesielt én som prisen sikkert begynner å bli presset opp på, da han har vekket interesse fra klubber i England (Westham og Portsmouth).

Edit: Leser nå at kontrakten hans er ugyldig, og at han derfor trolig kan gå som bosmanspiller, så det gjør jo saken litt annerledes. Fyren viser litt uproffe tendenser overfor MK da men.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 jan 09, 10:22
Endret: 08 jan 09, 10:22
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Patrioten

To spillere til, det er ikke lenge siden han ville ha to, er det finanskrisen som setter en stopper for fire?

 

Det som vel er blitt sagt er at det er ønskelig med en ny spiller i hver lagdel. Om avtalen går i orden med Éverton, og FFK signerer Chris Brown (han blir nok uansett ingen dyr spiller), er angrep og keeper på plass.

Da gjenstår det å styrke forsvar og midtbane, det vil si to spillere.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jan 09, 15:01

Stefan Strandberg vil jeg ikke ha til FFK. Ikke noe for oss. Kommer ikke til å bli noe god, meget oppskrytt spiller..


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 jan 09, 19:35

Kjente ikke så godt til han, så han var Bosmanspiller ville ha "feedback".

Så han var ungt og lovende.

Takk for det,.

Synes at FFK kunne gjerne trenge en bedre backup i midtforsvaret enn Ophaug.

Han gir meg ikke den helt store tryghetsfølelsen.

En annen som jeg fortsatt lurer på, men er usikker er "Poteta" og "jesus-lookalike" Annar Førsund, har på følelsen at han har noe inne.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 jan 09, 21:45

Jeg er faktisk helt uenig med deg, Dracula. Jeg synes Ophaug er fullt på høyde med - muligens bedre enn - Raio Piiroja. Vel og merke som midtstopper. Vi savnet aldri Piiroja i de kampene Ophaug steppet inn i midtforsvaret. Om noe, så fikk vi faktisk bedre struktur på forsvarsfireren. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jan 09, 22:12

Opprinnelig postet av dracula
"jesus-lookalike" Annar Førsund

Jesus-lookalike? Du mener vel heller "tyskporrskuespillerfra70-tallet-lookalike-medhalvfeittrailermustasj"?  Han blir jo ikke billig...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 jan 09, 22:35
Endret: 08 jan 09, 22:35
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av dracula

En annen som jeg fortsatt lurer på, men er usikker er "Poteta" og "jesus-lookalike" Annar Førsund, har på følelsen at han har noe inne.

Arnar Førsund?? Nei takk. På sitt beste ganske god, på sitt verste holder han middels Trosviknivå. Feilprosenten er så høy at det er til å grine av. Han er faktisk bedre som back.

Jeg er enig med Holters, jeg mener at en Ophaug i form er en vel så god stopper som Piiroja, trygg og god spiller som det er lett å like. Som back er han helt ordinær, men han funker ok der også.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 08 jan 09, 22:40

Opprinnelig postet av Holters

Jeg er faktisk helt uenig med deg, Dracula. Jeg synes Ophaug er fullt på høyde med - muligens bedre enn - Raio Piiroja. Vel og merke som midtstopper. Vi savnet aldri Piiroja i de kampene Ophaug steppet inn i midtforsvaret. Om noe, så fikk vi faktisk bedre struktur på forsvarsfireren. :)

helt på høyde er han vel ikke han har ikke samme luftstyrken og evnen til å redde oss gang etter gang og at Rajo er et stort uromoment i motstanderens boks og  er veldig trygg. ophaug er utvilsomt god men han kan være litt av en kløne til tider       at det ikke har blitt mål mot når han har klønet det til i forsvar kan vi takke høyere makter for


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 08 jan 09, 23:26

Skjønner ikke at folk kan klage på Ophaug, ihvertfall ikke som stopper. Mulig han ikke er den beste backen, men syntes han har håndtert den opgaven tilfredsstillende også.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 09 jan 09, 21:06

han er jo god det har jeg jo ikke sagt noe mot .     Men som sagt litt klønete. han har fått meg til å skrike "Jan tore  hva f### er det du driver med" til at det blir  "toppkarakter" ellers er det ingenting å si     karakter 4 for året for min del


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 jan 09, 10:16

Ophaug er grei som "backup" spiller i TL, men mener at han ikke er mannen å bygge på videre.

Kan si noe av det samme om Vidar Martinsen.

Det jeg hadde ønsket var en fhv ung midtstopper som  allerede i år kunne tilby Gerrbrandt og Raio konkuranse.

Sier ikke at verker Strandberg eller Førsund er riktige personene, men kanskje interessante.

Det er jo også tidligere her på forumet tatt opp spørsmål om andre fhv unge lovende midtstoppere.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jan 09, 10:29

Førsund er 100 ganger bedre enn Strandberg. Stefan har ikke vist noenting.. Aldri spilt høyere enn 2 div.. Men han er ung så han kan kanskje komme opp på 1 div nivå..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jan 09, 15:53

Flittie Onstad til FFK?

Tidligere Lyn spiller Kristian Flittie Onstad skal ønske seg hjem til norsk fotball, rykter hevder at han skal være interresert i å komme til FFK.

http://www.norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=26781


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 jan 09, 20:42

Er K.F.Onstad den kvaliteten vi er ute etter? Han er ung, men er han god nok?

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 jan 09, 20:48

Han er vel 24-25  år tror jeg og helt klart en forsterkning. Tror han kan passe godt sammen med Piiroja i midten. Han er ikke noe dårligere enn Gerrbrandt

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 jan 09, 23:18

Dersom FFK klarer å få han hit, er det en bra spiller å satse på.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 jan 09, 09:33

Kristian Flittie Onstad (født 9. mai 1984) er en norsk fotballspiller. Flittie Onstad spiller for Esbjerg forenede Boldklubber, og kommer fra Lyns junioravdeling. Hans posisjon på banen er midtstopper, og han er en spiller med stor arbeidskapasitet. Flittie Onstad har spilt en rekke kamper for det norske U21-landslaget og debuerte for Lyn mot Stabæk den 19. august 2001

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jan 09, 18:39

Erkan Zengin lånes ut til den tyrkiske storklubben Besiktas. En spiller vi sannsynligvis kunne hatt i fjor om viljen hadde vært der, men som etter den tid ikke har vært like aktuell.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 23 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24