Husk meg
Brukernavn
Passord

Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 23 18

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 10 mar 09, 14:47

Opprinnelig postet av Holters

Hvordan skal FFK få råd til å betale for denne spilleren?

Hvordan skal Stabæk få råd til å betale for den spilleren? Vi har vel spillerinvest som kan komme på banen hvis FFK skulle finne riktig spiller å satse på? Vet selvfølgelig at det er dårlig med kroner i kassa.... Bare ønsketenkning fra min side....

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 mar 09, 15:54

Enig, både Høili og Grønis pratet vel om et par forsterkninger for sesongen, men det eneste vi har sett er Borges.
Ellers mener jeg at vi kanskje først og frems trenger å styrke forsvaret, selv om det hadde vært nyttig med en offensive spiller til. Tror Kvisvik svarer med et skikkelig "comeback" i år.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 10 mar 09, 16:10

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Enig, både Høili og Grønis pratet vel om et par forsterkninger for sesongen, men det eneste vi har sett er Borges.
Ellers mener jeg at vi kanskje først og frems trenger å styrke forsvaret, selv om det hadde vært nyttig med en offensive spiller til. Tror Kvisvik svarer med et skikkelig "comeback" i år.

Borges..? Har du sett han, det har ikke jeg...

Utrolig irriterende, virker som det bare er snakk. Kommer jo ingen hit....

Alright, Pachajyan er kommet på lån, men jeg hadde større forventninger tross alt. 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mar 09, 16:48

Her sier Grønnis at han ønsker seg et par spillere tll http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2613461.ece


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 mar 09, 17:59

Nei glemte helt Levon jeg, synes han har vist lovende takter og håper han kan gi Everton bedre arbeidsbetingelser slik at han ikke får alle pass med ryggen mot mål. Dessuten kan Dominic vise seg å bli årets hit:)
Er det noen som vet sikkert at vi har helt gitt opp å få Borges til sesongstart eller?
Kan ikke huske å ha lest at klubben har sagt det nemlig.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mar 09, 18:17

Det blir ikke noe med Borges i følge Demokraten


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 mar 09, 18:25

Opprinnelig postet av Patrioten

Det blir ikke noe med Borges i følge Demokraten

Ja de har jo vist seg veldig pålitelig i det siste Smile


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 mar 09, 18:30

Opprinnelig postet av Patrioten

Det blir ikke noe med Borges i følge Demokraten

Hvor står det?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mar 09, 18:35

Papirutgaven


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 mar 09, 18:39

Opprinnelig postet av Patrioten

Papirutgaven

Bekreftet av noen i klubben, eller er fra "sikkre kildene"  de tar for god fisk?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 mar 09, 18:44

Opprinnelig postet av Patrioten

Papirutgaven

Men når du sier at det ikke blir noe med Borges, så regner jeg med at du mener at han ikke kommer til seriestart? Noe man jo har skjønt for lenge siden egentlig.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mar 09, 18:49
Endret: 10 mar 09, 18:50
Endret av: Patrioten

De har jo prøv få han klar til seriestart, men det kostet for mye i følge direktør Runar Henriksen


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 10 mar 09, 18:53

Vi blir bare holdt for narr, ikke en sjel dukker opp her.

Andre lag som vi "skal" ligge i toppen sammen med, forsterker. ( Stabæk, RBK, Viking og Lillestrøm m.m ).

Her er det bare tomme ord og ingen handlekraft. Er utrolig skuffet over klubbledelsen for tiden.

De ambisjonene de har, kan de tørke seg i .... med !  Yell

Når de lot TKK gå, så er det bevis nok på den inkompetansen og arrogansen som regjerer i gangene på værste...( billedlig talt )

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mar 09, 19:18

Synes ikke du skal være skuffet over FFKs handling, for de har jo nesten ikke penger, det burde du vite.

Det er Spillerinnvest som sitter med pengene i forhold til å forsterke laget og de kan du være skuffet over, som ikke kan åpene pungen.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 mar 09, 20:26

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes ikke du skal være skuffet over FFKs handling, for de har jo nesten ikke penger, det burde du vite.

