Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Molde-FFK (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 okt 08, 15:26
Endret: 26 okt 08, 17:52
Endret av: Holters

Jeg var førstCool  Tipper uavgjort 2-2.. Everton og Gardar med 1 hver.. Diouf (en av de.hehe) og Hestad for Molde..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 okt 08, 15:42

Everton og Pereira med et hver og Ho-Z på et særdeles billig straffe gir 1-2!

Flott å ha Piiroja tilbake, men vi får kanskje ikke så mye brukt for hodestyrken hans i denne kampen.

Örlund

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Pereira

Kvisvik - Gashi - Barsom - Thomassen

Johannsson - Everton

Noe a la dette har jeg lyst til å se!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 okt 08, 15:45
Endret: 20 okt 08, 15:45
Endret av: Supreme NTM

8-0, Molde har jo en historie med det resultatet (tapte 8-0 siste serierunde mot Stabæk i fjor også vel? Og vant 8-0 i cupen mot Brann. "What comes up, must come... "). Så taper Stabæk 5-0 mot Vålerenga etter å ha stilt med fyllesyke juniorer som enda trodde de var på gullfesten, og vips så er det gullkamp igjen! Trenger da bare 5-0 mot Lyn og at Stabæk taper 3-0 i Tromsø.Cool


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 08, 16:11

1000% enig med FFK1903 hva gjelder lagoppstilling!

En mulig endring kan være å bytte plass på Barsom og Kvisa. Og for å være fryktelig pirkete spiller Piiroja venstre midtstopper og Gardar venstre spiss. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 08, 16:12

Opprinnelig postet av Supreme NTM

8-0, Molde har jo en historie med det resultatet (tapte 8-0 siste serierunde mot Stabæk i fjor også vel? Og vant 8-0 i cupen mot Brann. "What comes up, must come... "). Så taper Stabæk 5-0 mot Vålerenga etter å ha stilt med fyllesyke juniorer som enda trodde de var på gullfesten, og vips så er det gullkamp igjen! Trenger da bare 5-0 mot Lyn og at Stabæk taper 3-0 i Tromsø.Cool

Nyyydelig innlegg...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 okt 08, 16:42

Morsomt at vi nå nesten har et luksusproblem! Thomassen må jo starte neste kamp etter det han viste forrige gang, samtidig som det er vanskelig å ta ut noen andre.. Jeg ville gjerne sett dette laget:

                             Örlund

Thomassen   Piiroja   Gerrbrand   Wallace

Barsom        Gashi        Ramberg     Kvisvik

                Evertòn        Jòhannsson

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 okt 08, 17:00

Thomassen har vel bevist en del ganger nå at han trives best på venstrekanten ettersom han jo er venstrebeint. Det har til og med jeg fått med meg nå :o) At han gjør det bra på venstrebackplassen betyr ikke nødvendigvis at det bare er å flytte han over på høyre og forvente det samme der. Dessuten hadde vel Czwartek full kontroll på Ødegaard i går. Dvs, jeg antar at det var Ødegaard som spilte der, jeg så knapt noe til venstrekanten deres.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 okt 08, 17:04

Thomassen MÅ spille på venstre. Og han har imponert aller mest som venstreback. Kanskje kan det være en idé å prøve Wallace på venstre midtbane og Thomassen på venstreback? Synes ikke sistnevnte har imponert så mye på midtbanen som på back. Wallace er også en spiller jeg gjerne ser høyere i banen med sin teknikk, innlegg- og skuddstyrke.

Håper med andre ord på dette laget mot Molde:

Örlund

Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Thomassen

Kvisvik - Gashi - Barsom - Wallace

Everton - Johannsson


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 okt 08, 17:06

Jeg syns det virker som om Thomassen trives best på backplass, men da helst venstre. Likevel har jeg trua på at han klarer seg på høyrebacken. Det som er fint med spillet til FFK, er at det i det offensive spillet er ekstremt lett å spille back. Thommassen vet at han helst skal spille opp Gardar i mellomrommet, og han prøver ofte(nesten alltid) å tre pasningene sine dit. Om han da spiller venstre eller høyre er nesten det samme.

Men defensivt hadde han full kontroll også! Han er god til å lese touchen til motstanderen, og er klok i når han skal være offensiv i tankegangen og ikke. Han er tett oppi mann tidlig, og er en kjempebra førsteforsvarer. I tillegg er han god til å bryte foran spillerne. En kjempekamp i går!

