Husk meg
Brukernavn
Passord

Håndgemeng i Lillestrøm

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 06 okt 08, 01:22
Endret: 06 okt 08, 10:52
Endret av: FFK1903

ser på Kanari-fansen sitt forum at det var en som var vitne til et lite basketak mellom det som så ut som casuals. Så at det var nevnt noe helt kort om det i "BRHs hjemmeside-tråden".

Noen som har fått med seg hva som har skjedd? i så fall informer oss andre. jeg var selv både på kampen og på pub i Lillestrøm og jeg hadde ikke hørt no om det før jeg leste det her..

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 08, 02:10

Opprinnelig postet av Problembarn

ser på Kanari-fansen sitt forum at det var en som var vitne til et lite basketak mellom det som så ut som casuals. Så at det var nevnt noe helt kort om det i "BRHs hjemmeside-tråden".

Noen som har fått med seg hva som har skjedd? i så fall informer oss andre. jeg var selv både på kampen og på pub i Lillestrøm og jeg hadde ikke hørt no om det før jeg leste det her..

Trenger du å vite hva som skjedde ?? Nysgjerrigper.Kiss


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 06 okt 08, 04:36

om jeg trenger å vite det?? Vel, hvis FFK supportere har vært innvolvert i et slagsmål synes jeg det er interesseant å vite foranledningen, hvor det skjedde osv.. har også lyst til å finne ut om det var Brigade RødHvit som havnet i dette basketaket eller om det bare var noen av oss "vanlige" Fr.stad folk.

Mulig det bare er jeg som er feil skrudd sammen Rune Haugen men vil uansett høre mer om dette hvi noen har sett det, eller har no info

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 okt 08, 05:41

det var ikke deg da? du er jo tross alt et problembarn?;)Tongue out

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 06 okt 08, 08:12

joda selfølgelig er det meg, derfor jeg starter denne tråden. Hater folk som fyller opp tråder med alt mulig annet dritt enn det som er relevant for trådstarterens innlegg

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 06 okt 08, 08:50

Det er jeg som skreiv det innlegget på kfl.no. Jeg kan avkrefte at det var "vanlige" supportere om man da tenker på "vanlige" supportere som folk med supportereffekter. Ingen av de som barket sammen hadde supportereffekter av det jeg kunne se. Hadde det ikke vært for at jeg så et par kjente ansikter så hadde jeg ikke visst at den ene grupperingen var fra Lillestrøm engang.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 okt 08, 10:51

Støtte på en gjeng - de var vel kanskje 10-12 stykker som delte seg inn i to grupperinger og lurte på hvor veien til stadion var. Ingen av dem hadde noen utpreget fredrikstaddialekt. Hørtes mer ut som oslofolk som tok jeg seg en tur. Ingen med supportereffekter - kun elementer av kleskodene de syns er så tøft.

Jeg gikk i retning stadion bak dem et lite stykke før de forsvant. Kan ikke akkurat si at det var fotball som var samtaleemne av det jeg fikk med meg gitt.


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 07 okt 08, 08:26

hørte noe lignende jeg også nå, men en venn av meg hadde hørt denne gjengen du snakket om synge FFk sanger(!)

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 okt 08, 12:58
Endret: 10 okt 08, 13:50
Endret av: Rey

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/article2282999.ece

Fin utvikling her i byen....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 okt 08, 13:00

veldig synd, men ingen overraskelse.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 okt 08, 13:35

Det skal sies at det var meget profosjonele utalelser fra BRH det skal de ha ros for, men personlig så tror jeg enkelte i BRH har vært med på dette.