Det er Spillerinnvest som sitter med pengene i forhold til å forsterke laget og de kan du være skuffet over, som ikke kan åpene pungen.

Du snakker litt mot deg selv her synes jeg. Hvem er det som skal selge klubben ovenfor investorene? For at investorene skal være villige til å investere, så må de bli overbevist av klubben før de legger penger i potten!! De som sitter i ledelsen virker for meg totalt handlingslammet, og inkompetent, dette utfra mediebildet som har dannet seg, og div info fra andre. Det finnes ingen rød tråd for noenting i klubben lenger. Gjeldnes og co, virker til å være mer opptatt av å stryke alle med håra, enn hva som må gjøres for å videreutvikle klubben.

Jeg er så forbanna dritt lei inkompetente ledere i klubben vår!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 10 mar 09, 20:45

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes ikke du skal være skuffet over FFKs handling, for de har jo nesten ikke penger, det burde du vite.

Det er Spillerinnvest som sitter med pengene i forhold til å forsterke laget og de kan du være skuffet over, som ikke kan åpene pungen.

 Hvem er det som skal selge klubben ovenfor investorene? For at investorene skal være villige til å investere, så må de bli overbevist av klubben før de legger penger i potten!!

Helt riktig. Kunne ikke sagt det bedre selv...Wink

 

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 10 mar 09, 21:27

Opprinnelig postet av djpete

Gjeldnes og co, virker til å være mer opptatt av å stryke alle med håra, enn hva som må gjøres for å videreutvikle klubben.

Du er inne på noe. Man utvikler fotball klubb, og man utvikler fotball lag. Det er en kortsiktig løsning å kjøpe noen av delene. FFk vil ikke utvikle seg som klubb før vi klarer å utvikle lag og spillere. Å Kjøpe seg til kortsiktig suksess kan enhver dust gjøre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 11 mar 09, 00:32
Endret: 11 mar 09, 00:37
Endret av: FFK pra sempre

Jeg må også innrømme at jeg er litt skuffet, Høili sa for en stund siden sa at han/de ønsket
seg 2-3 forsterkninger, eller en i hvert ledd. Og at de var beredt til å bruke mesteparten av pengene fra Tarik salget.
Det er vel neppe en leieavtale som var i taneken hans, lite interessant for en inverstorgruppe.
Da står vi igjen med Borges som kun får en halv sesong.  Stabæk viser handlekraft, og de hadde ett mye mindre budsjett en oss i fjor.

Å utvikle en klubb FFK handler mer om å handle riktig, les ung med potensiale,  enn å utvikle spillere fra bunnen av.
Vi kan ikke sammelignes oss med Lyn og dere ungdomsavdeling f.eks. siden vi kun har ett junior lag.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mar 09, 06:52

Nå kan vi glemme Askar, sin han fikk strekk i lysken  og er muligens ute i flere uker etter skaden han fikk i går, når Moss møtte Sandefjord i går.

Amin Askar derimot kom seg på banen til kampstart, men det tok ikke mange minuttene før han forlot banen-Det strakk i lysken, så jeg følte jeg ikke kunne fullføre, forteller Askar.

Hvor alvorlig det er, er fortsatt usikkert, men Amin håper å bli klar til La Manga. Fysioterapeut Morten Bakke sier at det fort kan ta noen uker hvis det er snakk om en lyskestrekk.

http://www.mossfk.no/sak/003507.asp

 


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 mar 09, 08:42

Vi har vel kjøpsopsjon på både Everton og Levon P ? Og så sikret vi oss Borges for 3-4 år ? Synes det er greie forsterkninger. Kunne tenkt meg en forsvarsspiller (høyre) som kunne bidratt fremover i Wallace stil...

Ellers er vel laget ikke svekket fra i fjor ?

Tror top 5 er meget sannsynlig hvis Fredrikstad Stadion forblir det fortet det var i fjor.

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 23 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3