Pål Andrè spilte bra, men ble han utfordret så mange ganger? Ikke for å ta vekk en god prestasjon altså.. Men han var helt ok, syns jeg! Likevel, syns det er vanskelig å vrake noen andre enn ham.. Ellers vil jeg bare tilføye at det må være en drøm å spille back på FFK. Noen som har sett hvor fort midtbanespillerne spurter inn i sikring? I går ble Pål Andrè flere ganger, spesielt i 2.omgang, utfordret en mot en. Da byttet Gashi, Ramberg og Barsom på å spurte inn i sikring! De legger ned mange kilometer alle de tre defensivt, og tar plassene til hverandre. FFK er meget godt posisjonert i det defensive spillet, og har mange mann på rett side hele tiden!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 okt 08, 17:08

Nå har vel ikke Barsom fungert så veldig bra sentralt heller. Sist gang han ble testet ut der så tok det ikke lange tiden før han ble dyttet ut på kant. Er nok redd vi må plassere Thomassen på benken

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 okt 08, 17:14

Hvorfor ikke sette Thomassen sentralt? Er det ikke sentral midtbanespiller han egentlig er? Virker som han har forsøkt nesten alle plasser bortsett fra der han har lyst til å spille..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 08, 22:13

Dommere:
Hoveddommer:     Alseth, Kjell
Assistentdommer:     Gundersen, Reidar M.
Assistentdommer:     Vangen, Odd Arne
Observatør:     Singsaas, Terje
4.dommer:     Kringstad, Sigurd Smehus
NFF-delegat:     Olsen, Svein Erik

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 okt 08, 10:06

Jeg vil ikke ha Barsom sentral bare for å slippe luksusproblemet med Wallace eller Thomassen, han spilte alt annet enn bra der sist han forsøkte. Kvisvik må spille venstre kant. La oss ha en sterk benk med en Thomassen som kan bekle flere roller.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 okt 08, 11:25

Enig med Shadar her.

Ramberg spilte svakt mot Viking, og var vel Vikings farligste angrepsvåpen, men vil likevel ha han sentralt mot Molde også.

Thomassen kommer til å bli en stjerne i Norsk fotball, men per idag er han ikke god nok til å spille sentralt i Tippeligaen. Han bør komme inn i 2 omgang.. Kvisvik bør være bankers på en av kantene, helst på venstre..


stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 21 okt 08, 14:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Supreme NTM

8-0, Molde har jo en historie med det resultatet (tapte 8-0 siste serierunde mot Stabæk i fjor også vel? Og vant 8-0 i cupen mot Brann. "What comes up, must come... "). Så taper Stabæk 5-0 mot Vålerenga etter å ha stilt med fyllesyke juniorer som enda trodde de var på gullfesten, og vips så er det gullkamp igjen! Trenger da bare 5-0 mot Lyn og at Stabæk taper 3-0 i Tromsø.Cool

Nyyydelig innlegg...


Drømmen må vel være å ta gullet fra Stabæk, med +1 i målforskjell :)

Btw, Molde har vel ikke all verden å spille for, 6 poeng ned til kval burde vel holde.
Så håper virkelig vi kan ta dem, og være sikret sølv :-D


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 okt 08, 16:54

om det isåfall ikke skjer, så hadde det vært suverent om vi slår molde og vif tar stabæk.. da må jævlane motta gullet langt oppe i nord :D


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 21 okt 08, 18:29

Opprinnelig postet av ffkmufc

Enig med Shadar her.

Ramberg spilte svakt mot Viking, og var vel Vikings farligste angrepsvåpen, men vil likevel ha han sentralt mot Molde også.

Fint løp da han blokkerte skudd med baken... Er det ingen reelle alternativer til Hansi? Jeg skal medgi at han var meget god defensivt, og gjorde seg ikke på langtnær bort. Det kunne likevel være en fordel med noe mer presisjon og ballsikkerhet. Nå er vel Raio tilbake også, det holder med én "driblefant"...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 okt 08, 18:46

Var Ramberg Vikings farligste angrepsvåpen? Jøss, da tror jeg ikke vi så samme kamp! Syns ikke han spilte noen toppkamp, men han var helt på det jevne. Hadde et par bra pasninger, spesielt i starten av kampen. Har også bra kontroll defensivt.

Tror egentlig Ramberg er veldig undervurdert av folk flest. Joachim Jonsson har flere ganger omtalt Ramberg som det beste eksemplet på åssen en FFK-spiller skal være. Lettbeint med bra tekniske ferdigheter, blandt annet. Men, selvfølgelig med litt høyere kvalitet på det han gjør helst..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 21 okt 08, 19:41

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror egentlig Ramberg er veldig undervurdert av folk flest. Joachim Jonsson har flere ganger omtalt Ramberg som det beste eksemplet på åssen en FFK-spiller skal være. Lettbeint med bra tekniske ferdigheter, blandt annet. Men, selvfølgelig med litt høyere kvalitet på det han gjør helst..

Skal ikke lag mye fuzz ut av det - men du sirkelargumenterer litt... Etter min mening kan man ikke mene en spiller innehar tekniske ferdigheter når det mangler kvalitet på det han gjør, med langt mellom unntakene. Man må kunne ta med seg noe mer av det som kanskje presteres på treningsfeltet, ut på banen. Men det er godt at ikke alle oppfatter alt likt, som alltid.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 okt 08, 20:41

Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men jeg syns ikke Ramberg presterer så dårlig som alle skal ha det til. Å si at han var Vikings farligste spiller på søndag, syns jeg ble å gå litt vel langt.. Så da ga jeg Ramberg litt ros. :) Og han gjør faktisk mye bra utpå banen der!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24