Håper at det stemmer det de sier da og at de vil fjerne disse møkka folka som kun ødelegger for sporten vi alle elsker og ikke bringer med seg noe godt


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 okt 08, 13:41
Endret: 10 okt 08, 13:44
Endret av: Knuty

Faen da.. Er det virkelig BRH som har vært med på dette? Håper virkelig de er for gode til dette.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 okt 08, 13:54

Om man leser artikkelen nøye, så finnes det ingen bevis for at BRH eller SKF for den saks skyld har vært involvert i dette. Litt flåsete sagt kan man like gjerne si at dette var en slosskamp mellom Norsk Rørleggerlag og MENSA Norge, da journalisten skriver en artikkel basert på antagelser og annenhåndsinformasjon og ikke håndfaste beviser.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 10 okt 08, 16:19

nei huff a meg! nå ble jeg virkelig redd, selger sesongkortet mitt sporenstreks. Tør ikke å gå på fotballkamp lenger nå. Tenk om jeg blir slått ned av skumle menn i merkeklær?? HJELP

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 okt 08, 16:46

Opprinnelig postet av bønna

Om man leser artikkelen nøye, så finnes det ingen bevis for at BRH eller SKF for den saks skyld har vært involvert i dette. Litt flåsete sagt kan man like gjerne si at dette var en slosskamp mellom Norsk Rørleggerlag og MENSA Norge, da journalisten skriver en artikkel basert på antagelser og annenhåndsinformasjon og ikke håndfaste beviser.

Hvis dette fortsetter er jo bare et tidsspørsmål før disse menneskene blir identifisert.

Håper det skjer før, enn siden :-)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 okt 08, 17:38

Opprinnelig postet av BøgeJon

Opprinnelig postet av bønna

Om man leser artikkelen nøye, så finnes det ingen bevis for at BRH eller SKF for den saks skyld har vært involvert i dette. Litt flåsete sagt kan man like gjerne si at dette var en slosskamp mellom Norsk Rørleggerlag og MENSA Norge, da journalisten skriver en artikkel basert på antagelser og annenhåndsinformasjon og ikke håndfaste beviser.

Hvis dette fortsetter er jo bare et tidsspørsmål før disse menneskene blir identifisert.

Håper det skjer før, enn siden :-)

 

Politiet vet nok hvem disse er og viste nok om at dette kom til å skje også. Politiet vet mer en det de folka det gjelder tror. Men De folka som sloss har flaks siden det for tiden er en bitte liten aksjon hos politiet og derfor gadd de nok ikke ta disse fjortissene. Er jo så  mye mas med disse barnslige tullingene.

 

Men til problembarnet som spøkte med dette så er det faktisk et problem, er sikkert endel eldre som kan slutte å gå på kamper og en del foreldre som nekter ungene sine å gå på kamp, det kan fort bety noen tusen mindre på tribunen og selv om disse ikke er blant de som lager mest liv så vil det bety mindre i kassa til FFK. Det igjen betyr mindre til nye spillere. Så FFK taper stort på dette ikke bare på rykte men også kanskje økonimisk.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 okt 08, 18:11

Opprinnelig postet av Problembarn

nei huff a meg! nå ble jeg virkelig redd, selger sesongkortet mitt sporenstreks. Tør ikke å gå på fotballkamp lenger nå. Tenk om jeg blir slått ned av skumle menn i merkeklær?? HJELP

 

Menn???  Det er vel nettopp det de ikke er!! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 10 okt 08, 20:13

nå er ikke jeg ute etter å forsvare brigade rødhvit eller de som evt slåss på søndag (brh hevder sin uskyld), men forstår ikke hvorfor du sier at de ikke er menn? I BRH er det hvert fall personer på nesten 30 år men ser jo at det er en del unge også.

 

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 okt 08, 00:48
Endret: 11 okt 08, 08:17
Endret av: denialsander

Det er forskjell på fysisk og mental alder...

 

Mod: Slettet et par innlegg (fra Rune Haugen og Bob Page) som stod frem som skoleeksempler på hva som bør tas på PM...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 20 okt 08, 04:15

avis-uttalelsene til BRH stemmer nok. Er flere personer som skal ha sett BRH rett ved stadion da dette basketaket oppstod. Jeg tipper det har vært en del fulle supportere fra begge lag som har kommet i litt håndgemeng, også har media blåst det opp. Noen synspunkter?

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24